ارتش رژیم صهیونیستی نیروهای ذخیره را فراخواند

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز تهاجم به منطقه غزه در واکنش به عملیات بزرگ صبح امروز مقاومت، خبر داد.

به گزارش مشرق، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، صبح امروز (شنبه) از آغاز تهاجم به منطقه غزه و حمله به مقرهای جنبش حماس خبر داد. رژیم اشغالگر نام این عملیات را «شمشیرهای آهنین» نام نهاده است.

به نوشته وبگاه خبری معا، او همچنین اعلام کرد که وزیر جنگ رژیم اشغالگر با فراخوان نیروهای ذخیره موافقت کرده است و ارتش این رژیم در آماده‌باش کامل به سر می‌برد. به گفته ارتش صهیونیستی تاکنون بیش از ۲۲۰۰ موشک از غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

در همین حال بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم موقت نیز با مقامات ارشد امنیتی و نظامی تشکیل جلسه اضطراری داد.

«محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، صبح امروز (شنبه)، از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد.

فرمانده کل کتائب القسام اعلام کرد: «آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم. در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

محمد الضیف اضافه کرد: «ما تصمیم گرفته‌ایم جنایت اشغالگران را پایان دهیم. زمانی که آن‌ها بدون هیچ گونه حساب و کتابی یاغی‌گری می‌کردند به پایان رسید».

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی نیز صبح امروز (شنبه)، بعد از حملات ترکیبی نیروهای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بیانیه صادر کرد.

براساس گزارش شبکه «الجزیره»، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «اسرائیل تحت حمله قرار دارد و حماس در عملیاتی تروریستی به آن نفوذ کرده است. ما هر چه بتوانیم برای محافظت از خودمان انجام می‌دهیم».

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قبیل روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نیز در اولین خبرها درباره عملیات طوفان الاقصی اذعان کردند که این عملیات از آن‌ها تلفات گرفته است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ساس IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    6 1
    تلاویو در تله افتاد حالا دو راه دارد که طبق ذات سیستمی و طراحی شده اش راه اول را برمیگزیند و یورش میکندو...ادامه
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    نیروی ذخیره؟؟؟؟؟؟موروچه چیه که کله پاچه اش چه باشه؟... ظلم عاقبتش سقوط در دره های جهنم است.. پایداری ندارد
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 1
    سردارسلیمانی وصلاح الدین ایوبی زنده شدند
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 3
    چیزی تا شخم خوردن بیروت و دمشق و تهران نمونده.البته دمشق که هر هفته شخم میخوره
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      0 0
      از زر زدن خسته نشدی، بعدش نابودی شماها وعده خداست
    • حسین IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      0 0
      واقعا حال آدم از این همه خود تحقیری بهم میخوره. اسراییل اگه کوچک ترین غلطی بکنه به گفته رهبر عزیزتر از جانمان این تلاویو و حیفا است که شخم میخوره.
    • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      0 0
      ای منافق گذشت اون دوران
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    حرف درمورد نابودی اسراییل درست ازاب درامد-مسلمانان ظرف یک روز(اسرائیل مدعی قدرت نظامی اطلاعاتی،امنیتی وفرماسونری پوشالین...)رافروبپاشندوجشن پیروزی درتمام ایران وکشورهای مسلمان برپا شدفقط نباید صهیونیستها باتبلیغات وخبرپراکنی اوضاع را سوپرایزشون فرض کنند-باید تااین افعی زخمی جان دوباره پیدا نکرده،مثل حمله طالبان به یانکیها فرصت بهشون نداد وطالبان را بایدفرستادبه سوریه ولبنان وفلسطین...برای حمله نهایی
    • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      0 0
      احمدی نژاد الان گند زده
  • کوروش کبیر IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    چه عرب کشونی کنه ارتش ظفرمند اسرائیل... انتقام قادسیه رو ازشون بگیر اسرائیل... انتقام خونهای به ناحق ریخته شده و به اسارت گرفتن زن و دختران ایرانی رو از اعراب نژادپرست بگیر اسرائیل...
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    اگر حماس بتواند. زمینی را که گرفته است نگهدارد و نفوذ بیشتری کند. واقعا موفقیت بزرگی است/ امکان ورودِ خودجوش اعراب مصری و اردنی در این جنگ و حرکت انها به سوی مرزهای شان با فلسطین اشغالی باید فراهم شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس