جزئیات شهادت سرباز وظیفه در بویراحمد - کراپ‌شده

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات شهادت یکی از سربازان وظیفه کلانتری ۱۲ شهرستان بویراحمد حین ماموریت در شب گذشته را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، "سردار "کیقباد مصطفایی" اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری خانوادگی در یکی از محلات شهرستان بویراحمد مأموران گشت کلانتری ۱۲ این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل درگیری اعزام شدند.

وی اظهارکرد: سرباز وظیفه "هادی راستگو " در حال انجام وظیفه در این درگیری با اسلحه برنو از ناحیه سر و صورت مجروح و حین انتقال به بیمارستان به فیض شهادت نائل و گروهبان یکم "سید محمدرضا روانسالار" نیز از ناحیه پا مجروح شد.

جزئیات شهادت سرباز وظیفه در بویراحمد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تلاش جهت دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار دارد، بیان کرد: زمان و مکان تشییع و خاکسپاری متعاقباً اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 0
    برنو؟ مال رضاشاه بوده پس بگید مرگ بر پهلوی
  • IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    2 0
    پلبس بدون سلاخ و. حق استفاده از سلاح نمیتونه امنیت خودش و مردم رو تامین کنه
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    2 0
    ضمن عرض تسلیت و آرزوی صبر برای خانواده این شهید متاسفانه دست بسته ترین و مظلوم ترین پلیس دنیا را داریم در هرکجای دنیا حتی کشورهای به اصطلاح کاملا دموکراتیک پلیس ذره ای شک کند همان اول به شدیدترین شکل واکنش نشان می دهد حال اینکه بعضی از پلیس های ما اصلا مسلح هم نیستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس