اختتامیه‌ جهانی پایانی بر مسابقات والیبال قهرمانی آسیا

مراسم اختتامیه بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با اهدای جام و مدال‌ها به تیم‌ها و بازیکنان برتر در سالن شش هزار نفری غدیر و در سطح جهانی یک تورنمنت برگزار شد.

به گزارش مشرق، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی شهر ارومیه از 28 مرداد تا 4 شهریور برگزار شد.

این تورنمنت با حضور 17 تیم و با برگزاری 45 مسابقه در سالن‌های سه هزار نفری آهن‌دوست و شش هزار نفری غدیر برگزار شد.

در روز پایانی رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا، تیم ملی ژاپن مقام قهرمانی مسابقات را بدست آورد و تیم‌های ایران و قطر حائز رتبه دوم (نایب قهرمانی) و سوم شدند.

مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی والیبال آسیا با نظم و شکوه خاصی و در سطح جهانی یک رویداد در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد که تلاوتی از آیات قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران زینت بخش شروع این مراسم بود.

در شروع این مراسم یونیفرم کنفدراسیون والیبال آسیا به استاندار آذربایجان غربی به دلیل میزبانی شایسته و تندیس رسمی مسابقات به دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران ازسوی جیاتیپونگ دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا اهدا شد.

در ادامه تندیس ویژه از سوی داورزنی رئیس فدراسیون ایران به بیرامی مدیرکل ورزش جوانان و رضایی رئیس هیات والیبال آذربایجان غربی اهدا شد.

همچنین در بخشی از این برنامه، بر اساس اعلام کمیته سیستم اطلاعات مسابقات، اسامی بازیکنان برتر در پست‌های مختلف اعلام شد که عنوان ارزشمندترین بازیکن به ایشیکاوا از ژاپن رسید.

فهرست بازیکنان تیم رویایی جام بیست‌ودوم به قرار زیر است:

ارزشمندترین بازیکن: یوکی ایشیکاوا از ژاپن

بهترین مهاجمان قدرتی: ران تاکاهاشی از ژاپن و رایمی وادیدی از قطر

بهترین مدافعان میانی: تایشی اونودرا از ژاپن – بلال نابل ابونابوت از قطر

بهترین لیبرو: یامینگ یانگ از چین

بهترین پاسور: محمدطاهر وادی از ایران

بهترین قطر پاسور: امین اسماعیل‌نژاد از ایران

در ادامه این مراسم کمیته کنترل مسابقات با تیم رویایی این جام تصویر یادگاری ثبت کردند.

در قسمت بعدی جام و مدال‌های اعضای تیم قطر به عنوان مقام سوم مسابقات و در ادامه جام و مدال‌های نقره‌ای بازیکنان تیم ملی والبیال کشورمان به عنوان نایب قهرمان مسابقات تقدیم شد و ملی پوشان ایران با اهدای گل به تماشاگران سالن را ترک کردند.

اما در مهمترین و جذاب ترین بخش، این بازیکنان ژاپن بودند که بر سکوی قهرمانی ایستادند و جام و مدال های طلای این رقابت‌ها به آنها اهدا شد و در لحظاتی زیبا جام طلایی رنگ را بالای سر بردند.

کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران، جیاتیپونگ دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا، میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال، مسعود یزدان‌پناه عضو کمیته کنترل، محمدصادق معتمدیان استادار آذربایجان غربی، روح الله حضرت‌پور رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی و بسیاری از مقام‌های سیاسی و ورزشی استان از جمله مسئولین اهدا کننده جام، مدال و تندیس در مراسم اختتامیه بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس