کد خبر 1532455
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
ممبینی: ارتباط ما با فدراسیون فوتبال عربستان خیلی خوب است / سپاهان باید بیشتر تلاش کند

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: ارتباط ما با فدراسیون فوتبال عربستان خیلی خوب است و ما دوست داشتیم که دیدار سپاهان و الاتحاد نیز برگزار شود.

به گزارش مشرق، هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال سه‌شنبه شب در پایان دیدار تیم‌های نساجی ایران و الهلال عربستان که با برتری ۳ بر صفر الهلال همراه بود، در رابطه با لغو دیدار سپاهان ایران و الاتحاد عربستان گفت: من قبلا نیز صحبت کردم، سپاهان نیز زحمات زیادی کشید اما به هرحال بازی برگزار نشد. ارتباط ما با فدراسیون فوتبال عربستان خیلی خوب است و ما دوست داشتیم که این دیدار نیز برگزار شود. فدراسیون فوتبال حامی تمامی نمایندگان ایران در آسیا خواهد بود و فرقی بین نساجی، پرسپولیس و سپاهان برای فدراسیون فوتبال وجود ندارد.

وی افزود: این تیم‌ها به هرحال افتخارات فوتبال ایران هستند و فدراسیون فوتبال همه جوره از آن‌ها حمایت می‌کند. به نظر من خود باشگاه سپاهان نیز باید تلاش بیشتری در این رابطه انجام دهد. ما باتوجه به بازی خوبی که سپاهان در هفته اول انجام داده بود، خیلی امیدوار بودیم که در بازی دیروز مقابل الاتحاد نیز به برتری دست پیدا کند. اگر صحبت‌هایی نیز انجام می‌شود برای این نخواهد بود که خدایی نکرده بخواهیم باشگاهی را ناراحت کنیم. ما حامی همه باشگاه‌های کشور و فوتبال ایران هستیم و وظیفه اصلی ما نیز همین خواهد بود. امیدوارم ناظرین کنفدراسیون آسیا در این رابطه حکم مناسبی را اتخاذ کنند که تیم سپاهان متضرر نشود.

بیشتر بخوانید:

واکنش تند سپاهان به صحبت‌های دبیر فدراسیون فوتبال

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت چمن ورزشگاه گفت: چمن نسبت به گذشته خیلی بهتر شده زحمت زیادی در این مدت کوتاه کشیده شده از شرکت توسعه و تجهیز تشکر می‌کنم. عسگریان و همکارانش در وزارت ورزش، واقعاً کار کردند و چمن نسبتاً آبرومندانه بود نسبت به بازی النصر خیلی بهتر شده بود و نشان دادیم اگر مدیریت باشد می‌توانیم خیلی چیزها را مدیریت کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه هواداران سپاهان چقدر می‌توانند امیدوار باشند که رأی بازی این تیم با الاتحاد بتواند به نفع سپاهان باشد، گفت: ارکان AFC رأی را صادر می‌کند. اجازه بدهیم ما نظر ندهیم ارکان AFC جزئیات و مستندات را می‌گیرند و به عنوان ارکان مستقل رأی می‌دهند ولی امیدوارم سپاهان بتواند در ادامه راه موفق شود. بازی اولش را مقابل نیروی هوایی عراق خیلی خوب انجام داد می‌توانستند در آن بازی ۳ امتیاز را بگیرند. همه باید کمک کنند تا تیم‌های ما در آسیا موفق شوند. ما دو بازی در ورزشگاه آزادی برگزار کردیم، النصر و الهلال عربستان با ستارگان جهانی که آورده‌اند بازی‌های خوبی شد. امیدوارم دوستان‌مان در اصفهان هم تمهیدات خوبی را در نظر بگیرند تا سپاهان برگردد. سپاهان می‌تواند یکی از تیم‌های صعودکننده به مرحله بعدی باشد.

وی در مورد اینکه باشگاه سپاهان علیه صحبت‌های شما قبل از بازی بیانیه‌ای منتشر کرده گفت: ما قطعاً‌ از سپاهان، پرسپولیس و نساجی حمایت خواهیم کرد. از هر تیمی که نماینده فوتبال کشورمان باشد حمایت می‌کنیم ولی این نیست که بخواهیم چیزهایی را بگوییم. شما سؤال کردید موضوع چه بوده من خودم در اصفهان حضور داشته‌ام افسر امنیتی AFC مطالبی را خواسته که سپاهان هم تلاش کرده این مسئله انجام شود و دستور لغو بازی از سوی AFC صادر شد. اینکه حالا دوستان بیانیه بدهند به هر حال بازی انجام نشد غیر از این که نیست.

ممبینی در مورد اینکه هواداران سپاهان توقع داشتند فدراسیون هم مثل تمام ارکان عربستان که از الاتحاد حمایت کرد از این تیم حمایت می‌کرد، عنوان کرد: ما رابطه خیلی خوب و دوستانه‌ای با فدراسیون فوتبال عربستان داریم. حضور ما در ورزشگاه نقش جهان اصفهان هم حمایتی بوده است. چند جلسه با مسئولان سپاهان برگزار کردیم تا این مشکلات را برطرف کنیم. غیر از این هم نیست مگر می‌شود غیر از این باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 29
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    11 0
    وطن فروشی دیگر در جایگاهی دیگر
  • علی رضا IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    5 0
    یه روز تو کوچه ما هم عروسی میشه
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    4 0
    نظر ندی نمیگن لال تشریف داری سپاهان علاوه بر الاتحاد و afc باید با خود فدراسیون خودمون بجنگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس