عضو شاخص «شورای وحدت اصولگرایان» به شانا پیوست

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین به عنوان یکی از اعضای مهم «شورای وحدت اصولگرایان» از برگزاری جلسات مشترک این تشکل با «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب» برای حضور در انتخابات مجلس خبر داد.

به گزارش مشرق، پس از حضور و سخنرانی محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین(جام) به همراه عبدالحسین روح الامینی به عنوان اعضای شورای وحدت اصولگرایان در نشست چهارشنبه (۳۱ خرداد) شورای ائتلاف نیروهای انقلاب(شانا) به عنوان رقیب شورای وحدت، از جام خبر می‌رسد که دبیرکل و معاون جامعه اسلامی مهندسین در نشست‌های شانا درباره انتخابات مجلس حاضر می‌شوند.

علیرضا خجسته‌پور معاون جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به نزدیکی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از همکاری و جلسات مشترک جامعه اسلامی مهندسین و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خبر داد و گفت: به لحاظ اجرایی به عنوان قائم مقام و محمدرضا باهنر در جایگاه دبیر کل جام (جامعه اسلامی مهندسین)، در جلسات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شرکت می‌کنیم و کار را با آنها جلو می‌بریم

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با تأکید بر اینکه هنوز برای بحث مصداق‌ها و معرفی نامزدها زود است، یادآور شد: ابتدا باید پس از ثبت نام، صلاحیت نامزدها تأیید شود. الان مهم‌ترین بحثی که احزاب و گروه‌ها می‌توانند در حوزه‌های انتخابیه بپردازند، ۴ ویژگی مد نظر مقام معظم رهبری است.

خجسته پور افزود: همچنین «اتاق گفت‌وگوی سیاسی» برای بررسی موضوعات کلان انتخاباتی مثل گفتمان و راههای افزایش نرخ مشارکت مردم در جامعه اسلامی مهندسین(جام) برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: «جام» به ۴ مولفه مورد نظر رهبری معظم انقلاب اسلامی برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مبنی بر امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت تاکید دارد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    2 0
    خدا شاهده اگر تتمه خدمات و طرح های تحریم شکن و راهگشای زمان احمدی نژاد نباشه کاسبان اصلاحات اصولخوارها را یکجا لقمه چپ خود میکردن! این چهره های پردافعه آخر یکی مثل شیخ فری را وبال گردن مردم می کنند. این بیعرضه ها با تمامیت خواهی ابلهانه خود انقلاب را که بی محتوا کردن کشور را هم نابود میکنند.
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    3 0
    دیگه چهره راست و چپ برای مردم روشن شده. به کسی رای می دهم که مخالف سلطه سازمان‌های بین‌المللی مثل بهداشت جهانی و یونسکو و بانک جهانی و ... بر مردم ایران باشد. البته چپی ها معمولا موافق سلطه این سازمان‌ها بر ایران هستند اما راستی ها هم دست کمی از چپی ها ندارند
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    1 1
    مهندس باهنر هم به شانا پیوست؟!!! هر دم از این باغ بری میرسد. دیگه شانائی ها امیدی نداشته باشند که جوانان انقلابی و بسیجی پشت شون بیاستند...
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    0 2
    مگه قراره کسی در انتخابات شرکت کنه؟
    • تک سوتر DE ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
      0 0
      جامعه ارزشی که دلسرد شده، جامعه لرزشی هم یادگرفته با گردن کشی مطالبه گری کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس