کد خبر 1525715
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
گُم نشی! (گفت و شنود)

مدعیان اصلاحات اساتید محترم فوت‌ شده و بازنشسته را اخراجی جا می‌زنند تا ماهیت واقعی اخراج‌شده‌ها و هویت وابسته خودشان را زیر شخصیت قابل احترام آنها پنهان کنند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: مدعیان اصلاحات برخی از اساتیدی را که چند سال قبل فوت کرده‌اند به عنوان اساتیدی که اخیراً اخراج شده‌اند! جا زده و یکی از آنها افاضه فرموده است‌(!) که «‌حذف رادیکال اساتید نشانه استیصال است‌»!

گفتم: باز هم این مدعیان اصلاحات حرف‌های خنده‌دار زده‌اند! یکی نیست به آنها بگوید اگر به استیصال نرسیده بودید و کفگیرتان به ته دیگ نخورده بود که اساتید فوت شده و بازنشسته را اخراجی جا نمی‌زدید؟!

گفت: یعنی عقل‌شان نمی‌رسد که گاف‌های به این بزرگی می‌دهند؟!

گفتم: آنها از بی‌سوادی این چند عضو هیأت علمی اخراج‌ شده و زد و بند آنها با سرویس‌های بیگانه خبر دارند بنابراین اساتید محترم فوت‌شده و بازنشسته را اخراجی جا می‌زنند تا ماهیت واقعی اخراج‌شده‌ها و هویت وابسته خودشان را زیر شخصیت قابل احترام آنها پنهان کنند.

گفت: حالا مگر مجبورند از یک مشت بی‌سواد خیانتکار دفاع کنند؟!

گفتم: خُب، برخی از آنها متوجه اصل ماجرا نیستند و برخی دیگر خودشان هم هویتی شبیه آنها دارند و می‌ترسند نوبت خودشان هم برسد و جوانان فرهیخته و دانشمندی که طی سال‌های اخیر این همه شگفتی آفریده‌اند جای این بی‌سوادها را بگیرند و بازار مکاره آنها کساد شود.

گفت: یعنی مسأله‌ای به این وضوح را درک نمی‌کنند؟!

گفتم: چه عرض کنم؟! یارو خودش را به آن راه زده بود، الان چند ساله که گُم شده!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    شیاطین اولیاع یک دیگرند تعجب نیست کهامریکا ونوکرانش همصدا وهمراه باشند
  • ناشناس IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    بابا خیلی ذوق زده نشوید! مبارزه با علم و دانشو فرهنگ و اصحابش یعنی بی رگ و ریشگی! که نابودی عاجلشان قطعی است، این سنت الهی و گواه تاریخ است!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس