انتقاد تند جزیده از ۲ ستاره والیبال: این چه اشتباهی بود آقای عطایی!

مربی سابق تیم ملی به انتقاد از عملکرد عطایی و دو ستاره تیم ملی والیبال پرداخت.

به گزارش مشرق، عظیم جزیده درمورد عملکرد تیم ملی والیبال ایران در رقابت های قهرمانی آسیا و کسب عنوان نایب قهرمانی در این دوره از پیکارها اظهار داشت: باید بپذیریم که والیبال ایران از ابتدای این دوره از مسابقات نمایش خوبی نداشت و هر بازیکنی با مهارت شخصی خودش بازی می کرد. توانایی بازیکنان در پست قدرتی و دفاع کناره ها خوب بود، اما در سرعتی های ایران حداقل در بازی آخر هیچ کاری نتوانستند بکنند. در مجموع تیم ملی را شاداب ندیدم.

وی ادامه داد: در بازی فینال هم به ترکیب تیم نقد دارم، چون از میلاد عبادی‌پوری استفاده شد که آماده نبود. در بازی های قبلی هم حریفان اصلاً در حد و اندازه های ایران نبودند. در دوره گذشته هم چند بازی ابتدایی جنبه تفریحی داشت. امسال هم همین اتفاق افتاد، اما ما در دوره گذشته توانستیم ژاپن را در کشور خودش شکست داده و قهرمان آسیا شویم و امسال در کشور خودمان به ژاپن باختیم.

* این چه اشتباهی بود آقای عطایی؟!

مربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: احساس خوبی از اینکه بازیکنان با جان و دل به حرف مربیان گوش می کردند، نداشتم. از نظر روانی تیم در شرایط ایده آلی قرار نداشت. قبل از شروع مسابقات پاول، مربی تیم ملی رفت و حرف های زیادی در مورد جایگزین وی مطرح شد. تمام این موارد تمرکز تیم را بهم زد. این چه اشتباهی بود آقای عطایی؟ چرا مدام دستیارهای خودت را تغییر می دهی؟ چه خبرتان است و به کجا می روید آقای عطایی؟ وقتی تیمی موفق است حتی تدارکاتش هم نباید تغییر کند، چه برسد به سرپرست و مربی و ...؟

* عطایی مقصر است و نتوانست شرایط را مدیریت کند

جزیده خاطرنشان کرد: مقصر تمام این اتفاقات عطایی است که نتوانست شرایط را مدیریت کند. عنوان دومی برای ایران آنهم در خانه اصلاً خوب نیست. تیم ملی می توانست با ارنجی بهتر، نتیجه مناسب تری کسب کند. امروز کادر فنی باید ریسک می کرد و از چند بازیکن جوان استفاده می کرد تا استراتژی ژاپن بهم بخورد. چرا در طول این مسابقات از خانزاده کمتر استفاده کرد؟ مگر در رقابت های لیگ ملت‌ها به وی میدان نداد که باتجربه شود؟ پس چرا این تصمیمات را گرفت؟ تمام این موارد به کمک‌هایی برمی‌گردد که کنار عطایی هستند. مگر می شود تیم ملی با یک کمک مربی وارد مسابقات شود؟

بیشتر بخوانید:

آخرین رده‌بندی والیبال پس از مسابقات قهرمانی آسیا

* از دست عطایی ناراحتم

وی افزود: یک حرف از کمک مربی در لحظات حساس می تواند گره از بازی تیم باز کند. من همیشه حرفم را می زدم حتی اگر توجهی به آن نمی شد. وظیفه من این است که تحلیلم را ارائه کنم. متاسفانه عطایی همه چیز را خراب کرد. جو تیم ملی در زمانی که من حضور داشتم واقعاً عالی بود و از دست عطایی ناراحتم. با وجود اینکه دلخور هستم، اما بازهم دلم می‌سوزد.

* نمی‌دانم چرا از تیم ملی کنار گذاشته شدم!

مربی سابق تیم ملی والیبال ایران درخصوص ایتکه چرا از تیم ملی کنار گذاشته شد، تصریح کرد: هنوز هم برایم سوال است که چرا از تیم ملی کنار گذاشته شدم. هنوز هم هیچکس در این خصوص با من صحبت نکرده است. آقای عطایی لطفاً اعلام کن که چه کسی تو را تحت فشار گذاشت تا من را کنار بگذاری؟ اگر هم بحث فنی مطرح است بیایید با هم صحبت کنیم تا عیار مربیان مشخص شود. من سال گذشته ۴۵ روز تیم را تمرین دادم و تیم ملی نتیجه هم گرفت. من بازیکن تیم ملی بودم و والیبال را بلد هستم، اما چرا به راحتی از تیم ملی کنار گذاشته شدم؟ چرا یک هفته مانده به عید نوروز و در شرایطی که من جز کادر فنی تیم ملی بودم و سایز لباس هم از من گرفته شده بود از تیم ملی کنار گذاشته شدم؟ قسم می خورم که هیچکس تا کنونی در این خصوص تماسی با من نداشته است و این شاهکار است.

* آقای عطایی! عبادی‌پور شما را تحت تاثیر قرارداد؟

جزیده با بیان اینکه عطایی حمایت رسانه‌ای قدرتمندی دارد، اظهار داشت: رسانه ها باید واقعیت‌ها را بگویند. چه اتفاقی افتاد که جزیده برای مسابقات جهانی سال گذشته همراه تیم نبود؟ بعد از کشورهای اسلامی در راه مسابقات جهانی بودم، اما از ساری به خانه برگشتم. چه شد که امسال در کنار تیم بودم و یک هفته مانده به سال جدید من را از گروه حذف کردند. تمام موضوعات و حاشیه ها از همان جا شروع شد. آقای عطایی بگو چه کسی شما را تحت فشار گذاشت که چنین تصمیمی بگیرید؟ آیا میلاد عبادی پور شما را تحت فشار گذاشت؟

* بازیکن غلط می‌کند برای تیم ملی تصمیم بگیرد!

وی ادامه داد: بدبختی تیم ملی همین است که بازیکنان برای تیم ملی تصمیم می گیرند؟ این کار چه معنی دارد؟ بازیکن غلط می کند برای تیم ملی تصمیم بگیرد. مشکلات ما همین است. آقای عبادی پور! مگر شما در بهترین لیگ جهان بازی نکردی؟ چند امتیاز بازی کردی؟ مگر پیازا، بهتری مربی دنیا را در تیم خود نداشتید؟ در نهایت چه شد؟ عبادی پور در این تورنمنت چه کاری برای تیم ملی انجام داد؟ همین بازیکن علیه محمود افشاردوست هم مصاحبه کرد. آیا واقعاً کسی در والیبال حضور دارد که بگوید افشاردوست والیبال بلد نیست؟ او کاپیتان تیم ملی و خوش فکرترین بازیکن والیبال ایران بوده و عناوین زیادی کسب کرده است. نباید اینگونه پشت مربیان حرف زده شود.

* آقای عطایی! به خودت بیا

مربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: با تمام احترامی که برای سید محمد موسوی قائل هستم، اما باید بگویم که او بعد از لیگ ملت‌ها نباید درمورد تیم ملی مصاحبه می کرد و نباید رازهای تیم ملی را فاش می‌کرد. پیش از شروع مسابقات هم در صفحه شخصی خود ویدئویی منتشر کرد و از وضعیت اسکان تیم ملی گلایه کرد. سال گذشته هم قبل از مسابقات قهرمانی جهان اتفاقات دیگری از سوی سید رخ داد. تمام این موارد حاشیه است. قبل از شروع مسابقات هم پاول ویسکی، مربی لهستان از تیم جدا شد. آقای عطایی به خودت بیا و برای یک بار هم که شده حاشیه ها را جمع کن! در ماه های اخیر عدم مدیریت بهروز عطایی تیم را بهم ریخت. آیا اگر ولاسکو هم بود این حرف‌ها زده می‌شد و کسی جرات می‌کرد حرف بزند. آقای عطایی اینقدر خودت را مقابل بازیکنان کوچک نکن.

* اگر جای عطایی بودم، بلافاصله بعد از فینال استعفا می‌کردم

جزیده درمورد ادامه فعالیت عطایی در تیم ملی، تصریح کرد: من اگر جای عطایی بودم دقیقاً بعد از بازی با ژاپن استعفا می‌کردم، چون دیگر کسی به حرف‌های عطایی گوش نمی‌کند. تیم بسیار بهم ریخته بود و هرکسی با زور خودش بازی می‌کرد. کادر فنی در این بازی ها کاملاً سنتی مربیگری کرد. اگر قرار باشد اتفاق مثبتی رخ دهد بازیکنان باید حمایت شوند و بدهی های سال های گذشته را به آنها بدهند. هرکسی می خواهد در تیم ملی مربیگری کند باید تلفن همراهش را کنار بگذارد و اصلاً درگیر حواشی نباشد. این موارد باید مدیریت شود. بهروز عطایی در شرایط کنونی کارایی کافی را ندارد و تنهاست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 85
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 3
    یه بار میگه بازیکنا با دل و جان به حرفش گوش کردن و من ناراحتم. یه بارم میگه کسب به حرفش گوش نکرد
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 4
    تمام دعوا سر رفتن اقای عطایی هستش خیال مردم جمع همه کار میکنند تا اقای عطایی از تیم یا برود یا برداشته بشه این همه عناد هم فقط یک دلیل داره مربی خوبی هست و از ایشان تشکر شده همین
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 3
    همش که گفتی چرا منو انداختی بیرون.برو خودتو ثابت کن بعد برا سرمربی گری بیارنت
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    شما را که نمیدانیم و از حرفهای هیجانیت هم حس خوبی نداریم اما واقعا یکنفر از عطایی در مورد تعوبض های مکرر و بی دلیل تیم بپرسد! چطور در حساسترین امتیازات ناگهان 4 بازیکن تیم را تعوبض کرده و شیرازه تیم را به هم میریزد!
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    3 1
    عطایی با خوش خیالی و صرفا به علت انجام مسابقات در ایران تصور میکرد ژاپن را شکست میدهد با اخراج مربی لهستانی میخواست تمام افتخارات به نام خودش ثبت شود!
  • ااا IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    3 0
    بله عطایی باید اخراج شود اصلا هیچ مربی ایرانی نباید سرمربی تیم ملی شود باید برای تیم ملی مربی خارجی خوب بیاوریم تا دوباره تیم ملی به روزهای گذشته برگردد. همین که گفتم باید باید مربی خارجی بیارین
  • رامین IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    2 0
    بانظرشماکاملاموافقم آقای عطایی درحدبازیکنان تیم ملی نیست ماازسه بازیکن تاریخ مصرف گذشته استفاده کردیم که اصلا آماده نبودنداگربا جوانانی چون پوریاومبین استفاده میشدفرض براینکه بازهم به ژاپن می باختیم اصلاناراحت نبودیم چون آینده در انتظار این جوانان بااستعداد است مشکل مااقایان والیبالی انتقال بازیکنان آزرده جوانان به بزرگسالان است ودرکنارش مربی باهوش چه وطنی چه خارجی
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 1
    خاک برسرت آقای عطایی بااین والیبالت دیگه به گردپای ژاپن نمی‌رسید.آقای جزیده فک کنم بایدتیم روتحلیل میکردیدنه اینکه ازجایگاه خودتون تو تیم ملی حرف بزنیدهرکسی بفکرخودشه
  • حسین IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    1 0
    وقتی در جام ملتها این مربی ضعیف ترین نتیجه گرفت چرا در مسابقات آسیای دوباره بر کرسی سرمربی تیم ایران نشست !!
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 1
    قبول کنید که ایران در حد و اندازه ژاپن نیست این همون ژاپنیه که تو لیگ همه رو لوله کرد
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 1
    این بیشتر نگران کنار گذاشتن خودش است ولی خوب اینکه جو تیم خوبب نیست و عطایی کاریزما نداره و تیم مشکل روحی داره مشخصه یه مربی خوب بیکار مثل هینن بلژیکی بیارین
  • مسعود IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    76 9
    با این سواد ورزشی عطائی این تیم نمیتونه سهمیه المپیک بگیره ورزش سواد میخواد عطائی این کاره نیست
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      2 2
      الحق عبادی پور بازیکن خوبی نیست
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      1 1
      عطایی با عبادی پور بندازید بیرون
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      7 2
      کلا ایرانی جماعت مغزش تک بعدیه به درد مربیگری ورزشهای تیمی نمیخوره
    • رضا IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      0 1
      یه روانشناس خبره به تیم اضافه کنید مگه کور هستید تیم ترسو شده ولاسکو خودباوری را به بازیکنان یاد می داد
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    33 11
    دیگر هرگز نباید از مربی ایرانی استفاده کرد.
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 1
    عبادی پور بدترین بازیکن ایران بوده و هست و خواهد بود
  • US ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 1
    به نظر میاد بیشتر از اخراج خودش گلایه داشته باشه
  • حسین برزگری IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    1 0
    دقیقا
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    1 0
    اگر مسایل شخصی رو وارد مصاحبه نمیکردی تاثیر بیشتری حرفات داشت انگار واسه خودت بیشتر از تیم ملی دلت میسوزه راه نجات والیبال مربی کار بلد با بازیکنای جوان
  • RO ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 1
    ن عطایی ن کس دیگری توان مربی گری تیم والیبال ایران را ندارد. علتش هم ساده است. بازیکنان موجود خودشان را بالاتر از این نوع مربی ها می‌داند و حق هم دارند. مربی ایرانی که عهده دار این مسئولیت بشود، از درون احساس حقارت می‌کند و کشش این کار را ندارد. مربی باید روحیه برد درونش نهادینه شده باشد.. با ناله و صحبت بی فایده تیم بجایی نمی‌رسد.
  • نادر IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    2 0
    کار بزرگ راباید به کاردان بزرگ سپرد .کار هر بز نیست خرمن کوفتن .....
  • ناشناس IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    چرا اختلافات شخصی را با انتقاد وارد می کنید.اگر ولاسکو ویا هر مربی خارجی هم بود ما نمی تونستیم ژاپن را ببریم چون زورمان در این زمان به این تیم نمی رسه.البته برای اسیا تیم ژاپن مایه افتخار هست
  • حمید IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    2 0
    این عطایی چرا دست از سر تیم ملی بر نمیداره؟ سه شکست پی در پی در سه تورنمنت بین‌المللی کافی نیست. عطایی سواد این کا رو نداره. دست آوردهای چندین ساله والیبال ایران با مربیان خارجی رو هم به باد داد. چرا با اعتبار تیم و احساسات مردم بازی میکنید.؟!!!
  • محمد IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    خیلی عذرخواهی میکنم که چنین جمله ای را اینجا مینویسم فقط تا کی عذر و بهانه داری تو لیگ جهانی گفتی به جوانها بها دادم باختیم گفتی جوانگرایی کردم والا تا کی دیگه کشور های عربی هم از ما دارن ست میگیرن ،ژاپن براحتی تیم ایران را خار و ذلیل کرد و دقایق آخر به تیم و عطایی پوز خنده میکردن
  • سجاد IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    به جای تخریب همدیگه بیایید فکر کنید که ژاپن چه جوری ژاپن شده که قدرت‌های والیبال جهان از رویارویی با ژاپن واهمه دارن
  • هادی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    ایران بزرگ مربی بزرگ میخواهد و باقیش هیچ؛!!
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    والیبال رو پس رفت داره پاکستان و میبره عشق می کنید
  • یک ایرانی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    کادر فنی ومربیهای تیم بعداز مسابقات جهانی باید کنارگذاشته میشدنداین تیم مایه ابروریزی وسرخوردگی مردم میشود چندتابازیکن نبودنشان خیلی مفیدتربود مثل عبادی موسوی وجواد
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    1 0
    با احترام کامل به همه آقایان مربی از جمله عطایی، جزیده، اکبری، محمدی، مومنی، وکیلی، ترکاشوند و ... تیم ملی به آدم بزرگتر نیاز داره. بعضی از این حضرات در حد مبصر هم نبودند
  • ساسان امیدنیک IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    چرا همش میگید از مربی وطنی نباید استفاده کرد در طول بیست سال گذشته مربیان داخلی در والیبال باعث این شده اند که ایران جزو 5درصد کشورها در والیبال جهان باشد بازیکنان اصلی باید کنار بروند مثل موسوی مثل خیلی های دیگه وباید به تیم جوانان و نوجوانان اعتماد کرد.
  • جلیل IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    درسته عبادی پور کلی حاشیه داشت ولی اصلی ترین موضوع در مورد بازیکنه موسوی هست ،فقط موسوی بود که از سال قبل کل سیستم تیم وبازیکنها وکادر وفدراسیون را تحت شعاع قرار داد،واقعا چرا باید موسوی تیم ملی باشه!؟واقعا در حد تیم ملی بازی نمیکنه واین یک واقعیتی هست که عطائی خرابش کرد وبازگشت موسوی باز روحیه تمام بازیکنها را خراب کرد،یکی از بازیها را در حد چند دقیقه مجدد ببینید وفقط زوم کنید رو حرکات و...موسوی کاملا مشخصه،و کادر فنی که ضعف اصلیش عطائی هست چون تمام بار فنیش همین است و دیگه جوابگو نیست وضعف مدیریتی ایشون هم که دقیقا مشخصه...موسوی فقط موسوی2ساله تیم را با حضورش وعدم حضورش نابود کرد یعنی والیبال را نابود کرد.
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    4 1
    واقعا چرا آقای جزیده که کار کرده تو اون وضعیت کنار گذاشته بشه؟
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    4 1
    واقعا چرا آقای جزیده که کار کرده تو اون وضعیت کنار گذاشته بشه؟
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    1 1
    جزیده برای تیم ملی زحمات زیادی کشیده
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    باید به پیشکسوتهایی مثل آقای جزیده و نظرات تمام دلسوزان والیبال احترام بزاریم و بصورت حرفه ای کارها را دنبال کنیم
  • محمود IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    دمت گرم شیر پاک خورده گنبدی تمام گفتنی ها رو گفتی اگر مافیای والیبال کاری کنند؛خوشا به غیرتت که چیزی جز واقعیت نگفتی؛اصلا کجای دنیا دیدی بازیکن(میلاد) در گوشی با سر مربی در پیتی صحبت کند چه معنی میده. تا والیبال ایران مثل افغانستان نشده کار بکنید بازیکنی را دعوت کنید که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشه نه به سفارش میلاد همه رو از ارومیه انتخاب کنید
  • علیرضا IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    تیم ما دفاع و سرو ضعیف داشت. از پشت خط زن و پاس کوتاه سرعتی کمتر استفاده شد.بازیکنان روحیه جنگنده نداشتند. بیشتر این مشگلات متوجه مربی است.
  • طرفدار فوتبال IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    واقعامیلادعبادی پوردرلیگ ملتهاهم ضعیف بوداین بازیکن حتی توانایی یه سرویس ساده راهم نداشت ومعلوم نبودعطایی برچه معیاری این باریکن رادعوت وفیکس بازی میداد. لطفا این مسیولان جوابی به مردم بدهند
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    یکی به عطایی بگه انقدر دستتو به دهنت نزن بهداشتی نیست
    • یدالله IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      0 0
      میدونین چرا من از عطایی بدم میاد؟ چون ایشون بود که اول اون شعر --- بزار بگن دیونتم آره دیونتم من نشکن منو به سنگ غم چراغ خونتم من ---- رو خوند بعدا اون خواننده قدیمی زن از روش کپی کرد و خوند
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      0 0
      آی گفتی اینقد بدم میاد از این کارش...اول به دماغش میزنه بعد به دهنش...وقتی اینکار میکنه احساس میکنم میخاد یه تصمیم بزرگ بگیره ولی بعدش میبینم اصلا هیچ غلطی نمیکنه
  • وطنم ایران IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    6 1
    عطایی همیشه با جهره عبوس و ناراحت و عصبانی مربی گری میکرد و انگیزه بچه ها رو خود عطایی کشت نمی‌توانست از نظر روحی بچه ها رو آماده کند قدرت بازگرداندن و مدیریت بچه ها حین بازی نداره ...اینکه تایم استراحت به جای آرامش و صحبت فنی با لحن عصبانی همیشه چه بازی با ژاپن چه بحرین چه پاکستان صحبت می‌کنه میگه چتونه نترسین آرامش داشته باشید بازی خودتون کنید مشخصه نمیتونه این ملی رو مدیریت کنه جلوش هر چه زودتر گرفته بشه غنیمت و منفعت
  • مرتضی IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    باید قبول کنیم که الان مربی های داخلی در سطح مربی های اروپایی نیستن ، امتحان کردید نشد هر چه زودتر یه مربی در سطح آناستازی یا ویتالی هینن بیارید تا بیشتر از این پسرفت نکردیم ، یه مربی که ازش حساب ببرن و به حرفاش گوش کنن
  • محمدرضا IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    3 1
    سلام، ثابت کرده مربی بازی‌های سخت نيست فقط ژست‌های حق بجانبی میگیره،ولی بارفنی نداره باچشم وابروکه نمیشه آموزش داد.
  • احمد IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    12 1
    عطایی حیا کن تیم ملی رو رها کن
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    5 0
    یک مربی وطنی دیگر را سوزاندید رفت پی کارش! احسنت مثل یک ایرانی واقعی عمل کردید.
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    4 1
    عطایی باید برکنار شود
  • بلبل IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    6 1
    با سلام این تیم باید یه شوک بهش داد تا به خودش بیاد آقای رئیس فدراسیون دیگه پشت این مربی رو نگیرید یه مربی تراز اول دنیا رو بیارید مردم رو خسته کردید بسه دیگه
  • جابر خلفزاده IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    4 3
    باسلام.خسته نباشید در مورد تیم ملی والیبال ۱- بازیکنان به وظایف خود آشنا نبودند ۲-فاقد تحرک وجابجای مناسب در حمله و دفاع بودند ۳- تعویض بازیکنان اما این همه حاشیه سازی برای مربی درست نیست بگذارید مربیان ایرانی فرصت تیم داری داشته باشند
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    3 1
    تیم ملی به یک مربی کاربلد خارجی نیاز داره تا در دراز مدت نتیجه بگیره . تمام توان عطایی همین بود که دیدین
  • علی IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    7 0
    میلاد عبادی ی و موسوی دیگه در اندازه های تیم ملی نیستند اما صابر کاظمی چرا موسوی مغرور و غرغرو
  • سید اسد اسدپور IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    سلام اگر رییس فدراسیون واقای عطایی حس ایرانی بودن را داشتند ودیدندمردم چقدر عصبی هستند بعد از بازی ژاپن استعفا میدادند یعنی شعار تماشاگران را نشنیدند ریا کاری تا کی
  • مجید US ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    1 1
    عطای مربیگری رو به لقاش ببخش. آقای مربی
  • اکبراخباری IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    سلام تقویت کنید چند بازیکن جوانان اضافه کنید مثل ژاپن یک مربی توانا بیارید مربی ایرانی هم کنارش تجربه اندوزی کنه موفق باشید
  • هندی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    باعث باخت ایران عطائی و میلاد عبادی پور هستند.چرا عطائی اینقدر باید از یک بازیکن حساب ببرد.جای آقای ولاسکو خالیست واقعا یک مربی با اقتدار بود.
  • ح ش IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    آقای عطائی با احترام بذار برو آبروی والیبال ما را بردی برو برو
  • دانا IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    عامل باخت ایران میلاد عبادی پور بود او در مواقع حساس که باید امتیاز می‌گرفت توپ را خراب میکرد و فاصله امتیاز را بیشتر می‌کرد.
  • یدالله IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    میدونین چرا من از عطایی بدم میاد؟ چون ایشون بود که اول اون شعر --- بزار بگن دیونتم آره دیونتم من نشکن منو به سنگ غم چراغ خونتم من ---- رو خوند بعدا اون خواننده قدیمی زن از روش کپی کرد و خوند
  • RO ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    هیچ بازیکنی بزرگتر ازتیم ملی نیست عبادی پوروموسوی خیلی مغروربودن اصلن کارآی نداشتن بازیکنی که خودشوازهمه سرمیدونه بایدکنارگذاشته بشه حالاهرکی باشه خیلی وقته این چیزاتوتیمهای مامدشده نه تنهاوالیبال فوتبال بسکتبال هندبال نتیجه‌ای بهترازاین نصیبمان نمیشه تا چنین راهی بریم
  • پیمان IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    بقران،عطای والیبال ایران نابود کرد خواهد کرد بدترین مزخرف ترین مربی تاریخ والیبال ایران وجهان
  • پیمان IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    اعطای در حد جزیده نیست اون فقط تولیگ برتر با بازیکنان تیم ملی بین تیم های بومی محلی نتیجه گرفته عطایی خجالت بکش استعفا بده مردم ازتون بدشون میاد بیزاریم ازت
  • ناشناس IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    تیم ملی نبایدمی برد حتما باید شوست می خورد.این موضوع از خنده رویی عطایی بعد از شکست از ژاپن کاملا گویاست
  • ابوالفصل IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    باید قید تیم بزرگسالان زد برگردیم عقب ادامه راه رو با جوانان شروع کنیم
  • ناشناس IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    دیگه الان اگر استعفا ندهد باید اخراج‌شود.چون تحت تآثیرحرفای عبادی ایشان را درارنج نگه داشت.
  • ناشناس IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    1 0
    آقای عطایی میبینه موسوی و عبادی دارن سرویس ساده میزنن.بازم اونا رو تعویض نکرد .چرا؟؟
  • ناشناس IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    1 0
    نمیدانم چرا مربیان و کارشناسان چیزی نمیگن.هم ردیف های موسوی و عبادی چندساله رفتن وخداحافظی کردن.معلومه که اینا هم توانایی قبل رو ندارن..
  • ناشناس IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    2 0
    باعث باخت موسوی.عبادی.عطایی..تیم هایی رو هم که بردیم و به فینال آمدیم همه بچه بودن و نوجوان..تیم چین تیم دومش بودبزور بردیم.
  • یدالله IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    خب الان یه چی مینویسم مجبور شی تایید کنی --- عطا متا عربی صدتا ---- تایید کن . مشرق یادت میاد که بچگی بازی میکردی اینطوری میگفتی
  • علیرضا IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    4 0
    به نظرم رمز عدم موفقیت آقای عطایی حساب نبردن بازیکنان از وی است
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    2 1
    عطایی به درد گاو چرونی میخوره البته اونم دانش میخاد...احتمالا عبادی پور فامیلشه...
  • ناشناس IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    موسوی وعبادی پور برای تیم حاشیه درست کردن نمیدونیم اون تو چه خبره چرا بازیکنان باتجربه و کاپیتان نارضایتی ایجادمیکنن وانسجام تیم بهم میریزن مسببش هم عدم مدیریت درست وارتباط درست سرمربی وتیم مربیان با بازیکنان میباشد.. تیم بزرگسالان تیمی ایران باسرمربی ایرانی جواب نمیده.. والیبال فوتبال بسکتبال همینطور
  • حسین GB ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    از آقای عطایی چیزی ندیدیم که در حد تیم ملی باشد ،خوشان هم انگار استرس و استراتژی برای تیم نداشتند ،بهتر است و بود کسی دیگر جای ایشان باشند.
  • رضا چوبتاشانی IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    به نظرم همه حرفهای جزیده درست است باید چهار نفر از تیم و فدراسیون والیبال برن داورزنی و عطایی وموسوی وعبادیپور تا تیم سهمیه المپیک بگیره
  • عبدالله IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    مربیان ایرانی چون اهل رودربایستی و تعارف و رفیق بازی هستن آخرش نمیتونن تیم رو مدیریت کنن و حواشی رو جمع کنن.ولی خارجی ها هیچی بلدم نباشن با کسی تعارف ندارن بزرگ و کوچیک هم سرشون نمیشه. و الا آقای عطایی امتحانش رو تو پایه ها پس داده و تیم هاشو به مقام های جهانی رسونده. اما بزرگسالان که توجه بیشتری بهش هست و حواشی داره نتونسته که حاشیه هاشو جمع کنه
  • رهگذر IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 1
    ای کاش هرجور شده آقای عطائی با سرمربی خارجی تعویض می شدند
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    خیلی بی انصافی که همه تقصیرهارا گردن عطایی بندازیم .متاسفانه برخی ازبازیکنان درحدواندازه خودشان نبودند.برخی ازآنها بیشتردنبال حاشیه سازی بودند. وبرخی مربیان هم کنارکود ایستاده اند که مربی وطنی نتیجه نگیرد. بنظرم قدری انصاف می تواندخوب باشد.آقای جزیده چون الان توی تیم نیست جزء منتقدین شد ما می دانیم هیج کدام ازسر دلسوزی نیست فقط می خواهیم یک هم وطن که دردنیای مربیگری شناخته شده است را خراب کنیم. فراموش نکنیم با عطایی چه مقامهای را کسب کردیم آگر مربی خارجی بود صحبت از این همه جاروجنجال نبود
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    باسلام والیبال ایران می توانست خیلی بهتر از اینها کار کنه ولی جای پاسور خوب تیم ملی علی رمضانی خالی بود ؟؟؟
  • حسین IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    خیلی زیبا فرمود آقای جریده عطایی هیچ چیز در چنته نداشت باید استعفا بدهد آقای داور زنی می گویید حالا سرمربی را نمی شود عوض کرد مگر برزیل و کشورهای دیگر تا یک مسابقه جهانی اگر مربی پسر مربی عوض نشد نیم هم نتیجه خوبی گرفت بابا این باند بازی را کنار بگذارید عجب بیچاره سدنند ورزش ما که توسط یک عده مافیای اداره می شوند ما بازی تیم نفر ششم هفتم جهان نبود که حالا در حد استانها نبود
  • عباس AE ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    حرف دل ما رو زد. حالا که عطایی استعفا نمیده و داورزنیدهم ککش نمیگزه، این ورزش صاحاب نداره؟ هیچکی نیست ابن دو تا رو بذاره کنار تا از المپیک حذف نشدیم؟
  • یعقوب IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    با وجودی که بازیکنان جوان نصری و خانزاده و آرمان آماده در بازی و تمرینات بودند، جرات نداشت میثم و حضرتپور و عبادی پور رو بیرون بکشه که نکنه مردم ارومیه و ترک زبان برایش بتازند. من خودم ترک و ترکمن هستم اما در فینال موثرترین رو کار می گرفت اصلا نتوانستند توپ رو به پاسور برسونن تا صابر کاظمی کارایی خودش رو نشون بده. متاسفم برای عطایی و فدراسیون نالایق
  • نادرافشار IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    سلام آقای عطائی استعفا بده وبرو گندشو درآوردی.
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    عبدالرضا علیزاده کدوم تیم باشگاهی رو مربیگری کرده که بک باره میاد و مربی تیم ملی میشه . مطمئنا رانت بزرگی زیر این انتصاب هست ...
  • منوچهر IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    0 0
    ایران فقط به ژاپن نباخت بلکه والیبال ایران ضربه فنی شد مثل ی بوکسور شکست خورده گوشه رینگ فقط مشت میخورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس