آقای افشاریان! داوران فاجعه‌بار قضاوت می‌کنند

سرمربی استقلال خوزستان گفت: برخی داوران صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود حریف می‌گیرند و با برخی تیم‌ها مهربان هستند، آقای افشاریان! داوران فاجعه‌بار قضاوت می‌کنند.

به گزارش مشرق، سیروس پورموسوی بعد از تساوی یک بر یک مقابل گل گهرسیرجان در نشست خبری اظهار داشت: سکوت می‌کنم چون اگر حرف بزنم محروم می شوم! همه مردم می دانند در سکوتم چه چیزی نهفته است. کارشناسان داوری امروز را بررسی کنند

وی افزود: این نخستین بازی نیست که با تیم من اینگونه برخورد می‌شود. ما یک تیم مظلوم هستیم. همه دیدند مقابل تیم میلیاردی گل‌گهر سیرجان چقدر خوب بازی کردیم اما متأسفانه نقطه چین!

سرمربی استقلال خوزستان عنوان کرد: ما در ۲ بازی روی اشتباهات داوری گل خوردیم این چه برخوردی ا ست که با ما می‌شود. داور چهارم یک ربع قبل از اینکه به بازیکنم اخطار دهند می‌گوید هر برخوردی خطا نیست. اما در دقیقه ۹۳ بازیکن ما را اخراج می‌کنند. مگر می‌شود روی هوا تشخیص بدهند که برخورد بازیکن ما با بازیکن حریف خطای عمده بوده است؟ شاید فقط به خاطر این است که نمی‌خواهند ما برنده باشیم. قبل از این خطا بازیکن حریف با آرنج به بازیکن تیم ما ضربه زد اما به او تذکر هم ندادند.

پورموسوی گفت: ظاهراً برخی داوران صحنه های ۵۰-۵۰ ها را به سود حریف می‌گیرند و با برخی تیم‌ها مهربان هستند. آقای افشاریان! داوران فاجعه‌بار قضاوت می‌کنند. جوانان تیم ما مظلوم هستند. آیا داور جرأت می‌کند در بازی بزرگ چنین خطایی را اخراج کند؟ خطایی نبود.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به هواداران تیمش گفت:‌هوادار ما هم حق دارد عصبانی شود. با آمدن VAR هم فوتبال ما درست نمی‌شود چون مشکل ما با آدم‌ها است نمی‌خواهند یک تیم جوان رشد کند. هواداران به ورزشگاه می‌آیند چون می‌دانند ما تنها هستیم ما فوتبال خوبی بازی می‌کنیم بازی جوانمردانه را رعایت می‌کنیم اما بهتر است داوران هم جوانمردانه قضاوت کنند. بهتر است چیزی نگویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس