نیروهای مقاومت یک نظامی صهیونیست را ربودند+ فیلم

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که از دقایقی پیش حملات موشکی و راکتی گسترده‌ای علیه اراضی اشغالی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین نزدیک به نوار غزه آغاز شده است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله راکتی گسترده مقاومت فلسطین در نوار غزه به اراضی اشغالی خبر دادند. این منابع تاکید کردند که صدها راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور و برخی مناطق در مرکز اراضی اشغالی شلیک شده است.

در پی این حمله راکتی گسترده آژیر خطر در تل آویو، ریشون لتزیون، رحوفوت و مناطق دیگری به صدا درآمده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که مقاومت تل آویو را با موشک‌های سنگین و دوربرد هدف قرار داده است. روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که ده‌ها خودرو در شهر عسقلان در پی حملات راکتی مقاومت آتش گرفته‌اند.

منابع عبری زبان اعلام کردند که بسیاری از شهرها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین در جنوب فلسطین اشغالی زیر باران حملات راکتی مقاومت قرار دارد و آژیر خطر در بخش وسیعی از اراضی اشغالی از جنوب تا شمال به صدا درآمده است. دو ساختمان در شهر عسقلان مستقیماً هدف راکت‌های مقاومت قرار گرفته است.

بازتاب حمله موشکی مقاومت فلسطین در رسانه‌های صهیونیستی

«یوسی یهوشع» خبرنگار اسرائیلی: این یک حمله غافلگیرکننده است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ترس و نگرانی‌هایی نسبت به احتمال نفوذ مبارزان مقاومت به داخل شهرک‌های صهیونیستی در مرز غزه وجود دارد.

شبکه ۱۴ تلویزیون دشمن صهیونیستی هم بیان کرد که گزارش‌هایی مبنی بر وقوع تیراندازی در منطقه اوریم و زخمی شدن چند نفر رسیده است. این شبکه تاکید کرد که یک آمبولانس هم در شهر سدیروت هدف قرار گرفته است.

نشست فوری نتانیاهو و گالانت برای بررسی اوضاع امنیتی

منابع عبری زبان اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو و یواو گالانت نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قرار است نشستی فوری را برای برآورد اوضاع امنیتی در پی حمله راکتی گسترده و بی‌سابقه مقاومت به اراضی اشغالی برگزار کنند.

درگیری خیابانی نیروهای مقاومت و رژیم صهیونیستی

احتمال نفوذ مبارزان مقاومت به داخل شهرک‌های صهیونیستی

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که احتمالا مبارزان مسلح فلسطینی تحت پوشش حملات راکتی به اراضی اشغالی، به داخل شهرک‌های صهیونیستی مجاور نفوذ کرده‌اند.

در همین حال، روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارانوت» هم از آماده‌باش نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی و آمادگی جهت مقابله با هرگونه عملیات نفوذ مبارزان مقاومت به داخل مناطق صهیونیست‌نشین خبر داد.

سخنرانی فرمانده کل گردان‌های قسام خطاب به مردم فلسطین و جهان اسلام

گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که «محمد ضیف»، فرمانده کل این گردان‌ها به زودی سخنان مهمی خطاب به ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی بیان خواهد کرد.

آمارهای اولیه: هلاکت یک صهیونیست و زخمی‌شدن چند نفر

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حمله راکتی مقاومت به عسقلان یک ساختمان هدف قرار گرفته و طی آن ۴ صهیونیست زخمی شدند.

رسانه های عبری زبان گزارش دادند که در جریان انفجار بمب ها و شلیک های گسترده در چندین شهرک صهیونیست نشین، تعدادی از ساکنان این شهرک ها مجروح شده اند.

این رسانه ها اضافه کردند که در جریان حملات موشکی از سمت نوار غزه علیه شهرک های صهیونیست نشین یکی از این شهرک نشینان به هلاکت رسیده است.

همچنین رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که اطلاعات اولیه نشان از تلاش نیروهای مسلح فلسطینی برای نفوذ از راه زمین و دریا به شهرک های صهیونیست نشین از سمت نوار غزه حکایت دارد.

حضور رزمندگان مقاومت در شهرک سدیروت

حملات سایبری نیروهای مقاومت فلسطین علیه سامانه گنبد آهنین

هم‌زمان با حملات موشکی گسترده مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی، احمد عبدالرحمن یک کارشناس نظامی در گفتگو با المیادین تاکید کرد:
اطلاعاتی وجود دارد که نشان می دهد یک عملیات گسترده از سوی نیروهای مقاومت در حال انجام است و حملاتی به سمت شهرک های صهیونیست نشین در اطراف غزه انجام می شود.

ما در برابر یک حمله راهبردی گسترده از سوی نیروهای مقاومت علیه اشغالگران صهیونیست هستیم.

اطلاعاتی در خصوص حمله سایبری از سوی نیروهای مقاومت علیه سامانه گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی نیز وجود دارد.

همچنین اخبار منتشر شده از سوی رسانه های عبری زبان از ادامه حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین به سمت شهرک های صهیونیست نشین حکایت دارد.

رسانه های عبری زبان گزارش دادند که شهرهای اشدود و تل آویو پناهگاه های خود را برای در امان ماندن شهرک نشینان صهیونیست در برابر موج حملات موشکی نیروهای مقاومت باز کرده اند.

تصویری دیگر از حمله نیروهای مقاومت به ‏شهر اشغالی بئر السبع

ورود نیروهای مقاومت فلسطین به شهرک های مجاور نوار غزه

رسانه های عبری زبان گزارش دادند که نیروهای مقاومت فلسطین موفق شده اند خود را به داخل اراضی اشغالی برسانند و با نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی درگیر شوند.

این رسانه ها تاکید کردند که نیروهای مقاومت فلسطین وارد شهرک های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه شده اند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که شهرک نشینان صهیونیست از حضور نیروهای مقاومت فلسطین در خیابان های شهرک های واقع در جنوب فلسطین اشغالی خبر داده اند.

شبکه الجزیره نیز از تشدید حملات موشکی مقاومت علیه شهرک ها و شهرهای اراضی اشغالی خبر داد.

صحنه‌هایی که باعث وحشت شهرک‌نشینان صهیونیست شد

نیروهای مقاومت یک نظامی صهیونیست را ربودند

شبکه المیادین از موفقیت نیروهای مقاومت فلسطین در ربودن یک نظامی صهیونیست خبر داد.

رسانه‌های عبری زبان نیز گزارش دادند که آنچه که در حال رخ دادن است یک غافلگیری وحشتناک بوده و نیروهای مقاومت فلسطین موفق شده اند رژیم صهیونیستی را غافلگیر کنند.

مقامات رژیم صهیونیستی همچنین از شهرک نشینان خواسته اند در منازل خود و پناهگاه‌ها باقی بمانند و بیرون نیایند.

به گوش رسیدن صدای چندین انفجار در شمال تل آویو

رسانه‌های عبری زبان از شنیده شدن صدای آژیر خطر و چندین انفجار در شمال تل آویو خبر دادند.

از سوی دیگر منابع پزشکی در گفتگو با شبکه الجزیره اعلام کردند که تاکنون ۲ شهید فلسطینی و پنج زخمی دیگر به بیمارستان شهدای الاقصی واقع در مرکز نوار غزه منتقل شده اند.

این در حالیست که رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که تعدادی از نیروهای فلسطینی موفق شده اند خود را به داخل اراضی اشغالی برسانند.

کاربران صهیونیست در فضای مجازی تصاویر حضور نیروهای مسلح فلسطینی در داخل شهرک سدیروت واقع در شرق نوار غزه را دست به دست می‌کنند.

صدای هشدار حمله در قدس اشغالی

حمله موشکی جدید مقاومت فلسطین علیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین

شبکه المیادین از حمله موشکی جدید نیروهای مقاومت از سمت نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال این منطقه خبر داد.

همچنین شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که نیروهای مقاومت موفق شده اند کنترل خیابان‌های شهرک‌های مجاور نوار غزه را به دست بگیرند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که این حمله حماس به مثابه اعلان جنگ علیه رژیم صهیونیستی بوده و ده‌ها نیروی مسلح فلسطینی موفق شده اند وارد شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه شوند.

برای نخستین بار در تاریخ صورت گرفت؛
نفوذ نیروهای مقاومت به شهرک‌های صهیونیست نشین و درگیری با نظامیان صهیونیست

این برای نخستین بار در تاریخ به شمار می‌رود که نیروهای مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه نفوذ کرده و با عناصر ارتش رژیم صهیونیستی درگیر می‌شوند.

فرمانده کل گردان‌های القسام اعلام کرد؛
آغاز عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم صهیونیستی

محمد الضیف فرمانده کل گردان‌های القسام در سخنرانی خود تاکید کرد: ما از همین جا آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم.

ما پیش از این به دشمن صهیونیستی هشدار داده بودیم. از امروز به بعد روند همکاری‌های امنیتی با دشمن صهیونیستی به پایان می‌رسد.

امروز ملت ما انقلاب خود و روند تشکیل کشور مستقل فلسطین را مجدداً آغاز می‌کند. طوفان الاقصی بزرگ‌تر از آن چیزی است که دشمن تصور می‌کند.

راکت باران گسترده سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد

شلیک ۵ هزار موشک به سمت مواضع دشمن صهیونیستی

محمد الضیف، فرمانه گل گردان‌های القسام: ما تصمیم گرفته ایم جنایات رژیم صهیونیستی را متوقف کنیم. زمان ارتکاب جنایت از سوی این رژیم بدون مجازات به پایان رسیده است. در نخستین دور از حملات عملیات طوفان الاقصی دست کم ۵ هزار موشک، مواضع دشمن صهیونیستی را هدف قرار داد.

ای برادران ما در نیروهای مقاومت لبنان، سوریه، عراق و ایران امروز روزی است که جبهه های درگیری حماسه می آفریند. ای برادران ما در الجزایر، مراکش، اردن، مصر و دیگر کشورهای عربی به پا خواسته و به این درخواست لبیک بگویید.

هدف قرار گرفتن فرودگاه ها و مواضع نظامی دشمن در دور نخست عملیات «طوفان الاقصی»

فرمانده کل گردان های القسام: زمان آن فرارسیده که تمام گروه های کشورهای عربی و اسلامی برای پاک کردن لکه اشغالگری رژیم صهیونیستی وارد عمل شوند. امروز هر کس تفنگی در اختیار دارد باید از آن علیه صهیونیست ها استفاده کند.

کسانی که مستقیما در عملیات طوفان الاقصی نمی توانند مشارکت کنند باید از این عملیات حمایت کنند. در نخستین دور از عملیات طوفان الاقصی مواضع دشمن صهیونیستی و فرودگاه ها و مناطق نظامی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت.

حمله موشکی جدید و درگیری های مسلحانه در قلب شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه

شبکه الجزیره گزارش داد که درگیری های مسلحانه و شلیک گلوله در قلب برخی شهرک های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه در جریان است.

شبکه المیادین نیز گزارش داد که حمله موشکی جدیدی از سوی نیروهای مقاومت به سمت شهرک های اطراف نوار غزه در جریان است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که جنبش حماس یک عملیات دوگانه شامل شلیک موشک و نفوذ نیروهای مقاومت به اراضی اشغالی را آغاز کرده است.

ارتش اشغالگر بعد از نفوذ این نیروها به قلب «اسرائیل» شرایط جنگی اعلام کرده است.

رسانه های عبری زبان گزارش دادند که نیروهای فلسطینی موفق شدند خودروهای پلیس رژیم صهیونیستی را در برخی ایست های بازرسی در شهرک های صهیونیست نشین در اختیار بگیرند.

عکس یادگاری فلسطینی ها با تانک منهدم شده ارتش رژیم صهیونیستی

فلسطینی ها در برابر یکی از تانک های ارتش رژیم صهیونیستی که در جریان عملیات امروز نیروهای مقاومت منهدم شده عکس یادگاری گرفتند.

 غافلگیری کامل ارتش «اسرائیل» در زمین، دریا و هوا+ عکس و فیلم

 غافلگیری کامل ارتش «اسرائیل» در زمین، دریا و هوا+ عکس و فیلم

رسانه های عبری زبان:
تعداد کشته‌های عملیات نیروهای فلسطینی بسیار زیاد است

رسانه های عبری زبان گزارش دادند: این همان سناریویی بود که از آن وحشت داشتیم. در حال حاضر ساکنان شهرک های اطراف نوار غزه تبدیل به گروگان شده اند.

لاشه افسر صهیونیست در دست رزمندگان مقاومت +18

تعداد کسانی که در جریان عملیات جنبش حماس کشته شده اند بسیار زیاد بوده و در حال حاضر نمی توانیم آماری در این خصوص تهیه کنیم. صبح امروز برای ما بسیار سخت بود؛ گروگان ها و زخمی های زیادی وجود دارد. اکثر کشته شدگان در مناطق جنوبی هستند.

 غافلگیری کامل ارتش «اسرائیل» در زمین، دریا و هوا+ عکس و فیلم

 غافلگیری کامل ارتش «اسرائیل» در زمین، دریا و هوا+ عکس و فیلم

 غافلگیری کامل ارتش «اسرائیل» در زمین، دریا و هوا+ عکس و فیلم

غافلگیری کامل ارتش «اسرائیل» در زمین، دریا و هوا/ به دست گرفتن کنترل مرکز پلیس «سدیروت» توسط مقاومت

رسانه های عبری زبان اذعان کردند: جنبش حماس ارتش اسرائیل را کاملا از طریق زمین، دریا و هوا غافلگیر کرد.

غافلگیری بزرگتر این است که هیچ اطلاعاتی در خصوص این عملیات پیچیده با وجود ادعاهای اطلاعاتی اسرائیل وجود نداشت.

این رسانه ها همچنین گزارش دادند که نیروهای مقاومت فلسطین کنترل مرکز پلیس «سدیروت» را به دست گرفته و در جریان این درگیری ها چند تن از صهیونیست ها به هلاکت رسیده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 182
  • در انتظار بررسی: 29
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    133 9
    فواجع بشتابید که ارباب جهودتون نیاز به نیرو داره میتونید
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      61 5
      ژووووووووووووووننننننننننن بسی بسیار لذت بردم از زندگی...
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      19 30
      چی شده ماهم توی بورس غافلگیر شدیم یهویی اسرائیل نابود شده؟ ایولا ایولا ایولا
    • فاطمه FR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      23 97
      چرا اینقدر با وحشی گری ؟؟؟
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      78 13
      بترسید شما صهیونیزم 70 سال تا تونسیتید کشتید ترور کردید چه کودکانی رو که در بستر خواب عروسک به دست به خاک و خون کشیدید چه مادرانی رو داغدار کردید اسرائیل اینترنشنال بد موقعی صاحب کارتو عوض کردی
    • DE ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      1 0
      آدم مو به تنش سیخ میشه چقدر وحشتناکه این صحنه ها . این نتیجه ی هشتاد سال تجاوز و قتل و آواره کردن زن و بچه و پیر و جوان فلسطینی است بدون حمایت و حتی شنیدن صدای فریاد درد و رنج ملت آواره. حالا باید ایمان آورد که مزن بر سر ناتوان دست زور، که روزی درافتی به پایش چو مور.
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      79 17
      تسلیت بر زن زندگی هرزگی خفت و خواری ارباب و حامیشون
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      45 5
      جنبش فواجع و سلبریتی ها و اصحالاتی ها بیاید به داد اربابتون برسید که الان وقتشه وگرنه از نون خوردن میفتید
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      27 2
      به امید ازاد سازی قدس از دست صهیونیست ها. به نظرم تعرض به جنازه ها کاری درست نیست و نباید تصویر این اقدامات به دنیا مخابره بشه تا بهانه ای برای جا به جایی مظلوم و ظالم درست نشه. و فکر نمی کنم در منش و اداب دین ما تعرض به جنازه دشمنان پسندیده باشه
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      21 3
      ماشاالله مقاومت خوشحالمون کردین الله اکبر
    • ناصر IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      3 0
      فاطمه خانم توی 70 سال سگیونیستها مردم و حتی بچه های فلسظینی رو شکنجه کردند و کشتند اونهم وحشتناک هاااااا.حالا یکمی خوشونت نوش جون کنند قبل از رفتن به جهنم و شکنجه الهی بد نمیشه.
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      2 0
      شما ببخشید فاطمه خانم با گل و شیرینی بیرون نرفتن اینا مجبور شده همون رفتاری رو بکنن که 70 ساله داره به سرشون میاد.
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    102 7
    کلی فیلم اومده نیروهای حماس رفتن داخل شهرک های صهیونیست خونه به خونه میگردن رژه میرن چه خفتی شده برای جهود خخخخخخ
    • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      7 30
      با همون انیمیشنا دلتونو خوش کنید. کلی افتادید تو خرج کل اون ۷ میلیارد دلار آزاد شده رو باید تقدیم فلسطینیا کنید😂
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      14 0
      چی شد تا دیروز می گفتید حتی اجازه برداشت هم نداریم و باید در برابر غذا باشد؟! 😄😄😄😄 می بینی چقدر زود رنگ عوض می کنید در هدف غرب گدایی تان
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      2 0
      ۲۰:۰۵ خرج میکنیم، خرج کردنی...تو ناناحت سرگردها و سربازا و ناپدیدشده ها باش..خخخخخ
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    82 4
    چه خفتی برا صهیونیست شد کلی ویدیو اومده از اسارت صهیونیستها تا هلاکتشون نفوذ کردن به شهرکهای صهیونیست ها دارن خونه به خونه میگردن اسیرشون کردن
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      4 16
      نفوذی در کار نیست عقل کل کلی عرب تو اسرائیل زندگی میکنن .این درس عبرتی میشه برای اسرائیل تا تموم اعرابو از خاک پاک اسرائیل پرت کنه بیرون
  • مانی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    74 4
    الله اکبر و لله الحمد
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    67 7
    یک کشته کجا بود بالا ده ها کشته است
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    85 8
    سوریه و حزب الله لبنان هم هم باید بمباران اسرائیل رو آغاز کنن الله اکبر الله اکبر الله اکبر
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    77 8
    خدایا کمکشون کن.هر روز چندین جوان فلسطینی رو شهید میکردن.امروز این حمله بهترین خبری بود که تو عمرم شنیدم.ملل و دول اسلامی باید کمک فلسطین باشن.عربستان به فکر عادی سازی روابط با اسرائیل بود الان گیج مونده. الله و اکبر الله و اکبر الله و اکبر. آزادی قدس نزدیکه
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    71 4
    الله اکبر الله اکبر درود بر رزمندگان اسلام
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      25 5
      الله اکبر.هزاران بار
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    42 4
    بکشید این جنایتکاران اشغالگر رو
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    44 5
    ببینیم ترکیه جونتون میاد کمک
    • مقدس IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      20 1
      فعلا تركيه گرسنه با 170% تورم فقط دنبال نفت دزدى از سوريه و عراق و چپاول نفت و گاز باكو هست ، تمام فشارها الان روى حاكم بوزينه باكو مياد علف اف الان عزادار شده كه جبهه مقاومت پوزه ارباب صهيونيستىش رو به خاك ماليدن و روزگار صهيونيست هارو سياه كردند . از فردا براى خوش خدمتى بايد نفت و گاز مجانى به ارباب اردوغ و نتان يابو بدهد .
    • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      1 8
      نه شما رفتید کمک دارید اسرائیلو با شهاب ۳ میزنید 😂
    • امیرعلی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      6 3
      موشک هایی که باهاش اسراییل رو زدن ایرانی بوده
  • سعید IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    52 5
    لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    4 53
    فقط یه نفر کشته شده بقیه عکسها فتوشاپ و بر اساس هوش مصنوعی طراحی شده
    • US ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      11 0
      فتوشاپ روکه اونا وارباباشون اختراع کردن وعلی کریمی وجبهه ی زن زندگی آزادی استفاده میکردنع عزیزم دیگه باید باواقعیت تلخ روبروبشید ارباباگم کم دارن پرپرمیشن وهژمونی بزرگ جنایتکارادرحال فروپاشیه
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      9 0
      خودت این نظرت قبول داری نادان
  • مجید IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    36 6
    مرگ یکبار شیون یکبار تا کی این اسرائیل باید در منطقه جولان دهد ایکاش مقطعی نباشه کل اسرائیل نابود بشه انشالله
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    43 7
    ای جانم مقاومت و سید حسن نصرالله . دل تو دلم نیست. کاشکی در خیابان های قدس شریف بودم.
    • بشر IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      36 6
      إن شاءالله به زودی در قدس شریف نماز خواهیم خواند
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      9 13
      توکه دل تودلت نیست به این؟؟چی به تومیرسه وحشیها همدیگررامیکشن نکنه توهم نژادت عربه
    • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      2 0
      اولا نژاد ها عالی هستن دوما اسرائیل وحشی هست و فلسطین مظلومه سوما پماد بمال
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    35 8
    خدا یار و یاور ماست. خدایا بر خفت و خاری و زبونی دشمنانت بیفزای. هلاکت نهایی صهیونیست ها ی کثافت و آدمکش بسیار نزدیک شده است.
  • مهدی IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    6 41
    میشه بفرماییین کشتن غیر نظامیان برای چیه
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      34 7
      تمام جهود ساکن فلسطین نطامی و مستحقق مرگن.
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      29 5
      دوست عزیز این مردم غیر نظامی که میگی یهودی های غاصب و نژادپرست هستن که خوی حیوانی دارن و مثل وحشیا به مردم فلسطین حمله میکنن و از خونه شون پرتشون میکنن بیرون و خودشون صاحب خونه میدونن
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      24 8
      تا چشم تو کور بشه الدنگ .هفتاد سال این مظلوم ها رو قتل عام کردن .پفیوز
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      6 0
      برای اینکه غاصب خانه و لانه مردم بی دفاع بوده و با ساخت رفاه و ویلای خود میلیون ها زندگی را خراب کرده کشتارهای بیشمار و پاک سازی قومی نموده اند.
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      7 0
      پس چرا تو خونشون اسلحه نظامی نگه میدارن .....غیرنظامی چرا باید سلاح نظامی داشته باشه....
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      9 4
      مهدی اگر واقعاً بیسوادی و یک کلمه از تاریخ اشغال فلسطین نخوندی برو بخون. اگر بیسواد نیستی برو بهانه بهتری جور کن. چون این حرفت واقعا خنده‌داره.
    • پیمان IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      4 0
      دهنتو ببند بیهوده
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      1 0
      رژیم صهیونسیتی مردم عادی ندارد همه نظامی و مسلح و تروریست هستند
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      1 0
      میشه بگی مردم صبرا و شیلا چرا قتل عام شدن
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    36 7
    صبح شارژ شدم با این خبر خدایا شکرت
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    34 7
    الله اكبر بكشين اين حرومزاده هاي يهودي يدالله فوق ايديهم
  • سعید IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    32 9
    این سگهای نجس یهودی از نسل قوم بنی اسرائیل هستن که از حضرت موسی نافرمانی کردن و ایشان نفرینشون کرد و بلاهای آسمانی از طرف خدا نازل شد سرشون از جمله خشکسالی و خون شدن رود نیل و تبدیل شدن مردم به میمون و... بعدها خدا یکی رو به اسم بخت النصر فرستاد خیلیاشون رو قتل عام کرد بعدها توسط هیتلر قتل عام شدن حالا هم توسط مسلمونا قتل عام خواهند شد و نسلشون منقرض خواهد شد هیچی بهشون نگفتیم خیلی پرو و گستاخ شدن نه حیا دارن نه انسانیت نه شرف نه انصاف نه رحم نه آدم هستن نه حیوون این یهودیای کثافت خونه های مردم بدبخت فلسطین رو غصب کردن تخریب کردن روی خرابه ها شهرک ساختن بدون عذاب وجدان داخل خانه ی غصبی عبارت میکنم و کتاب تورات میخونن حضرت موسی لعنتشون کنه
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    38 5
    سلام خدا بر رزمندگان اسلام مرگ بر يهود
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      6 1
      مرگ برصهیونیست درسته نه یهود
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    39 6
    اینم جواب صلح نوبل قلابیتون جهودهای صهیونیست کثیف
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    36 3
    بایستی سوریه و لبنان و عراق و مردم اردن از همه طرف به این وحشی های صهیونیسم پورش ببرند اینها ترسو هستند و هیچ چیزی برایشان از جانشان برایشان شیرین تر نیست و مطمئن باشید اگر ببینند قضیه جدی هست و بین مسلمونها اتحاد واقعی هست خودشون فرار میکنند
  • یاسین IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    28 3
    باسلام خدمت امام عصر مهدی موعود علیه السلام الحمدالله الهی برادران فلسطینی مارا یاری بفرما دوره بزن در رو تمام شده انشااله نابودی کامل رژیم منحوس وجعلی وکودک کش صهیونیستی شتاب بیشتری بگیرد خداوندا برادران مارا یاری بفرما
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    27 2
    شهرک نشینان صهیونیست پس از به قدرت رسیدن ترامپ در آمریکا گستاخی را به حد اعلا رساندند. از انتقال سفارت به قدس تا هبه کردن جولان و قانون نژادپرستانه دولت ملت یهود در سال ۲۰۱۸ گرفته تا هتک حرمت هرروزه مسجد الاقصی توسط آنها و بن گویر تروریست فاشیست نژادپرست و آتش زدن اموال اعراب. یکجا بالاخره باید گوش مالی می‌شدند و گرنه دیگر خط قرمزی باقی نمی‌ماند که رد نکرده باشند.
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    30 4
    تو رو خدا کمکشون کنید. انگار داریم به آرزوهامون می‌رسیم. خدایا شکرت
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    26 3
    الله اکبر
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    22 4
    ماشاءالله، ان شاءالله پیروزی نزدیکه.
  • علی صادقی IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    21 4
    الله اکبر و لله الحمد
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    21 2
    الحمد الله
  • حامد IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    23 2
    الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر . بکشید سگهای صهیونیست رو
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    23 3
    اللهم عجل لولیک الفرج اللهم ارزقنا شهاده فی سبیلک آقاجان همه منتظرتیم بیا
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    17 50
    حمله تروریستی برای کشتن مردم عادی چقدر خوشحالتون کرده . تروریست چو تروریست ببطند خوشش آید.
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      33 7
      از کدوم مردم عادی حرف میزنی؟ همون مردم یهودی نژادپرست و کافر که خونه فلسطینیا رو غصب کردن و با حمایت نظامیان اشغالگر به مردم مسلمان حمله میکنند مثل حیوون وحشی
    • میثم IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      32 3
      از موتوری جنس نگیر
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      13 1
      این صهیونیست ناراحت شده که رفقاش دارن سقط می‌شد.
    • علی IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      15 0
      اون‌موقع که پدری با التماس کمک میخواست ضجه میزد با پسرم کاری نداشته باشین ولی برعکس پسر رو جلوی چشم پسر شهید کردن کجا بودی؟اون‌موقع که پسر ترسیده از ترس چند ساله ؟۱۲ همین خوک صفت ها چند نفره دورش کردن و به اسارت گرفتن کجا بودی؟اون‌موقع که جلوی چشم خانواده پدر رو میکشتن خونه رو با بولدوزر خراب میکردن کجا بودی؟اصلا کجا هستی ؟چند چندی با خودت؟خبر نگار کشتن و پرستار که برای کمک رفتن کشتن به کنار
    • حاج علی IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      10 0
      من که مردم عادی نمیبینم. همه اسرائیلی ها مسلح هستن و البته جنایتکار
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      1 0
      رژیم صهیونسیتی مردم عادی ندارد همه نظامی و مسلح و تروریست هستند
    • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      4 0
      رژیم صهیونسیتی مردم عادی ندارد همه نظامی و مسلح و تروریست هستند ۶
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    19 4
    الله اکبر خدا را شکر ذره ای از جنایات سالها ظلم و ستم به فلسطینیان مظلوم و بی دفاع پاسخ داده شد، با ترس و وحشتی که به جان صهیونیستها افتاده انشاالله مهاجرت معکوس سرعت می گیره
  • حسن IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    15 3
    هرملتی که سالهازیرچکمه ظلم باشد،روزی طغیان خواهدکرد،،،به امیدطغیان همه ملتهای مظلوم علیه ظالمین....خصوصاظالمین داخلی
  • میثم IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    25 3
    درود خدا بر سربازان حاج قاسم
  • محمد IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    21 2
    مرگ بر اسرائیل مرگ بر تفکر آپارتاید اسرائیلی به هر رنگ یا زبان
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    19 2
    عالی عالی عالی......الحمدالله الشکر...
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    20 2
    الله اکبر، ماشاءالله
  • میثم IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    29 6
    امام خامنه ای : رژیم غاصب صهیونیستی رفتنی است 1402/07/11
  • ساس IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    12 8
    بیشتر از شاباک و ارتش اسراییل در کاخ های منامه و باکو ایجاد تفکر و اندیشه و دلهره شده است. طالبان و حقانی هم برای ایجاد ضربه متوازن کننده به ایران آماده میشوند. بزودی عیون استخباراتی آنها بهمراه نفوذیان پانترک زبر نظر اردوغان هم وارد عمل میشوند و تعدادی از سربازان و افسران ایران را با همین تم ها به نمایش در می آورند. البته پیش دستی ها ی حماس بخاطر طرح های حمله ناتو و تلاویو انجام شده است. و موشک های ارسالی به اوکراین از طرف واشنگتن و سپر هوایی از اسراییل با میانجی کشور سوم نبایستی بی پاسخ میماند. این بار نیابت چندگانه خودش را نشان میدهد.
    • ابراهیم IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      8 2
      سلام خودت يك بار تحليلت رو بخون ( یکی از وعده‌های خداوند متعال به کافران، ایجاد رعب و ترس و اضطراب در دل‌های آنان بود)
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      5 2
      معلومه فارسی زبان دومته .....به امید آزادی مردم تات در جمهوری جعلی.....
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      2 2
      معلومه فارسی زبان دومته .....به امید آزادی مردم تات در جمهوری جعلی.....
    • حاج علی IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      5 0
      عیون استخباراتی دیگه چیه عمو؟ بچه کجایی؟
    • ناصر IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      3 0
      مثل اسراییلیهایی که دارن فارسی یاد میگیرن بیان ایران جاسوسی بکنن حرف میزنی. حواسمون بهت هست. پات به ایران برسه گونی سرت میکشیم میفرستیم پیش طالبان!!!!!
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    20 4
    احتمالا حزب الله هم وارد جنگ بشه و ایران هم
  • حامد از کرج IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    21 2
    الحمدلله بکره واصیلا انشاءاله دیگر کار تمام است بای سی یا چهل سال قبل این کار انجام میشد.
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      8 2
      ان شاءالله درست هست
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 1
    خدا بخیر کنه
  • محمد IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 0
    الهی شکر تو را بخدا پشتیبانشون باشین این حرومزاده های نجس رو از رو زمینم پاک کنن ایشاالله
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 0
    ای برادران و رزمندگان جبهه مقاومت فلسطین، یهودی ها را سلاخی و تکه پاره کنید.
  • DE ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 1
    همیشه شروع کننده جنگ هستند ، و بعدم التماس و مظلوم نمایی
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    2 0
    باید خاک آمریکا و انگلیس را با بمب اتم بزنیم و نابود کنیم
  • یاسر IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    17 4
    اسرائیل از دهه ۸۰ حکومتش عبور نمیکنه مثل دو حکومت قبلیشون که نابود شد نابودی اسرائیل وعده خدا در قرآنه الله اکبر
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    13 4
    خخخخخخ دیدین اسرائیلی هارو چطوری مثل موش چمدون به دست داشتن داخل سوراخ فرودگاه میشدن فرار کنن اون از ملت افغانستان که غیرت نداشتن از کشورشون در برابر طالبان دفاع کنن ، این از ملت غیور ایران که از شهر کوچک خرمشهر خودشون دفاع کردن اون از مردم بزدل و موش صفت اسرائیل که نمیتونن از شهرک هاشون دفاع کنن این از فلسطینی های شجاع و نترس که در برابر یورش نظامیان اشغالگر به شهر رو روستاهاشون مقاومت و ایستادگی میکنن
  • US ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    10 4
    بایداینقدراتیش روسراین بیشرفا بریزن که یهودیهای ساکن این شهرکهای اطراف ناچاربشن اونجاروخالی کنن وبلافاصله فلسطینی‌های آواره روجایگزین کنن همون روشی که خودشون سالهاقبل انجام دادن با این تفاوت که اینها صاحب این کشورن تنهاراه شکست اونها همینه وتانکها وادوات به غنیمت گرفته شده روهم ازمنطقه خارج کن وبه غزه ببرن که ازش برعلیه اونها استفاده کنن ماشین‌هایی که درحنگهای خیابانی ازش استفاده میکنن چیزای خوبین ارزش به غنیمت گرفتن داره هم ضرر مالی وهم ضررجانی برای این بی پدرالازمه
  • US ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    4 3
    بایداینقدراتیش روسراین بیشرفا بریزن که یهودیهای ساکن این شهرکهای اطراف ناچاربشن اونجاروخالی کنن وبلافاصله فلسطینی‌های آواره روجایگزین کنن همون روشی که خودشون سالهاقبل انجام دادن با این تفاوت که اینها صاحب این کشورن تنهاراه شکست اونها همینه وتانکها وادوات به غنیمت گرفته شده روهم ازمنطقه خارج کن وبه غزه ببرن که ازش برعلیه اونها استفاده کنن ماشین‌هایی که درحنگهای خیابانی ازش استفاده میکنن چیزای خوبین ارزش به غنیمت گرفتن داره هم ضرر مالی وهم ضررجانی برای این بی پدرالازمه
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    18 5
    جنگه بکشید ولی اینجوری بر پیکر کسی لگد نزنید اون دیگه مرده..
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      3 2
      آره خوب آش و لاشش کردن ولی لگد زدن و بی احترامی به جسد اصلا کار درستی نیست
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      4 0
      این چه حرفیه؟سالهاونسلهامرده وزندشون روصهیونیستهابی احترام میکنن.خوبش کردندمن بودم بدترمیکردم.مستندطنطاویه رودیدین؟
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    14 6
    رژیم اسرائیل به عاقبت رژیم پهلوی دچار خواهد شد
    • امیرحسین IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      0 0
      ایران الان باید کشور های اطراف اسراعیلو با خودش یکی کنه یه حمله همه جانبه بکنه بهشون کاری نداره زدنشون سیاست بازی باید کنن
  • محمد IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 0
    بابا ایول چقد حال کردم الان دلم خنک شد❤️❤️
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    انشاالله جشن پیروزی بر اسرائیل رو تو سراسر ایران بگیریم من نذر کردم شیرینی و شربت پخش کنم
  • طوفان الأقصی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    آغاز فروپاشی اسرائیل و موج مهاجرت یهودیان رو به تمام مسلمانان جهان تبریک میگم
  • جواد IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    4 1
    خدایا شکرت.. دمتون گرم. خیییییلی خوشحال شدم خدایا زنده باشیم و نابودی اسراییل و ببینیم.. خدای بزرگ و مقتدر، به رزمندگان و مجاهدان راهت در حماس کمک کن که هرچه زودتر طومار این شجره خبیثه رو جمع کنند..
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    4 0
    کل تشکیلات کاغذی اینها خواب بودن!!
  • کوروش IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    3 12
    حماس قبرشو بادست خودش کند. خداحافظ حماس
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    6 0
    به امید نابودی کامل رژیم صهیونیستی و حامیانش.
  • ال کثیر IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    4 0
    خدا نصرت را به رزمندگان اسلام برسان
  • Mehdi TR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 11
    خب نهایتش چیه بنظر شما که ذوق کردید؟؟؟ یه بمب اتم به غزه یکی به تهران؟؟؟ما هم یه شیمیایی به تل آویو؟؟؟ خب باز چی؟؟؟اون روز چی میگید؟ اگه زندگی رو دوس ندارید بسمه اله برید سوریه کشته شید ولی بعضیا دوس دارن از نعمت خدا یعنی زندگی در سربلندی استفاده کنن، راهشم انسانیته نه جنگ، شما اگه انسان باشید بدون جنگ هم میشه مشکلات رو حل کرد
    • علیرضا IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      1 0
      چرا امروز میگی وقتی اونا میکشتند ساکت بودی!!!
  • علی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    5 0
    دست خدا به همراهتان بزرگترین آرزویم حنگیدن مقابل نیروهای سگ صفت و منحوس اسراییلی است،کسانی که نه شرم دارند نه انصاف نه رحم و نه وجدان
  • ایمان IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    7 0
    جونم مقاومت جونم ایران جونم سپاه پاسداران جونم سید علی جونم فلسطین
  • امیر IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    6 0
    وعده های خداوند نزدیک است داداش فیلم (بازمانده)رانگاه کن متوجه میشی که چرا فلسطین به اسرائیل نباید رحم کنه الله اکبر
  • قاسم IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    6 0
    لبیک یا فلسطین تبریک ویژه به محور مقاومت مرگ بر اسرائیل
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    4 0
    ایران،لبنان،سوریه،عراق وتمام کشورهای منطقه باید برای احقاق حق فلسطینیان مظلوم به پاخیزند و کار اشغالگران صهیونیست رو یکسره کنند.
  • بهرامی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    7 5
    وااای... چقدر خوشحال شدم، به یاد حاج قاسم عزیزم عشقم.. تبریک به سردار قاآنی شیرمرد کشورمون و خداوند خودش پشت و پناه مجاهدان فلسطینی باشه مخصوصا قهرمان بزرگ مقاومت محمد الضیف...
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    10 4
    بایددهها برج های مسکونی را به اتش میکشیدند تا مقابله مثلی باشد در برابر تخریب خانه های فلسطینی ها
  • اریا IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    10 2
    خوشم اومد ایول ب ایران 👍🤪😂
  • اریا IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    5 0
    خوشم اومد ایول ب ایران 👍🤪😂
  • اریا IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    3 0
    خوشم اومد ایول ب ایران 👍🤪😂
  • اریا IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    2 0
    خوشم اومد ایول ب ایران 👍🤪😂
  • اریا IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    2 0
    خوشم اومد ایول ب ایران 👍🤪😂
  • اریا IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    2 0
    خوشم اومد ایول ب ایران 👍🤪😂
  • اریا IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    2 0
    خوشم اومد ایول ب ایران 👍🤪😂
  • اریا IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 0
    خوشم اومد ایول ب ایران 👍🤪😂
  • اریا IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    2 0
    خوشم اومد ایول ب ایران 👍🤪😂
  • جواد IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    2 0
    خدایا شکرت از ته قلبم خوشحال شدم
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    4 0
    ایوول جیگرمون حال اومد این جواب زن جندگی آزادی.
  • حجت IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    4 0
    دستون درد نکنه دوستتون دارم .فلسطین قدس ما ایرانیا پشت شمائم
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    4 0
    این عملیات غافلگیر کننده با شاید پانزده هزار موشک و پهباد شروع و با هجوم نیروهای پیاده به اتمام رسید و قرار بود روز یوم کیپور انجام بگیره ولی چون ارتش اسراییل الان پنجاه سال است که در روز یوم کیپور اماده باش کامل است عملیات به تعویق افتاد
  • ارش IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    5 0
    به امید نابودی صهیونیست کثافت
  • رضا IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    3 0
    دمشون گرم دوران بزن ودرو گذشته انشاالله بزودی اسراییل نابود خواهد شد درود بر مجاهدین اسلام
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      0 0
      ان شاءالله درست هست
  • ناشناس IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    3 0
    الله اکبر - نصر من الله و فتح قریب - به امید ازادی قدس
  • محمد IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    2 5
    شاهنامه آخرش خوشه .
    • حاج علی IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      6 0
      آره واقعا. با این همه اسیری که گرفتن، تازه اول ماجراست. باش تا صبح دولتش بدمت
    • حزب الله IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      6 0
      تو از غصه دق کن
    • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      5 0
      آخر شاهنامه تشکیل حکومت جهانی اسلام به رهبری امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هست
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    8 1
    خدایا شکرت همه ی خاورمیانه علی الخصوص ایرانیان خوشحال هستند چقدر این بیشرفها خون به دل مردم فلسطین کردند انشاالله فلسطینییان پیروز میدان هستند واسقاطیل نابود شدنیست امین
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    4 0
    ای کاش فضا طوری بود که ما هم به کمک شون می رفتیم و شر اسرائیل را برای همیشه می کندیم
  • مسعود کرمعلی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 0
    بسیار پسندیده
  • مسلمان IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    3 0
    چه فایده ،خیلی کم خسارت زدند به صهیونیستا ،اما خودشون به این زودی این همه تلفات دادند ، وظیفه ی هر انسانی است که از خانه ی خود دفاع و اشغالگر را بیرون بندازه ،و اگر نرفت به درک واصل کنه ،حتی به ظاهر غیرنظامی، هرکه اشغالگره نظامیه، چه زن چه مرد ،بچش هم گردن خودشونه ،وقتی غاصبی دیگه غيرنظامی نیستی ، فلسطینی ها موشکا را به نفوذیا ندن بزنند به در و دیوار وبیابون وخیابون ، دشمن موذیه و بی رحم و پررو ،یکی مدرک چند صدساله بیارند که فلسطین بودند و بیرونشون کردند ،کذابهای اشغالگر
  • امید IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    3 9
    واقعا باید خون گریه کرد برای خوشحالی مردن مردم به کجا داریم میریم واقعا اسراییل وحشیگری میکنه یک سری ها خوشحال میشن فلسطین ادم میکشه یک سری دیگه خوشحال میشن این وسط هزاران آدم بیگناه هست که کشته میشن و منفعتش واسطه یک عده آدم خاص
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      3 0
      آهان باز اومدین شماها. بسیجی که بکشن باریکلا داره ولی اسراییلی آخی و اوخی داره. خفه باید فجیع تر ازینا کشتشون
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    5 0
    دمشون گرم مشعوف شدم و خاک بر سر عربهای خلیج فارس و عربستان که با این عوضی ها میخواهند صلح کنند.
  • متین IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 0
    به به به ! جیگرتون حال میاد ، درسته ؟! الان بهترین وقته برای نابود سازی صهیونیست ها ، بسم الله اگر صادق و مَردید !
  • سید فواد DE ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 0
    بهترین کار ممکن در حق اسرائیل ملعون.به درک.به جهنم
  • هادی IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 0
    ایول دارین حماس عشقه هله والله ب کتایب قسام کفو بیکم العزه للسلام
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 0
    خدایی ایندفعه مبارزه جهاد اسلامی جدیه هنوز باورم نمیشه واقعا این فلسطینه که داره از خودش دفاع میکنه؟ نه نه حتما خواب میبینم باورم نمیشه...خدایا شکرت
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 0
    ماشاءالله
  • مهدی مختاری 291 IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    3 1
    این اسرائیلی های ملعون همان هایی نبودند که دائم ایران را به حملۀ نظامی تهدید می کردند؟!!! چی شد پس؟!!! ؛ این ها که دارند از غزه شکست می خورند کسی هم نیست که به دادشون برسه. این ها که از پس غزۀ مظلوم بر نمی آیند چطور می توانند به ما حمله کنند؟! من به این سگ های وحشی (صهیونیست های کودک کُش) توصیه می کنم که دیگه ما را به حملۀ نظامی تهدید نکنند چون امروز معلوم شد که واقعاً هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
  • رضا IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    3 0
    سلام بردلاورمردان فلسطین جبهه ماجبعه همه نیروهاست دست خدایاورتان. شمارو ح شهداراشادکردید بخصوص روح شهیدسلیمانی سردار دلها .آقای نتان یابوتوبامجاهدان فلسطینی کاری نتونستی بکنی.ایرانوتهدیدمیکنی سگ کی باشی برودست به دامان اربابانت بشوکه ازاین جنگ نجاتت بدننننن
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 0
    خدا ان شاءالله مسلمانان را بر کافران پیروز خواهد کرد ، ایران سردمدار مبارزه با ظلم و ظالم است و راه مقاومت را به جهانیان نشان داده است
  • حاج علی IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    4 0
    وای مردم از خوشی
    • ناشناس IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      1 0
      الله اکبر الله اکبر یاالله اسرائیل نابود کن جانم فدای اسلام نابود کنید یهود کثافت
    • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      0 0
      البته اصل یهود بد نیست
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    3 2
    چرا مردم رو زدن
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      1 0
      سوختی که به نظامیان حرام زاده اسرائیلی گفتی مردم
  • مهدی مختاری 291 IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 1
    من شارژ اینرنتم تموم شده؛ چرا تلویزیون (شبکۀ خبر) از این فیلم ها نشان نمی دهد تا ما هم از این پیروزی سهمی داشته باشیم و خوشحال شویم؛ شبکۀ خبر فقط جنایت صهیونیست ها را نشان می دهد که باعث ناراحتی مان می شود اما از اینجور فیلم ها (شکست امروز صهیونیست ها) که دلمان را بسیار شاد می کند نشان نمی دهد. من شارژ اینترنتم تموم شده و نمی توانم این فیلم ها را ببینم. در ضمن من از این عملیات که طوفان الاقصی نام دارد حمایت می کنم.
  • حسین IQ ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 3
    بالاخره وقت نابودیشون رسید خدا کنه لااقل نمک نشناس نباشن مثل عراقی ها جون و مال و ناموس شون و نجات دادیم حالا واسه ما اربده میکشن جام برگزار میکنن اسم خلیج فارس و تحریف میکنن ببینیم چی میشه قاعانی دمت گرم سلیمانی روحت شاد
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    2 3
    یک مورد از این جنایت‌ها را اگه ارتش آذربایجان در آزادسازی قره باغ می‌کرد الان مشرقی ها و ایران شهری گریبان خود را چاک داده بودند. البته بنده به عنوان یک ترک آذری طرفدار مردم فلسطین هستم آما برخی از این اقدامات جوانان فلسطینی را نمی پسندم. اینهایی که توی خیابون افتادن معلومه بهشون تیر خلاص از سر زده اند یا دزدیدن اون پیرزن روی ویلچر کار درستی نبود
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    3 1
    سلام خوشحال شدم از کشته شدن اسراعیلایه کافر از ته قلبم
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    2 8
    از تصاویر مشخص هست که شلیک مستقیم به سر چند پیرزن و پیرمرد صورت گرفته. مردم عادی را کشتند!!
    • ناصر IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      2 0
      اگر مردم عادی پشت دولت اسراییل وای نمیستادن و اگر به فلسطین نمیرفتن ، فلسطینیها از خانه هاشون بیرون نمیشدند. اونها در جرم بن گورین و اسحاق شامیر و نتانیوهو شریک هستند.
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    4 1
    یا لیتنا کنا معکم
  • مجتبی IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 3
    لعنت به شماها که از ریختن خون آدمها خوشحالی میکنید
  • GB ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 9
    لگد زدن بر جنازه‌ ها خیلی شبیه کارهای داعش است.بیچاره مردم ایران باز هم باید تاوان این جنگ رو بپردازیم.و هرروز فقیر تر بشیم.این رو بدونید اتحاد اعراب بضرر ایرانیان است
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    5 1
    سخره گنبد آهنین و تانک های مرکاوا توسط مقاومت و با دستان خالی !! پاسخ به نقد دوستان از گروگان گرفتن مردم عادی و زن و بچه !! زن و بچه عادی داخل تانک مرکاوا !! پس قتل عام مردم عادی و زن و بچه در صبرا و شتیلا و 40سال بمباران غزه ولبنان امثال شماها چرا خفه خون گرفته بودید ؟؟
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 2
    چه تفاوتی بین این کلیپ با داعشی ها بود؟؟ بی حرمتی به جنازه؟ یه انسان واقعی باید مثل اونها رفتار کنه؟؟
  • یوسف مرادی IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    2 0
    آنا فتحنا لک فتحا مبینا....رژیم کثیف کودک کش غاصب وحشی .حرامی نجس ...تاوان جنایت ۷۵ ساله اش را داد ....وعده خدا حق است
  • علی کرمی IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    1 0
    احسنت به نیروهای مقاومت‌ که به این شهرک نشینهای نجس صهیونیست درس خوبی دادن تا این احمق ها با کشتن زن و کودک و پیر و جوان فلسطینی پایکوبی نکنن تازه این اول کاره حالا کانال اینتر نشنال صهیونیست ها چه حالی داره
  • سیدهادی US ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    1 0
    زنده باد ایران زنده باد حماس مرگ بر اسرائیل قاصب
  • امیر IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    لعنت به صیهونیست . و تمام اسرائیل الان با غیرت ایرانی طرفید نه عراب بی وجود
  • امیر IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    خدا عذت و قدرت بیشتر به سپاه اسلام بده لعنت کنه رژیم منفور و کودک کوشو وصد البته عمر طولانی به رهبر
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    4 0
    ۱۵:۴۴...اگر خدای نکرده جنازه رو مثله یا توی این مایه ها بکنند، قطعا زشته... ولی حاجی 70سال خون خوراندند مسلمین رو...70 سال و خرده ایی کشتند و هیچ کسی دم برنداشت... 70 سال بچه ها رو کشتند و افتخار کردند...
  • آروانا قره‌گوزلو IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    این اکانت اسقاطیل به فارسی چرا نمیمیره ؟چرا تموم نمیشه؟
  • ارسلان IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 1
    درود بر رزمندگان اسلام .ودرود بر سکاندار دین مبین اسالام .ماشالاه خدا قوت.اصلا اسیر نگیرید همشون را مثل حشره بکشید
  • سینا IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    صهیونیست های داخلی بشتابید به کمک اسراییلی ها.به امید خدا شما هم خوار میشین
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    سه روز قبل از موشک باران اسراییل فقط بقال سر کوچه ما نمیدونست قراره به اسراییل حمله بشه اسراییل اینجوری عمل نمیکنه طوری طرفش و غافلگیر میکنه که طرفش فردای صبح حمله میفهمه چی شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس