کد خبر 1509594
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
نفوذ یک نظامی آمریکایی به خاک کره شمالی/ پیونگ یانگ بازداشت کرد

رسانه های های کره جنوبی امروز(سه شنبه) خبر دادند یک تبعه آمریکایی بطور غیرقانونی از خط مرزی میان کره جنوبی و شمالی عبور کرده و خودش را به خاک کره شمالی رساند اما از سوی نیروهای کره شمالی بازداشت شد.

به گزارش مشرق، یک گروه وابسته به سازمان ملل تحت رهبری آمریکا اعلام کرد این شخص که در یک تور گردشگری بوده از مرز نظامی میان دو کره عبور کرده و به نظر می رسد در اختیار نیروهای کره شمالی باشد.

هنوز رسما هیچ جزئیاتی درباره این شخص از جمله درباره جنسیت و موقعیت شغلی وی منتشر نشده اما برخی رسانه ها کره جنوبی به نقل از منابع نظامی این کشور اعلام کرده اند که این تبعه آمریکایی یک سرباز و جزو نیروهای نظامی آمریکا به شمار می رود.

خبرگزاری یونهاپ به نقل از برخی منابع آگاه نوشت که این تبعه آمریکایی بعد از ورود به خاک کره شمالی، توسط نیروی های این کشور بازداشت شده است.

گروه وابسته به سازمان ملل تحت رهبری آمریکا اعلام کرد در حال گفت و گو با همتایان خود در ارتش کره شمالی درباره این اتفاق است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Roja IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    4 3
    غلط نکنم،بارفتن و برگشتن این سرباز،آمریکایی ها قصد تحقیر کره شمالی رو داشتن!مثل همون کاری که زمان کمونیسم ،یه جوون آلمانی با هواپیمای شخصی در میدان سرخ مسکو فرودآمد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس