کد خبر 1521351
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
داورزنی: چرا کسی از فدراسیون کشتی درباره سفر به آمریکا ایراد نگرفت؟

داورزنی گفت: تصمیمی برای تغییر سرمربی تیم ملی نداریم تا بازی‌ها آسیایی و انتخابی المپیک را پشت‌سر بگذاریم. مردم مطمئن باشند برای لیگ ملت‌های سال آینده و المپیک پیش‌رو فدراسیون تصمیم درست‌تری می‌گیرد.

به گزارش ‌مشرق، محمدرضا داورزنی امروز (یکشنبه) در حاشیه مراسم زادروز جهان پهلوان تختی در محل فدراسیون کشتی، اظهار داشت: باید عذرخواهی کنم که نتوانستیم آن وعده‌ای که داده بودیم در مسابقات قهرمانی آسیا عملی کنیم؛ اما مطمئن باشند که تلاش می‌کنیم تا نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. این چند وقت فشار زیادی روی بازیکنان و سرمربی تیم ملی بود. تلاش ما این است تا تصمیم درستی بگیریم و تصمیم از روی هیجان و فشار منجر به نتایج غلط‌تر می‌شود.

وی افزود: قطعا فدراسیون به فکر آینده والیبال بزرگسالان است. از یک طرف پشتوانه‌سازی کرده و از طرف دیگر اهداف پیش‌رو را دارد و باید تصمیم درست‌تر را بگیرد تا انتظارات مردم برآورده شود. فدراسیون بی خیال نیست و بیش از همه ناراحتی شدید را روی چهره بازیکنان روی سکو دیدم و بیشتر از همه ناراحت هستند و باید تصمیم درست را بگیریم.

وی ادامه داد: هیچ تصمیم دیگری نمی‌گیریم تا بازی‌ها آسیایی و انتخابی المپیک را پشت‌سر بگذاریم. مردم عزیز مطمئن باشند برای لیگ ملت‌های سال آینده و المپیک پیش‌رو فدراسیون تصمیم درست‌تری می‌گیرد.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: تلاش خود را می‌کنیم برای بازی‌های آسیایی با آمادگی کامل برویم و از طرف دیکر امکان دیگری نداریم و براساس لیستی که از قبل اعلام کردیم امکان حذف یا اضافه شدن و حتی تقویت کادر فنی را نداریم. برای انتخابی المپیک که در برزیل برگزار می‌شود با هماهنگی کادر فنی شاید کمک بیشتری به عطایی کنیم؛ اما در بازی‌های آسیایی چنین امری مقدور نیست و ریکاوری می‌کنیم تا با آمادگی بهتری برویم. مردم نگران المپیک پاریس نباشند و قطعا فدراسیون تلاش می‌کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 1
    آقای داورزنی شما هیچ کاره ای؟
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    میخواین نفطه ضعف برطرف بشه بازیکنای بی انگیزه شیشلیک خور رو از تیم بندازین بیرون همونها که تو این مملکت رشد کردن والان خودشون رو بالاتر از نام ایران میدونند و مراقب باشید تیم نوجوانان و جوانان که قهرمان جهان شدن به این انحراف نروند که بزرگ تر از نام ایرانند
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    اگر بلد بودید تصمیم درست بگیرید برای این بازیها تصمیم درست می گرفتید
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    هیچ اتفاقی ام در انتخابی المپیک نمیوفته بازیهای اسیایی ام مهم نیست تیمها تیم دوم میفرسن
  • ایرانی با غیرت IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    2 0
    جناب داور زنی : این سر مربی اصلا به درد نمیخورد چرا وقت تیم ملی را بیخود تلف میکنید و با این شکست های ناگوار کام هواداران والیبال را تلخ میکنید؟. قطر در نیمه نهائی یک ست از ژاپن گرفت ولی ما در زمین خودمان و با تماشاچی خودمان 3-0 به ژاپن باختیم. اینکه ژاپن به این شکل ما را در زمین خودمان در مقابل تماشاچیانمان 3-0 شکست میدهد به خاطر سرمربی توانمندی است که در خدمت گرفته. چرا خودتان را به نافهمی زده اید؟!
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    2 0
    انگار تا خودت را کله پا نکنند دست از لحاجت در مقابل خرد جمعی برنمیداری.
  • RO ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    همین تصمیمی که گرفتی هیچ کاری نکنی، تصمیم درستی نیست. تعداد کمی از بازیکنان ما آنهم نه همیشه متوجه آبشارهای حریف هستند و ب موقع توپ گیری می‌کنند، در صورتیکه ژاپنی ها بیش از 90 درصد آبشار ها را می‌گرفتند و یا دفع می‌کردند. یک مربی بالغ با روحیه بالا در بازیکنان هوشیاری و شوق را می‌دمد.
  • ایرانی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 1
    مرتیکه چاپلوس والیبال کشوررا به نابودی هل داد
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 1
    عطایی میماندتاتیم ایران عروس آسیابشود
  • ایرانی IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    آره برادر! صبر می کنیم تا تیم را در بازیهای آسیایی و انتخابی المپیک هم بی شخصیت کنی با پافشاری روی مربی ناتوان از نتیجه گیری! داورزنی! نمی دانم چرا اعتبار خودت هم برایت مهم نیست، اما بدان تو و هیچ کس دیگری برای ما مهم نیستید تا زمانی که ذره ای از اعتبار تیم ملی که با سالها زحمت و تلاش و دعای مردم بدست آمد را با لجبازی بر باد دهی!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس