کد خبر 1533018
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
رد استعفای پورموسوی از استقلال خوزستان

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان با رد استعفای سیروس پورموسوی مدعی شد بعد از تعطیلات آنها با قدرت کار را استارت خواهند زد.

به گزارش مشرق، استقلال خوزستان در شبی که موقعیت‌های زیادی را هدر داد و یکی از طلایی‌ترین فرصت‌های آنها از روی نقطه پنالتی از دست رفت، بار دیگر اسیر طلسم دقایق پایانی شد و با دریافت گل در دقیقه ۹۰ مقابل پیکان شکست خورد.

بعد از این شکست سیروس پورموسوی در نشست خبری از استعفای خود خبر داد و مدعی شد دست مدیران باشگاه را در این زمینه باز خواهد گذاشت.

امید علی نجفی سرپرست باشگاه استقلال خوزستان در خصوص این اتفاق و تصمیم سرمربی تیمش گفت: بنده هفته گذشته در مصاحبه‌ای که با شما داشتم به این موضوع اشاره کردم. حمایت ما از جناب پورموسوی تا پایان فصل ادامه خواهد داشت و طرفین به قراردادی قلبی و رسمی که امضا کرده‌اند پایبند خواهند بود.

وی ادامه داد: شکست تلخی بود و همه ما از این موضوع ناراحت شدیم و بیشتر از همه قطعا آقای پورموسوی ناراحت هستند که ماحصل زحمت ایشان به نتیجه دلخواه نرسیده است. قطعا این تصمیمی احساسی بوده که در فضای بعد از بازی شکل گرفته و به هیچ عنوان از طرف ما پذیرفته نیست. قطعا آقای پورموسوی نیز به واسطه حمایت تمام و کمال مدیریت با قدرت به کار ادامه خواهند داد. آقای پورموسوی این رسمش نیست که بگویی استعفا و کسی که فصل گذشته تلاش فنی و ذهنی او به نتیجه بزرگی برای مجموعه تبدیل شده، باید با قدرت و بدون توجه به حواشی و هجمه‌ها کار را ادامه دهد.

نجفی در واکنش به این سوال که در صورت تداوم روند و احتمال سقوط وضعیت به چه شکل خواهد بود گفت: بحث غیر منطقی است که از الان استقلال خوزستان را مدعی سقوط می‌دانید. انتظار ما از دوستان و خصوصا آنهایی که خود را حامی و هوادار استقلالل خوزستان می‌دانند این است که فضا را به این سمت نبرند و مجموعه و بازیکنان را تحت فشار قرار ندهند. ما باید در عمل نیز هواداری و احساس مسوولیت‌مان نسبت به باشگاه بزرگ استقلال خوزستان را نشان دهیم و نه اینکه به سمتی برویم که وقتی خودمان هستیم یا به دنبال حضور در این تیم هستیم، ناکامی آن را دنبال کنیم.

استقلال خوزستان قطعا سقوط نخواهد کرد و حتی تصور جایگاه مناسبی برای آن هدف ما در این فصل خواهد بود. همگی ما برای کاهش کاستی‌ها و قرار دادن تیم در مسیر هدف و موفقیت از بالاترین توان سود خواهیم برد. اگر به دنبال پایان کار با آقای پورموسوی بودیم هفته گذشته در گفتگو با رسانه شما آنطور نمی‌گفتم که تحت هر شرایطی در تیم تا پایان مسیر به کار ادامه خواهند داد. ما نیاز به یک همت بزرگ و اتحاد واقعی نیاز داریم تا اتفاقی که فصل گذشته در مسیر بقای خارق‌العاده نفت آبادان رقم خورد، را برای موفقیت بزرگ تیم از همین فردا شکل دهیم. خوزستانی همیشه در کنار تیم خود خواهد ماند و ما این را در عمل نشان خواهیم داد و بار دیگر تاکید می‌کنم آقای پورموسوی در کنار ما خواهند ماند و همگی در کنار هم از کوچیکترین عضو تا بزرگ‌ترین آن و پیشکسوت عزیز، در مسیر هدف بزرگ تیم و باشگاه تلاش خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس