کد خبر 1513110
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
واکنش نتانیاهوی بحران زده به سخنان دبیرکل حزب الله

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که با بحران های لاینحل داخلی و خارجی روبه روست در واکنش به سخنان اخیر دبیرکل حزب الله مدعی شده که نصرالله ما را امتحان نکند!

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی (که ترس در آن کاملا هویداست) گفت که برای سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان بهتر است که قدرت ارتش اسرائیل را امتحان نکند.

وی صبح امروز در واکنش به تهدیدات اخیر سید حسن نصرالله افزود که دبیرکل حزب الله نباید تل آویو را امتحان کند، زیرا در روز امتحان صهیونیست ها را در کنار هم متحد خواهد دید.

نتانیاهو در جلسه هفتگی کابینه این رژیم گفت که از اظهارات دبیرکل حزب الله لبنان غافلگیر و متعجب نیستم، زیرا نصرالله می داند که امتحان کردن اسرائیل(رژیم صهیونیستی) فایده ای برای او و لبنان نخواهد داشت.

برخی منابع خبری همچنین اعلام کردند که در پی سخنان اخیر سید حسن نصرالله ارتش صهیونیستی امروز (یکشنبه) نیروهای خود در نزدیکی با مرزهای لبنان را تقویت کرده است.

پایگاه خبری آی ۲۴ نیز اعلام کرد که نتانیاهو قرار است امروز جلسه ای با یو آوگالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و مسئولان ارشد ارتش این رژیم برگزار کند.

در این جلسه قرار است تهدیدات اخیر سید حسن نصرالله و مساله برپایی چادرهای حزب الله بررسی شود.

سید حسن نصرالله روز گذشته در اظهاراتی به مناسبت دهم محرم درباره تحولات مرز جنوب لبنان و فلسطین اشغالی گفت که رژیم صهیونیستی با وقاحت در مورد اقدامات تحریک آمیز مقاومت صحبت می کند؛ در حالی که خودش همچنان به اشغالگری به ویژه اشغالگری منطقه الغجر لبنان ادامه می دهد.

دبیرکل حزب الله لبنان اظهار کرد: در رسانه ها می گویند که امروز یا فردا نخست وزیر دشمن صهیونیست با ژنرال های خود درباره بررسی و نوع برخورد با مسئله مرزهای جنوب لبنان دیدار خواهد کرد. به آنها می گوییم که درباره هرگونه حماقت و گزینه های اشتباه برحذر باشید. مقاومت لبنان مماشات نخواهد کرد و آماده بازدارندگی و مقابله و آزادی در برابر هرگونه حماقت اسرائیلی است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس