کد خبر 1527585
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶
روزنامه کیهان

گفتم: حیوونکی‌ها شش ماه با تبلیغات گسترده و همه‌جانبه و میلیون‌ها دلار هزینه برای سالگرد اغتشاشات پائیز سال گذشته زمین و زمان را به هم دوخته بودند ولی نه فقط با بی‌محلی و تو دهنی مردم روبرو شدند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: دیدی آمریکا چه بلایی بر سر خبرگزاری فارس و تسنیم و شبکه پرس‌تی‌وی آورده است؟! وزارت خزانه‌داری آمریکا این مراکز خبری را تحریم کرده است!

گفتم:‌ خوش به حال باغبانی که شغال از او قهر کند!

گفت: حالا مثلاً قرار است چه چیزی را تحریم کنند؟! و مگر تا حالا تحریمی هم بوده که انجام نداده باشند؟!

گفتم: حیوونکی‌ها شش ماه با تبلیغات گسترده و همه‌جانبه و میلیون‌ها دلار هزینه برای سالگرد اغتشاشات پائیز سال گذشته زمین و زمان را به هم دوخته بودند ولی نه فقط با بی‌محلی و تو دهنی مردم روبرو شدند بلکه ده‌ها محموله تسلیحاتی که برای اغتشاشگران فرستاده بودند کشف و به نفع نظام ضبط شده است، همه تروریست‌هایی که اعزام کرده بودند بازداشت شده‌اند، عوامل اصلی آنها در داخل کشور شناسایی و دستگیر شده‌اند. لیدرهای ساکن آمریکا و اروپا به روشی که هنوز برای سرویس‌های خارجی گیج‌کننده است دستگیر و درون گونی به داخل کشور منتقل شده‌اند. سران اپوزیسیون به جان هم افتاده‌اند و...

گفت: پس آمریکا حق دارد برای دلداری خودش و اپوزیسیون دست به کاری بزند ولی تا به حال همه تیرهایش به سنگ خورده و به نفع تحریم‌شدگان تمام شده است.

گفتم: یارو رو برق می‌گیره، ننه‌اش میگه ولش نکن! همین بود که باباتو کشت!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس