کد خبر 1532040
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
تنها بازمانده از اولین پرسپولیس الدحیل کیست؟

فقط امید عالیشاه از بین نفرات فعلی پرسپولیس در اولین بازی این تیم مقابل الدحیل حضور داشته است.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در حالی امشب به مصاف الدحیل خواهد رفت که اولین تقابل دو تیم روز ۵ اسفند ۱۳۹۳ برگزار شد. بازی که در تهران و به میزبانی پرسپولیس برگزار شد و قرمزها با ۳ گل حریف که آن زمان لخویا نام داشت، را شکست دادند.

پرسپولیس در آن بازی با ترکیب سوشا مکانی، بابک حاتمی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، محمد نوری، فرناندو گابریل ، مهدی طارمی و مرحوم هادی نوروزی به مصاف حریف رفت. خیلی از این نفرات دیگر فوتبال بازی نمی‌کنند و چند نفر هم دیگر در پرسپولیس نیستند.

تنها کسی که هنوز هم در پرسپولیس بازی می‌کند، امید عالیشاه است که آن زمان یک بازیکن جوان بود ولی حالا باتجربه شده و کاپیتان اول پرسپولیس است. امید تنها بازمانده از اولین بازی پرسپولیس و الدحیل است و در طی این سال‌ها افتخارات زیادی را با پرسپولیس بدست آورده است.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده که امید با توجه به مصدومیت امیری و ترابی و نیمکت‌نشین شدن آن‌ها، قرار است در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود. اتفاقی که در این فصل برای اولین بار می‌افتد و در بازی‌های گذشته همواره عالیشاه به عنوان یار تعویضی به زمین می‌آمد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس