یوسو سسما

یوسو سسما، مربی بدنساز استقلال که بعد از بازی با استقلال خوزستان راهی زادگاهش شده بود، هنوز به تهران بازنگشته و این درحالی است که استقلال بعد از این بازی جلسات تمرینی متعددی را پشت‌سر گذاشته است.

به گزارش مشرق، درواقع حدود سه‌هفته‌ای می‌شود که این مربی خارجی که از ابتدای کار نکونام در خونه‌به‌خونه تا به امروز نکونام را همراهی کرده راهی کشورش شده و هنوز هم به تهران بازنگشته است.

جالب اینجاست در روزهای اخیر که تمرینات استقلال توسط بازیکنان تحریم‌شده اعضای کادر فنی به جز سسما و پسرش که هنوز موفق به بازگشت به تهران نشده‌اند در تمرین حاضر می‌شوند. با این حال این ابهام همچنان وجود دارد که دلیل غیبت یوسو و پسرش در تمرین استقلال چیست؟ نکته قابل‌توجه اینکه کیانوش رحمتی یکی از اعضای کادر فنی تیم استقلال در این خصوص در گفت‌وگویی اعلام کرده بود: «دلیل این تاخیر برای ما هم مبهم است. باید برنامه‌ریزی درستی صورت می‌گرفت. او یکی از مربیان مهم و اثرگذار تیم است که امیدواریم هر چه زودتر به ایران برگردد. در باشگاه بزرگی مثل استقلال نباید شاهد مشکلات اینچنینی باشیم. باید از قبل هماهنگی‌ها صورت بگیرد.»

بیشتر بخوانید:

این دو نفر از استقلال رفته‌اند؟

جالب اینکه باشگاه استقلال در سایه تلاش برای عقد قرارداد با بلانکو و مذاکره با ماشاریپوف هیچ توضیحی در غیبت این دو نفر در تمرین استقلال نداده است.

اما واقعیت ماجرا چیست؟ طبق شنیده‌ها باشگاه استقلال برای گرفتن ویزای توریستی برای یوسو سسما و فرزندش اقدام لازم را به عمل آورده است این درحالی است که معمولا این نوع ویزا سه‌چهارروزه صادر می‌شود اما هنوز این مساله پس از حدود سه هفته عملی نشده و با توجه به اینکه این مربی دفعه قبل با ویزا یکبار به ایران سفر کرده بود، برای بازگشت دوباره با محدودیت‌هایی مواجه شده است.

حال اینکه در این خصوص جریان چیست و چرا باشگاه در این باره اطلاع‌رسانی نمی‌کند بسیار مبهم بوده و موضوع را پیچیده کرده است. در این خصوص یوسو سسما در گفت‌وگویی کوتاه در این مورد ضمن ابراز گلایه و ناراحتی از موانع موجود برای بازگشت به تهران و رفع نشدن این محدودیت‌ها تاکید کرد: «سه هفته هست به مرخصی آمده‌ام و هر روز می‌خوانم که می‌خواهند برایم ویزا بگیرند. مگر این اتفاق سه چهار روز بیشتر طول می‌کشد؟ چرا در باشگاه با من روراست نیستند و واقعیت را نمی‌گویند؟! واقعا موضوع چیست که ویزایم اوکی نمی‌شود؟»

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    0 0
    همینه که هست. نمیخای برو.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس