کد خبر 1551020
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
برگزاری دربی پایتخت قطعاً بدون ویدیوچک!

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: بازی دربی پایتخت قطعاً بدون ویدیوچک برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، هدایت الله ممبینی پس از دیدار نساجی و بمبئی سیتی گفت: نساجی بازی خوبی انجام داد و مثل بازی اول که با برد شروع کرد، اینجا نیز در ورزشگاه آزادی با برد به اتمام رساند. نساجی تجربه زیادی در جام باشگاه‌ها نداشت ولی روند خوبی داشت و بازی‌های قابل قبولی از خود نشان داد.

وی ادامه داد: از غرب آسیا ۸ تیم صعود می کنند و به همین دلیل نساجی کارش سخت بود ولی تجربه خوبی برای فوتبال مازندران شد و امیدوارم بتواند در سال‌های آینده از این تجربه استفاده کند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت ورزشگاه نقش جهان گفت: باشگاه سپاهان پیگیر این موضوع است و امیدوارم حل شود و بتواند از میزبانی استفاده کند.

وی در خصوص شکایت پرونده بازی استقلال و ذوب آهن اظهار داشت: این شکایت‌ها در ارکان قضایی می‌رود که مستقل است. اگر رایی صادر شود، ابلاغ خواهد شد.

ممبینی نیز در خصوص ماندگار شدن دستگاه‌های ویدیوچک اظهار داشت: همه دوستان علاقه‌مندند در خصوص VAR صحبت کنند. بگذارید ما ان‌شاءالله پیگیری می‌کنیم. امیدوارم این مشکلات حل شود.

وی در خصوص اینکه آیا دربی پایتخت ممکن است با ویدیوچک برگزار شود، گفت: نخیر! شرایط ویدیوچک این نیست که ما یک دستگاه بذاریم و یک مسابقه را با ویدیوچک برگزار کنیم. وقتی یک لیگی لایسنس VAR را می‌گیرد، باید تمام شرایط فیفا را اجرایی کند. ما اگر ۱۰ دستگاه برای VAR داشته باشیم و نتوانیم برای لیگمان لایسنس بگیریم، نمی‌توانیم استفاده کنیم. قطعا به بازی دربی نخواهد رسید.

ممبینی در خصوص اینکه آیا داور پشت دروازه در دربی قطعی شده یا خیر، گفت: این پیشنهاد افشاریان بود. اگر کمکی به قضاوت دقیق‌تر کند، اجرایی می شود ولی الان در حد یک پیشنهاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    2 0
    خوب پس قراره بازیو واسه لنگ دربیارن
  • رضا ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    1 0
    خب یکباره بفرمایید که بازهم می خواهید بازی را برای تیم لنگ دربیاورید!!!؟؟؟
  • لنگی ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    وقتی ویدیو چک هست چرا نباید ازش استفاده کرد ؟؟؟؟ افشاریان بگو که میخوای بازی رو برای لنگ دربیاری دیگه ای شیطون .... ، ما فوتبالیها اصلا هم متوجه نمیشیم خیالت راحت باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس