کد خبر 1510552
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
ریابکوف: تحریم‌ها عزم مسکو را محکم‌تر می‌کند/واشنگتن نمی‌تواند روسیه را تضعیف کند

تهران- ایرنا- "سرگئی ریابکوف" معاون وزیر امورخارجه روسیه در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا، آنها را محکوم به شکست دانست و تاکید کرد که این اقدامات عزم مسکو را برای حرکت رو به جلو محکم‌تر می‌سازد.

به گزارش مشرق، سرگئی ریابکوف معاون در اظهاراتی خاطرنشان کرد که واشنگتن با تحریم های بیشتر علیه روسیه، عزم مسکو را برای حرکت رو جلو بیشتر می کند. وی سپس تحریم های جدید آمریکا را محکوم و تاکید کرد که واشنگتن نمی تواند مسکو را تضعیف کند. ریابکوف در عین حال تحریم های جدید ایالات متحده را نامشروع خواند.

این مقام روس در ادامه اظهار کرد: تحریم های سیاستگذاران آمریکایی علیه ما محکوم به شکست است و این تحریم ها که با هدف تضعیف مسکو طراحی شده بی نتیجه خواهد ماند.

معاون وزیر امورخارجه روسیه در ادامه اضافه کرد: واشنگتن با این تحریم ها عزم مسکو برای رسیدن به اهدافش را مستحکم تر می سازد؛ از جنگ در اوکراین گرفته تا سایر برنامه هایی که از پیش تعیین کرده ایم.

مقامات آمریکا در تاریخ ۲۰ ژوئیه (۲۹ تیر) پنج بانک دیگر روسیه را با هدف محدود کردن مسکو در دسترسی به نظام مالی جهانی تحریم کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    0 4
    احسنت ، جناب ریابکوف ، دقيقأ همینطوره!! دم روسیه گرم!!
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
      4 0
      پس وظیفه تک تک شما روسگرایان وطنی به عنوان خادمین کاخ کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود واگنر به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد
  • عمیر IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    4 0
    مرگ بر روسیه
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
      0 2
      متانول نزن فوزیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس