.

دکتر مجید فروردین در این نشست گفت: دولت سیزدهم در استان فارس توسط مدیران بی‌انگیزه دولت روحانی اداره می‌شود.

به گزارش مشرق، بعد از ظهر روز جمعه ۲۱ مهرماه، رئیس‌جمهور در دومین روز سفر به استان فارس با تعدادی از روحانیون، فعالان فرهنگی و مدیران حلقه‌های میانی دیدار و گفتگو کرد که در این دیدار نکات مهمی از سوی سخنرانان عنوان شد.

مسئول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان فارس طی سخنانی در حضور رئیس جمهور ضمن خیرمقدم به آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: بنده به نمایندگی از طرف برادران و خواهرانی که از سال 96 برای برافراشتن پرچم دولت مردمی فعالیت کرده‌اند، دغدغه های این جمع را بازگو می‌کنم.

مجید فروردین افزود: حضور جنابعالی در مدیریت عالی اجرایی کشور موجب خدمات اساسی در سطح کشور و حضور پررنگ در مناسبات منطقه شده و موجبات رضایت مقام معظم رهبری را فراهم کرده است، لذا مسلما بیان دغدغه هایی که مطرح خواهد شد، نافی خدمات دولت نیست.

وی عنوان کرد: بیان این دغدغه ها را با فرازی از نامه حضرت امام خمینی به مقام معظم رهبری در 16 دی 1366 آغاز می کنم: "اشکال، بلکه تخطئه، یک هدیه الهی است برای رشد انسان ها."

فروردین افزود: در دو سال گذشته از مجموع 2900 مدیران استان ، فقط کمی بیش از 300 نفر تغییر کرده اند. در واقع دولت جنابعالی در استان عمدتا توسط مدیران بی انگیزه جناب آقای روحانی اداره می شود.

وی تاکید کرد: ملاک قرار دادن توصیه های برخی نمایندگان و سایر مراکز قدرت، وابستگی‌های فامیلی و ارتباطات فردی در انتصابات موجب کاهش سرمایه اجتماعی دولت می شود.

فروردین اظهار داشت: برادران سه تن از نمایندگان مجلس و یکی از مسئولین قضایی استان، در مدیریت های اجرایی مهم حضور دارند و فردی که در زمستان 96 به عنوان عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی استان برگزیده شده است، به واسطه ارتباطات فردی، مدیرکل استانداری دولت انقلابی شماست.

وی همچنین با اشاره به اینکه مسائل عمرانی استان نیز به کندی پیگیری می شود، گفت: تکمیل قطعات آزادراه تا بهار امسال به کندی پیش می رفت و اگر پیگیری های ناشی از سفر جنابعالی نبود، معلوم نبود که چه زمانی آماده شود، آزادراه فاقد پمپ بنزین دائمی است و در مورد تخلیه ترافیک آزادراه به سمت شهر شیراز مسائل حل نشده ای وجود دارد.

او در ادامه به بحث مسکن نیز اشاره و اذعان کرد: در حوزه مسکن نیز بخاطر بی عملی دوره 8 ساله قبل و بی تحرکی مدیران فعلی از وعده ساخت 250 هزار مسکن در مدت 4 سال فاصله زیادی داریم.

فروردین در ادامه به مسائل حوزه سیاسی اشاره و عنوان کرد: در حوزه سیاسی، جو بی‌اعتمادی بین فعالین جبهه انقلاب و مسئولین اجرایی استان کماکان حاکم است.

مسئول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان فارس افزود: اولین جلسه استاندار فارس با روسای ستادهای مردمی 1400 سه روز قبل برگزار شده است، به نظرات مشورتی بزرگان جبهه انقلاب اعتنایی نمی شود و فهرستی از فعالین انقلابی شهرستان ها که به درخواست جناب استاندار از طرف برخی بزرگان جبهه انقلاب به ایشان ارائه شد، مورد اعتنا واقع نشد.

وی افزود: در معاونت اقتصادی استانداری تا کنون سه تعویض صورت گرفته است، با این وجود تحرک مورد نظر در جذب سرمایه گذاری تولیدی بخش خصوصی، به کار افتادن کارخانه های تعطیل شده، توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی و کشت گلخانه ای و سر و سامان دادن به گردشگری سلامت ایجاد نشده است.

او در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوارم حضور پر برکت شما در استان ، موجب تغییر مدیران تکنوکرات و رویه های غیرانقلابی گردد و امید به حل مشکلات معیشتی ، تورم ، اشتغال و مسکن را در بین مردم صبور استان افزایش دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 14
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهرام IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 1
    به خدا فرمانداران خوبن بخشداران خراب میکنند مخصوصا بخشدار سده از توابع اقلید
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    حرفی دیگر از مشکلات مردم استان فارس نداشتی به رییس جمهور بزنی ؟!!!!
  • محمد IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    دکتر فروردین حرف درسای زده است ایمانیه آدم خوبی است ولی وامدار دولت روحانی است
  • رضایی IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    احسنت،،،،، درود بر ریسی
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    متاسفانه استاندار خودش از همه بی انگیزه تر هست ومشک ساده ما که با یک تذکر قابل حل هست یکسال پادر هوا مانده ایم وحتی اجازه نمیدن استاندار راببینیم
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    فروردین بهتره..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس