کد خبر 1523204
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵
شریفی

سابقه قبلی شریفی زارچی به وضوح نشان می‌دهد که این به‌اصطلاح استاد علاوه‌ بر اخراج باید به جرم اقدامات هم‌سو با سرویس‌های اطلاعاتی دشمن و اعتراف صریح به اخلال در سیستم مقابله با کرونا و... محاکمه نیز بشود.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: رئیس ‌دانشکده کامپیوتر دانشگاه شریف و مدعیان اصلاحات کلیپ اظهارات شریفی‌زارچی و توئیت‌های او را در جریان اغتشاشات پائیز گذشته دیده‌اند که او را نخبه معرفی کرده و درخواست ادامه عضویت وی در هیت علمی این دانشکده را مطرح می‌کنند؟!

گفتم: نه فقط همراهی او با اغتشاشگران، بلکه سابقه قبلی او نیز به وضوح نشان می‌دهد که این به‌اصطلاح استاد علاوه‌بر اخراج باید به جرم اقدامات همسو با سرویس‌های اطلاعاتی دشمن و اعتراف صریح به اخلال در سیستم مقابله با کرونا و... محاکمه هم بشود.

گفت: او در زمان همه‌گیری کرونا، به عنوان «رئیس ‌مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت» در وزارت بهداشت دولت روحانی حضور داشت و به اعتراف خودش آمار کرونا را دستکاری می‌کرده و از این طریق علیه سلامت مردم دست به جنایت زده است. خانواده‌های قربانیان کرونا می‌توانند از او به اتهام مشارکت در قتل عزیزانشان شکایت کنند.

گفتم: در جلسه خواستگاری مادر داماد به مادر عروس گفت؛ کبریت دارید؟ داماد می‌خواهد سیگار بکشد! مادر عروس با تعجب پرسید؛ سیگاری است؟ مادر داماد گفت؛ در قمار باخته و ناراحت است! پرسید؛ قمارباز هم هست؟! گفت؛ در زندان بر اثر همنشینی با رفقای ناباب قمارباز شده است! پرسید؛ زندانی هم بوده؟ گفت؛ به خاطر چاقوکشی منجر به قتل زندانی شده بود! مادر عروس بلند شد از اتاق بیرون برود. مادر داماد پرسید؛ می‌روی کبریت بیاوری؟ گفت؛ می‌روم آرپی‌جی بیاورم که شر پسرت را از سر مردم کوتاه کنم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرزاد IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    0 2
    عالی
  • ایرانی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    0 1
    مجسمه پررویی. دیگه باید چکار کنه تا مجرم به حساب بیاد؟
  • FR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    0 0
    انصافا که بشکل ناباورانه و عجیبی شاهد ادعای اراذل و اوباش برای در اختیار گرفتن هرچه بیشتر مدیریت کشور هستیم !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس