کد خبر 1509345
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
تحریم‌های جدید انگلیس علیه روسیه

لندن امروز تحریم‌های جدیدی علیه روسیه اعمال کرد.

به گزارش مشرق،شبکه تلویزیونی رویترز در گزارشی از وضع تحریم های جدید انگلیس علیه روسیه خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، تحریم‌ های جدید ۱۴ فرد و نهاد از جمله «سرگئی کراوتسوف» وزیر آموزش مسکو، وزیر فرهنگ، فرماندار «کامچاتکا» (Kamchatka)، برخی از روزنامه‌ نگاران و اردوگاه کودکان «آرتک» (Artek) در کریمه را هدف قرار می‌ دهد.

لندن مدعی است که تحریم شدگان امروز مسئول تلاش‌ های روسیه در «انهدام و تخریب هویت ملی اوکراین» بوده، ۱۱ تَن از آنان در جابجایی اجباری کودکان اوکراینی مشارکت داشته اند!

به گزارش خبرگزاری فرانسه، «جیمز کلورلی» وزیر امور خارجه انگلیس در بیانیه‌ ای در این باره ادعا کرد: رئیس جمهور روسیه در برنامه اخراج و جابجایی کودکان، تمایل حقیقی خود را برای پاک کردن اوکراین از روی نقشه نشان داده است! تحریم‌ های امروز لندن علیه افرادی که از پوتین حمایت می‌ کنند از جمله کسانیکه می‌ خواهند اوکراین نابود شود، فرهنگش از بین برود و آینده‌ اش منهدم شود، وضع شده است.

گفتنی است که به دنبال آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ فوریه سال گذشته میلادی (۵ اسفند سال ۱۴۰۰)، محور غرب به سرکردگی آمریکا و انگلیس تحریم های زیادی را به این بهانه علیه مسکو اعمال کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    1 0
    پوتین نازنین تورو خدا انگلیسو غرق کن که دیگه هارت پورت نکنه
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      1 0
      پس وظیفه تک تک شما روسگرایان وطنی به عنوان خادمین کاخ کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود واگنر به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس