کد خبر 1532770
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
حسین شریعتمداری نمایه

اکنون این پرسش دوستانه از وزیر محترم امور خارجه کشورمان در میان است که با وجود شواهد مورد ‌اشاره، چرا در مذاکره با وزیر خارجه عربستان به «‌تکرار بازی لغو شده، در زمانی دیگر»! اشاره کرده‌اند؟!

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:

۱- این روزها، خودداری تیم فوتبال الاتحاد عربستان از حضور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و بازی با تیم سپاهان که قرار بود در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود، به رخدادی خبرساز و پرحاشیه تبدیل شده است. درباره علت خودداری تیم الاتحاد عربستان از انجام این دیدار، گمانه‌های نسبتاً فراوانی مطرح شده است و هنوز هم بر دامنه این گمانه‌ها افزوده می‌شود. و اما، آنچه در این وجیزه مورد نظر است، اظهارات دیروز برادر عزیزمان جناب آقای امیرعبداللهیان، وزیر محترم امور خارجه کشورمان است که از مذاکره تلفنی با همتای عربستانی خود خبر داده و اعلام کرده‌اند که قرار است این بازی در زمان دیگری تکرار شود! در این خصوص ضمن تاکید بر مدیریت موفق و برجسته جناب امیرعبداللهیان به عنوان مسئول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، ‌اشاره به چند نکته را ضروری می‌دانیم. بخوانید!

۲- گفته می‌شود - و برخی از شواهد نیز حاکی از آن است- که وجود سردیس شهید قاسم سلیمانی در محوطه ورزشگاه نقش جهان علت خودداری تیم الاتحاد از حضور در ورزشگاه و انجام مسابقه بوده است! این گمانه در میان گمانه‌های مختلفی که مطرح شده است پُر تکرارترین گمانه است. و البته گمانه‌های دیگری نیز در میان است، نظیر استفاده هواداران تیم سپاهان از فشفشه و ترقه برای تشویق تیم مورد علاقه‌شان بوده است. این گمانه با توجه به متداول بودن آتش‌بازی و استفاده هواداران یک تیم از فشفشه و ترقه در بسیاری از بازی‌ها، نمی‌تواند بهانه قابل قبولی باشد.

۳- اگر بهانه الاتحاد برای لغو بازی دوشنبه شب، نصب سردیس سردار پُرافتخار -نه فقط ایران اسلامی بلکه جهان اسلام و تمامی ملت‌های مظلوم- باشد! باید گفت که نصب تابلو، بنر، تندیس و سردیس قهرمانان ملی یک کشور در ورزشگاه‌ها نیز، اقدامی رایج و پذیرفته شده است کما این که در عربستان نیز به هنگام برخی از مسابقات فوتبال، تابلوهای بزرگی از ملک عبدالعزیز و حتی بن‌سلمان در محوطه ورزشگاه نصب می‌شود، چه رسد به سردیس سردار سلیمانی عزیز و قهرمان بی‌بدیل مبارزه با تروریسم و ناجی ملت‌های مظلوم و محروم از پنجه خون‌آلود تروریست‌ها.

۴- و بالاخره، اگر سردیس شهید سلیمانی، سردار پُرافتخار اسلام و شخصیتی بسیار فراتر از قهرمان ملی ایران، بهانه خودداری تیم الاتحاد از حضور در بازی دوشنبه شب نبوده است، با توجه به طرح این گمانه در گستره بین‌المللی، الاتحاد می‌توانست با صدور بیانیه و یا انجام یک مصاحبه و... این گمانه را رد کند! ولی نه تنها این گمانه را نفی نکرده است بلکه شواهد فراوان دیگری نیز از واقعی بودن گزاره یاد شده حکایت می‌کند.

۵- اکنون این پرسش دوستانه از وزیر محترم امور خارجه کشورمان در میان است که با وجود شواهد مورد ‌اشاره، چرا در مذاکره با وزیر خارجه عربستان به «‌تکرار بازی لغو شده، در زمانی دیگر»! اشاره کرده‌اند؟! اگر آن‌گونه که شواهد یاد شده نشان می‌دهند تیم الاتحاد به علت وجود سردیس شهید سلیمانی بازی را ترک کرده باشد، نه فقط لیاقت تکرار بازی را ندارد بلکه باید برای همیشه از حضور در ایران و بازی با تیم‌های ایرانی در هر کجای دنیا محروم شود. سردار سلیمانی امضای حضرت بقیهًْالله ارواحنا له الفداء و امام خمینی و امام خامنه‌ای و ملت ایران پای شناسنامه و هویت انقلاب اسلامی است. شهیدی که به دست شرورترین آدم‌نما(!) در جهان امروز به شهادت رسیده است. سرداری که تا آخرین نفس از جان و مال و نوامیس ملت‌ها (صرفنظر از دین و مذهب آنها و حتی مردم عربستان‌) دفاع کرده است و...

۶- ممکن است برادر عزیزمان جناب امیرعبداللهیان بفرمایند که هنوز علت خودداری تیم الاتحاد از انجام مسابقه به درستی روشن نبوده است! که باید گفت؛ اولاً شواهد فراوانی از اعتراض آنها به وجود سردیس شهید سلیمانی در محوطه ورزشگاه حکایت می‌کند و ثانیاً برفرض که ترک بازی از سوی الاتحاد علت دیگری داشته است! در هر دو صورت، اعتراض به سردیس شهید سلیمانی یکی از گمانه‌ها و حتی اصلی‌ترین آنها بوده است، بنابراین چرا جناب امیرعبداللهیان به این نکته حیاتی توجه نکرده‌اند و پیش از روشن شدن موضوع، درباره آن اظهار نظر کرده‌اند؟! انتظار آن بود که جناب ایشان در اعلام نظر عجله نمی‌کردند و در همان حال با صراحت اعلام می‌کردند، اگر ترک بازی به علت وجود سردیس شهید سلیمانی بوده است برای همیشه بازی تیم‌های ایرانی با تیم الاتحاد را نه فقط در ایران بلکه در همه نقاط جهان تحریم می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 58
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 29
  • حمیدرضا IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    60 9
    احسنت
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      0 0
      اقای وزیر جواب بدهند مگر خود سعودی ها در بوق و کرنا نکردند که شرط روابط مبتنی بر عدم دخالت در امور داخلی یکدیگر است؟ پس چرا در کار ما دخالت می کنند و نظر می دهند فلان سردیس نباید باشد و ...؟
  • DE ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    21 46
    بیا تو برو وزیر شو! من نمیدونم والا هرچی بشه این آقا باید حتما نظر بده؟ اه.
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      23 10
      اه زهر مار. خودت غلط کردی نظر دادی. مشارکت مردم و به ویژه نخبگان در مدیریت جامعه از اصول یک جامعه مترقیه. فقط دزدها و مفسدها از دخالت مردم و نخبگان بدشون میاد. ضمنا برای نقد نیاز نیست وزیر بود. جناب آقای شریعتمداری جایگاه کم‌تری از وزرا نزد مردم ندارن. پس لال شو و اگه نمی‌تونی بمیر
    • وطن پرست DE ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      18 12
      ازادی بیان فقط برای شما خوبه؟ به منتقد خود احترام بزارید لطفا.
    • DE ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      14 6
      شما هم اگر یک میلیونیم ایشون سواد داشتی و سابقه مبارزاتی ما خودمون هرروز با دهها خبرنگار میومدیم تو صف منتظر میموندیم از نظراتت بهره ببریم. .حداقل فقط یکبار زندگینتامه ایشون به زبان انگلیسی , فارسی نه که فکر کنی من نوشتم را بخون بعد نظر بده گوگولی
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      0 0
      جالب هست در دفاع از ایران نظرم می گذاریم و جواب این را می دهیم سانسور می کنی؟ شرمت با بی غیرت اسمت را بگذار مغرب
    • سیدمصطفی موسوی شعار IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      0 0
      توی نادان وطن فروش که پرچم آلمان نازی وشریک صدام ملعون را در بمباران شیمیایی جبهه ها ورزمندگان اسلام ومردم مظلوم سردشت وحلبچه، سردرخانه ی خراب و روی قلب سیاهت نصب کرده ای !!! لطفاً شات آپ یعنی خفه یعنی ببند اون دروازه جفنگ بافت را .
  • BE ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    16 19
    دولته ضعیف که نه پول داره نه جرات نه پشتیبان باید دولادولا بره.
    • اس اس IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      0 0
      بدبخت ، اگرما ضعیف بودیم اربابات مثل سگ ازما نمی ترسیدن چون می ترسند،حتی ازعکس وسردیس شهدای ماهم رعشه می گیرند
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    30 17
    درود وتحیت خداوند بر استاد مهندس سردار شریعتمداری
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      4 6
      تو چه کاره‌ای که تو کار بزرگ‌تر دخالت می‌کنی؟! فیلسوف دکتر دانشمند؟! یا یه مزدور منافق وامونده؟! پس لال شو
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    31 6
    اگر اقای وزیر خارجه به خاطر نصب عکس شهید سلیمانی محل کنفرانس خبری را تغییر نمی داد و وزیر خارجه عربستان به خاطر توهین به قهرمان ملی مورد سرزنش قرار می داد امروز جرات چنین جسارتی را نداشتند برخورد قاطع با وزیر خار جه عربستان نشانه اقتدار ایران بود اکنون هم با اشتی ظاهری با عربستان عملا دست خود را بسته اید عربستان با این نقشه می خواست از ایران به خاطر یمن امتیاز بگیرد و سهام شهر نئوم و ارامکو را به قیمت خوبی بفروشد به نظر بنده ایران رسما اعلام کند اگرعربستان با اسرائیل صلح کند اولا توافق صلح باطل است ثانیا با پرواز چندین هواپیما باری با اسکورت 50 هواپیمای اف 14 و 500 پهاپاد به فرودگاه صنعا فرود ایند ثانیا حزب الله باب المندب را تسخیر نماید
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    28 10
    درود بر جناب شریعتمداری. آقای امیرعبداللهیان واقعا با این مواضع نا امیدوارم کرد
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    24 9
    مرگ برال سعودکافر.مرگ بربن سلمان وتمام شاهزاده های جنایتکارسعودی.ماملت ایران تاابدمدیون ومرهون مجاهدتهای خالصانه وایثاروجانفشانی صادقانه سردار دلاور ومحبوب قلبهای همه مظلومان عالم، حاج قاسم عزیزوشهدای گلگون کفن ایران اسلامی هستیم وبه همه دنیااعلام میکنیم ، اگرتمام شیاطین عالم به مااعلام جنگ کنن ، لحظه ای درپیمودن مسیر نورانی حاج قاسم عزیزویاران شهیدش تردید به خودراه نمیدیم وبه حول وقوه الهی تاروزگرفتن انتقام خون شهیدانمون لحظه ای ارام نمی گیریم.
  • US ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    17 5
    وزیر نالایق امور خارجه بد جور وا داده !اسمش هم شده اقتدار!!
  • ......... IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    21 8
    مثل همیشه کار درست حاج حسین شریعتمداری. فقط کاش خبرگزاری کیهان هم زودتر راه میفتاد و از نظر جذب مخاطب مثل زمان چاپ روزنامه یکه تاز می شد. در هر حال دمت گرم و دم همراهان کیهانیت هم گرم
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    19 3
    سوال کاملا بجایی است. امیدوارم وزیر محترم امور خارجه پاسخ قانع کننده ای داشته باشند. از ایشان انتظار بود موضع محکمی اتخاذ کنند.
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    16 3
    تکرار بازی بشرط حضور تندیس شهید سلیمانی و گر نه باج و دسته گل نمیدهیم . لکنت زبان نداریم . این از حداقل هاست
    • حجت IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      0 0
      بازی باید سه بر صفر به نفع ما اعلام بشه. تکرار هم معنی ندارد. چه با تندیس چه بدون تندیس. بی جا کردن زمین مسابقه رو الکی الکی ترک کردن
  • DE ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    7 20
    نخود هر آش باز وارد معرکه شد ! شما وزیر امورخارجه ندارید که ، یک طوطی سخنگو دارید که هرچه به او دیکته بکنند همان را می گوید و انجام میدهد .. برو از بزرگترش گله کن که به لابه افتاده ..
  • IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    17 5
    احسنت درودبرحاج حسین عزیز
  • IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    18 5
    احسنت به سردار قلم. آل سعود غلط کرد به اعتقادات ما اهانت کرد. اونی که باید جمع بشه، وهابیت و بساط عیش و نوش حکام غاصب سقوطیه و بس. بابت این اهانت باید تودهنی بخورن
  • سلطان العلما IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    10 4
    از آرامکو تا الاتحاد = سقوط مادی و معنوی.
  • IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    3 13
    چه عجب یک بار حرف حساب زد
  • IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    9 6
    فارغ از علت امتناع آنها از بازب موافقت با تکرار بازی را نوعی انفعال می‌دانیم و محکوم میکنیم
  • بی طرف IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    10 13
    یک سوال دوستانه هم ما از شما داریم‌ در حالی که تیم سپاهان شکایت به فیفا کرده و مسئله سیاسی نبوده؛؛ لذا دخالت وزیر خارجه کاملا اشتباه بوده و در واقع جلو عربستان گردن خم کرده‌. البته بار اولش نیست؛ یک بار دیگر هم سالن کنفرانس وزیر خارجه عربستان را به همین دلیل عوض کرد. حالا سوال ما از شما این است که اگر ظریف این کارها را کرده بود؛ سوال دوستانه می پرسیدید یا هر آنچه تهمت و توهین بود نثارش می کردید. ؟؟؟ به نوشته های خودتان در گذشته نگاه کنید. ظریف واقعا غرور ملی بالا داشت و با تدبیر بود و بهترین وزیر همه دولت ها تاکنون است. غافلید، آخرش همین دار ودسته فعلی، شهید بزرگوار سلیمانی را له و لگدمال میکنن.
  • بی طرف IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    12 1
    از وزیر خارجه بپرسید که آیا به عربستان گفته که : چرا ناظر بازی و تیم الاتحادروزهای قبل از سپاهان نخواست که تندیس را بردارد. وقتی ۷۰ هزار تماشاچی نشسته اند چنین تقاضایی دارد؟؟؟
  • IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    3 7
    باید بازیکنان خاطی و اهانتگر الاتحاد همان شب دستگیر و برای مبادله به حقوق مردم یمن به زندان دستگرد منتقل میشدند
  • جواد IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    8 5
    ایوالله حاج حسین
  • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    3 9
    وزیر خارجه ما از دوستان جواد ظریفه و چندین بار از ظریف تمجید کرده.از این وزیر بیش از این انتظار نمیره .داره حیثیت جمهوری اسلامی رو بر باد میده و عربستان رو گنده میکنه.استیضاح و عزلش حتما لازمه.تیم هسته ای هم از زمان ظریف تغییری نکردن و باید عوض بشن
  • علی IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    9 8
    سلام و درود فراوان بر آقای شریعتمداری بزرگوار که حرف دل تمام ملت ایران را گفت . امیدوارم که همیشه در سایه امام زمان (عج ) باشید .
  • علی IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    7 4
    بله واقعا درسته. یعنی تیم عربستانی باید تاوان توهین به ملت ایران و قرمان ملی اش را بدهد. مبادا تعصب ما به برقراری و حفظ روابط با عربستان بعنوان یک دستاورد سیاسی، مانند تعصب به برقراری و حفظ برجام توسط دولت قبل شود که همه حیثیت ایران را فدای انجام و تداوم آن کرد.
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    4 5
    باش حسین
  • US ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    8 4
    مگه قرار نبود سیاست ما عین دیانت ما باشد؟ من از مسئولین کشورمان خواهش می کنم خدای نکرده دیانت ما را عین سیاست شان نکنند. ما می خواهیم بر همان دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت باقی بمانیم.
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    1 8
    نمیدونم چرا دیگر کسی از دیوار سفا ت منحوس آل سعود کافر بالا نمی رود.
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    4 8
    حاج حسین مردم از جنگ و درگیری منفعتی ندارن امیدوارم شما هم نداشته باشید که دارید 198 کشور در جهان دارن زندگی میکنن چه کسی گفته شما مسوولیت مدیریت جهان و حمایت از مظلوم دارید خیلی توانمند باشید بتونید کشور خودتونو مدیریت کنید
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    5 6
    چه عجب از این داستان های بیمزه نگفت!!!
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    8 1
    چرا در یک موضوع دست چندم بی ارزش وزیر امور خارجه دخالت کند ؟ ایا طرف مقابل اینگونه تحلیل نمیکند که برای ایران روابط با ما انقدر مهم است که وزیر خارجه برای یک بازی شخصا وارد گود شده است و...
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    2 0
    دقیقاً
  • US ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    7 4
    احسنت جناب آقای شریعتمداری «شریعت مدار»!دقیقابه نکته ی عالی اشاره فرمودید!عربستان اخیراادعاکرده عادی سازی روابط بارژیم صهیونیستی رابررسی می کند!کدام اهداف سیاسی این افرادبامامسلمانان هماهنگی دارد؟
  • علوی IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    7 2
    جناب آقای امیرعبداللهیان لطفا عزتمان را با هیچ چیز دیگری معامله نکنید والا فرقی بین شما و وزیر قبل از شما نخواهد بود.
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    5 3
    وزیر خارجه ما عملکرد مثبتی نداشته .بهتره بازنشسته بشه
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    8 0
    از این به بعد : ۱) از #فرودگاه_امام_خمینی وارد ایران شوند! ۲) از #بزرگراه_خلیج_فارس عبور کنند! ۳) در ورزشگاه #حاج_قاسم مسابقه دهند!
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    5 7
    اگر اين حرف ها رو ظريف گفته بود الان شريعتمداري فحش كشونش كرده بود. اما چون وزير بي لياقت دولت فشل انقلابي گفته خيلي نرم و ملايم برخورد كرده.
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    7 7
    یک تا موی حاج قاسم عزیز را با کل خاندان سعودی عوض نمیکینم
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    7 2
    دسیسه afc و پول کثیف سعودی موج می‌زند در عدم برگزاری مسابقه و باید محکم ایستاد و بازی به نفع سپاهان باید شود
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    6 0
    به کی می گویی؟ همین چند ماه قبل و سالن کنفرانس و نماد ملی ما....
  • سید IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    5 3
    مرگ برآمریکا و منافق و وطفروش
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      0 0
      علامه طبا طبایی دو چیز را در قرآن زیاد دیده که اصرار بر آن شده جهت دوری جستن امام خمینی هم تعاملات با روسیه و چین را محدود کرده بود حالا اسلام و قرآن و پیامبر و خدا که عوض نشده هان شده یا نه اگر مشرق جنم و غیرت چاپ را داشته باشه و الا به مسلمان بودن مشرق هم شک که هیچ اصلا بکو همسو با کفار است مرگ بر گردآمدگان ایران که دشمن خدا و پیامبر هستند
  • محمد IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    4 4
    آقای امیرعبدالهیان با ادعای دوستی و نزدیکی با شهید حاج قاسم بالا آمد و متاسفانه مثل آقای ظریف عکس حاج قاسم را از اتاق مذاکرات خودش با سعودی ها هم حذف کرده است ، خسره الدنیا و الاخره
  • محمد IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    3 3
    معلوم می شه برداشت آقای عبدالهیان از حاج قاسم همان جعبه هلو انجیزی است که در سفر به سوریه و در پای پرواز گرفته بود ایکاش از معنویت و شجاعت حاج قاسم هم درس می گرفت
  • علی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    3 3
    فکر می‌کردیم دولت رئیسی باعث غرور ملی می‌شود اما متاسفانه اینها هم در مقابل دلار سر خم می‌کنند . گور پدر فوتبال و الاتحاد و آل سعود .
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    3 2
    احسنت مثل همیشه گل گفتن کوچکترین چیزی درمورد سردار سرافراز اسلام وایران قابل گذشت نیست کاش تیم الاتحاد عربستان زمانی که ترامپ بن سلمان با خاک یکسان کرد وشیرش رو می دوشید یه تکون به خودشون میدادن
  • وطن پرست DE ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    5 0
    فرضا علت مشخص نباشه. چرا باید وزیر خارجه بجای وزیر ورزش اظهار نظر کنه؟
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    3 5
    خداوندحافظت بادجناب شریعتمداری.
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    5 4
    زنده باد حاج حسین عزیز. ببینید سردار سلیمانی یا سردار دلهای نه تنها ما ایرانیان،اکثریت ایرانیان و ملت های ستم و وحشت داعش دیده منطقه هست یا نیست. اگر هست که هست و شکی در آن نبوده و نیست نباید ذره ای کوچکترین اقدام و حرکتی و حتی سخنی وجود داشته باشد که بخواهد به این مقام خدانکرده اهانتی به هر شکل روا بدارد. اگر از این مواضع ذره ای کوتاه بیاییم والله باختیم! اینها همه هویت و اراده و ایمان و اعتقاد ما به هدفی ست که برای اون صدها هزار نفر جان دادند. پس نمیشه مماشات کرد حتی اندکی بی نهایت کم.
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    0 3
    سلام خبرگزاری مشرق ظاهرا شما هم به این نتیجه رسیدید خیلی هم نمیشه به این دولت امیدوار بود اگر تدابیر رهبر معظم انقلاب نبود اوضاع از این هم بدتر میشد و اینها کلا همه امور رو وا میدادند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس