باهنر: باید برای وحدت و دوری از تفرقه در جریان انقلابی تلاش کنیم

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ما باید همه تلاش مان را برای وحدت و دوری از تفرقه در جریان انقلابی به کار ببریم.

به گزارش مشرق، محمدرضا باهنر عصر امروز در نشست سراسری رؤسای شورای وحدت کشور گفت: مشارکت در این دوره از انتخابات یک وضعیت ویژه دارد و بسیار برای همه دلسوزان نظام اسلامی و ایران مهم است.

وی ادامه داد: فرق بین انتخابات با حضورهای میلیونی مردم در اجتماعاتی مثل 22 بهمن و نماز عید فطری این است که در انتخابات تک‌تک آدم‌ها را می‌شمارند و براساس این شمارش مشروعیت و میزان همدلی و همراهی مردم با حاکمیت مشخص می‌شود.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به مشارکت در انتخابات پیشین مجلس اظهار کرد: بعضی‌ها می‌گویند در انتخابات مجلس قبل، کرونا بود و بعضی از مردم به پای صندوق‌های رأی نیامدند که به نظر بنده این موضوع درستی است، اما دلایل دیگری را هم برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات‌های اخیر برشمرد.

باهنر با تأکید بر اینکه نهادهای سیاسی و اجتماعی باید برای مطالبه مشروع و به حق مقام معظم رهبری لبیک بگویند، تصریح کرد: اینکه بعضی نهادهای متولی فقط به‌به و چه‌چه بگویند، کافی نیست، باید برنامه عملیاتی‌شان را برای عمل به مطالبه رهبر انقلاب در رابطه با افزایش مشارکت مردم در انتخابات بیان کنند.

وی افزود: نهادهایی مثل شورای نگهبان، صداوسیما و وزارت کشور و...باید بگویند برنامه‌شان برای جلب توجه و ایجاد روزنه‌های امید برای مردم چیست و چه کاری می‌خواهند انجام بدهند.

باهنر: باید برای وحدت و دوری از تفرقه در جریان انقلابی تلاش کنیم

وی با بیان اینکه متأسفانه در هنگام انتخابات نامزدها یک صحبت‌ها و وعده‌های را می‌دهند که عجیب و غریب و نشدنی است، تصریح کرد: در مصاحبه‌ای گفتم ۹۰ درصد نمایندگان که دور اول نماینده می‌شوند، نه می‌دانند اختیارات‌شان چیست و نه وضع مملکت چگونه است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: مسئله فتنه‌گر و اغتشاشگر بحثش جداست، اما یک اشکالی که برخی از ما اصولگرایان داریم این است که رقبای خود را به رسمیت نمی‌شناسیم و این موضوع باعث می‌شود مشارکت کاهش پیدا کند.

باهنر با بیان اینکه اختلاف در اصلاح‌طلبان وجود دارد، اما در اصولگرایان این اختلاف اذیت‌کننده است، خاطرنشان کرد: بنده عضو شورای ائتلاف هستم و به اعضای استانی شورای ائتلاف در کل کشور گفته‌ام که اگر شورای وحدت شما را دعوت کرد، حتما بروید و ما در شورای ائتلاف توصیه کردیم که بروید و تلاش کنید این دو مجموعه انقلابی را در استان‌ها به وحدت برسانید.

وی افزود: ما در جمع‌های خودمان به دوستان اصولگرا توصیه کردیم که دعوا نکنید و هر جمعی دعوت‌تان کردند، بروید و حداقل تلاش کنید، مشارکت ۱۰ درصد افزایش پیدا کند و ما باید همه تلاش‌مان را برای وحدت و دوری از تفرقه در جریان انقلابی به‌کار ببریم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با هم‌افزایی همه نیروهای انقلاب بتوانیم نقش مهمی در انتخابات پیش رو ایفا کنیم و بخشی از مطالبه به حق، قانونی و شرعی رهبر انقلاب را جامعه عمل بپوشانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    1 0
    وجود امثال تو و عملكرد افتضاحتان در اين ٤٠سال مردم را سرخورده و عصبي كرده جناب باهنر !!!!
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    0 1
    وطن فروشان آمریکن فیلو و انگل فیلو و فرانس فیلو نباید حق کاندید شندن داشته باشند
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    1 0
    کور خواندید
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    1 0
    مردم دیگه گول شماهارو نمیخورند
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    1 0
    رای بی رای
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    از کی محمد رضا جز انقلابیا شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس