کد خبر 1519254
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
اتمام بررسی لایحه عفاف و حجاب در مجلس

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام موسی غصنفرآبادی از اتمام بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس خبر داد.

وی بیان کرد: منتظریم گزارش ما در سامانه مجلس بارگذاری شود و در دستورکار صحن مجلس قرار گیرد.

گفتنی است، طبق رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه عفاف و حجاب بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی یعنی بررسی در کمیسیون به جای صحن مجلس رسیدگی شد و برای رسیدگی به کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس ارجاع شد.

زمانی که گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه عفاف و حجاب در دستورکار مجلس قرار گیرد، در صورت تأیید نمایندگان درباره مدت زمان اجرای آزمایشی آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    2 17
    بعد از یکسال از شروع فتنه حالا از خواب بیدار شدین؟؟
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    40 3
    خوب تنها مشکل مملکت هم حل شد . ما چقدر خوشبختیم ! بریم دیگه به بقیه امورات برسیم
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    39 4
    لایحه ای که باعث می‌شود نصف بیشتر جامعه مجرم شناخته بشن .امیدوارم شورا نگهبان این لایحه را رد صلاحیت کند .
  • صدر IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    4 32
    بی صبرانه منتظریم تا اجرائی بشه و چهره شهرها از این نحوستی که بدلیل جولان زنان بی حیا و عفت دچارش شده ، پاکسازی بشه.
  • امین IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    1 23
    مطمئن باشید تا سال آینده هم تصویب این قانون به سرانجام نمیرسه. مملکت رو فساد و بیحجابی برداشته، آقایون هنوز دارن میچرخن و جامعه هم به حال خودش رها شده !!!!!!!
  • IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    0 0
    آقای اژه ای وآقای رادان ، در قرآن خداوند بی حجابی را بازگشت به دوران کفر وجاهلیت اعلام کرده ، آقای رادان زیرکی کنید و موی سر زن ودختر بی حجاب را از ته با ماشین اصلاح نمره صفر بزنید ،مطمئن باشید با این روش تا ۷۰ درصد جلو ترویج بی حجابی گرفته می شود چون حداقل ۶ ماه طول می کشد موی سر آن زن یا دختر دوباره بلند شود تا بتواند دوباره با موهایش در بین مردم خود نمایی کند بعد ۶ ماه اگردوباره بی حجابی کرد دوباره موهایش را با نمره صفر بزنید بار سوم قطعا دیگر بی حجابی را تکرار نمی کند چون اگر آن زن شوهر داشته باشد شوهرش راضی نمی شود تا مدت طولانی با زن کچلش سپری کند و شوهر او را مجبور می کند که حجابش را رعایت کند و اگر دختر باشد چون دختران به موهایشان وزیبایشان خیلی اهمیت می دهند با یک بار تراشیدن دیگر روسری از سر بیرون نخواهد کرد وخیلی از دخترها حساب کار دستشان می آید واز ترس کچل شدن روسری از سر بر نمی دارند ، زنان کچل هم در دوره کچلی از بیرون امدن در مکانهای عمومی با کله کچل خجالت خواهند کشید نتیجتا مجبور خواهد بود روسری سرش کند وتا شش ماه خیال شما از این زن راحت است و عمل زشتش خنثی شده واگر دختر کچل بیرو ن آید زیبایی ندارد که بخواهد خود نمایی کند ،این یک نسخه زیرکانه و منطقی و شرعی وقانونی برای جلوگیری از گسترش بی حجابی است ونیاز به این همه بگیر وببند وارشادهای مسخره بی حاصل و جرایم ندارد. ولی اجرای اینکار نیاز به جسارت وشجاعت وقاطعیت برخورد با زنان ودختران بازگشت کننده به دوران جاهلیت دارد ونباید از عکس العمل و شارلاتان بازی این زنان ودختران بازگشت کننده به دوران جاهلیت قبل اسلام ترسید و نیروی انتظامی باید با قاطعیت این روش را اجرا واز احکام دین مبین اسلام حراست کند وگرنه جامعه ایرانی به دوران جاهلیت و بی حجابی وکفر وبی دینی بازخواهد گشت .روش‌هایی که نیروی انتظامی برای برخورد با بی حجابی در پیش گرفته نه تنها جلو گسترش بی حجابی را نگرفته بلکه بی حجابی بیشتر هم شده‌. با این روش ملت و حکومت ومذهبیون و نیروی انتظامی تا حد زیادی از شر زنان ودختران بی حجاب خلاص می شوند‌. زیرکی وتعقل وشجاعت ودلیری عامل راحتی بشر است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس