دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ سایر عوامل شهادت نیروهای فراجا شناسایی شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: سایر عوامل شهادت نیروهای فراجا شناسایی و در رصد نیروهای امنیتی هستند.

به گزارش مشرق، سید علی ملک حسینی در جمع خبرنگاران با تبریک و تسلیت شهادت دو تن از نیروهای خدوم پلیس در راه تامین امنیت و مبارزه با سوداگران مرگ گفت: با رشادت‌های سبزپوشان نیروی انتظامی برخی از عواملی که در این جنایت دست داشتند در صحنه دستگیر و با قرار بازداشت موقت در زندان به سر می‌برند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سایر عوامل هم شناسایی و تحت رصد نیروهای امنیتی و انتظامی استان هستند ‌و به مردم این اطمینان را می‌دهیم که دادگستری و دادسرای استان مطابق قانون این افراد را به سزای اعمالشان می‌رسانند.

وی با بیان اینکه امنیت بزرگترین نعمتی است که خدا به ما عطا کرده است، گفت: امنیت خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی است و نیروهای خدوم انتظامی با اهداء جان خود پای امنیت مردم ایستادند و ما در دستگاه قضایی با تمام توان در کنار پلیس برای تامین امنیت پایدار مردم تلاش خواهیم کرد .

وی در پایان از خانواده‌های دو شهید بزرگوار اخیر عرصه مبارزه با مواد مخدر شهید سرویس درخشان‌فر و شهید مهدی امنیتی‌مهر تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    0 0
    عالی
  • CA ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    0 0
    خوب دستگیرشان کردید میخواهید چه غلطی بکنید، بند افتضاح رأفت و عفو را پس از چندی اجرا و دوباره راهی خدمات به ملت غیور و نیروی انتظامی مقتدر میشوند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس