نوروزی

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به پایان بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون قضایی گفت: این لایحه برای همه دستگاه‌های اجرایی از وزارتخانه‌ها سازمان‌ها و غیره وظایفی را تعیین کرده است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اسلامی با اشاره به پایان بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون قضایی گفت: لایحه عفاف و حجاب که در مجلس و کمیسیون حقوقی و قضایی بررسی شد لایحه ای جامع و کامل است.

وی ادامه داد: این لایحه برای همه دستگاه‌های اجرایی از وزارتخانه‌ها سازمان‌ها و غیره وظایفی را تعیین کرده است. همچنین برای قوه قضاییه ضابطین خاص و ضابطین عام نیز وظایفی در این لایحه در نظر گرفته شده است.

نوروزی تاکید کرد: در این لایحه برای مقابله با افرادی که سازمان یافته ترویج بی‌حجابی و بی بندو باری می‌کنند مجازات‌هایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تقریبا آنچه که به عنوان اصلاح لایحه حجاب و عفاف انجام گرفت، ایرادهای ویرایشی و تطابق قانونی با آیین دادرسی و قانون مجازات اسلامی بوده است.

نوروزی ادامه داد: در کمیسیون کل ۷۰ ماده این لایحه از ماده ۱ تا ماده ۷۰ با دقت مجدد بررسی شد و با توجه به اینکه پیشنهادات زیادی برای این لایحه ارسال شده بود کمیسیون همه پیشنهادات را هم بررسی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وطن پرست DE ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    0 8
    همین که هیچ کس مسول نیست یعنی کار قرار نیست به سرانجام برسه.
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    26 2
    مسئله حجاب با لایحه و بگیر و ببند حل نخواهد شد. مسئله اقتصادی را درست کنید بقیه مسائل درست می شوند
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    0 5
    همه دستگا ها مسئولند یعنی بی صاحب شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس