کد خبر 1524739
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲
والفجر چند؟! (گفت و شنود)

مجریان یکی از شبکه‌های تلویزیونی اپوزیسیون با عصبانیت خبر برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی علیه‌السلام در شهرهای آمریکا، انگلیس و ...را پخش کرده و گفته اربعین در شرق و غرب تا بیخ گوش ما آمده است‌.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: دور از جون و بلانسبت حیوانات، این دشمنان بیرونی و ضدانقلابیون فراری و پادوهای کاسه‌لیس داخلی آمریکا و اسرائیل چقدر علیه راهپیمایی عظیم اربعین زور زدند و گلو پاره کردند ولی این راهپیمایی بسیار برجسته‌تر از همیشه برگزار شد.

گفتم: آن هم نه فقط در عراق، بلکه در سراسر ایران و با حضور ده‌ها میلیونی مردم بود.

گفت: یکی از شبکه‌های تلویزیونی اپوزیسیون با عصبانیت خبر برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی علیه‌السلام در شهرهای آمریکا، انگلیس، استرالیا، سوئد، پاکستان، افغانستان، سوریه، لبنان و... را پخش کرده و گفته است «‌دوستان، ما آب در ‌هاون می‌کوبیدیم! اربعین در شرق و غرب تا بیخ گوش ما آمده است‌».

گفتم: اوایل انقلاب یکی از ضد انقلابیون سوار هواپیما شده بود که از ایران برود. توی هواپیما خوابش برد و از قضا هواپیما دچار نقص فنی شد و به تهران بازگشت. یارو که تصور می‌کرد در فرودگاه لندن است وقتی چشمش به عکس مقامات ایرانی و شعارها افتاد، از مسافر دیگری پرسید؛ جمهوری اسلامی، لندن را در والفجر چند گرفته است؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    0 0
    ژ
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    5 0
    پارسال اگه 20 تا اغتشاشو می اومدن تو خیابونای شمال تهرون سیما لکاته جوری گزارش می داد که انگار میدون جنگه و 2 میلیون نفر ریختن تو خیابونا! ولی وقتی 20 میلیون نفر برا اربعین راهپیمایی میکنن خفه خون می گیرن. این بیشرفا خبرگزاری نیستن بلکه ستاد جنگ روانی دشمن هستن. یه مشت تفاله همجنسباز رو هم سوار! (سیما آکله رفت. بای بای کن مزدور پتیاره!)
  • FR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    2 1
    برخی لطیفه های سیاسی کیهان آقای شریعتمداری خیلی جالب است مثل این که اکر همه دنیا را بهت بدن باهاش چه میکنی و میگه میفروشم میرم خارج !
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    2 1
    خیلی باحالی خوشم آمد کلی خندیدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس