باهنر: مگر از شورای ائتلاف رفته بودم که به آن برگردم

عضو شورای وحدت اصولگرایان، گفت: ممکن است فردا رسانه‌ها بگویند باهنر به شورای ائتلاف پیوست مگر من از این شورا رفته بودم که به آن برگردم؟ من با همه شوراها و جبهه‌های درون اصولگرایی همکاری می‌کنم.

به گزارش مشرق، محمدرضا باهنر روز چهارشنبه در نشست شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: امیدوارم با پیروزی انتخابات یازدهم اسفند اکثریت مجلس دوازدهم را داشته باشیم نه این که علی الاطلاق ۲۹۰ کرسی بهارستان را کسب کنیم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: برخی مدعی طرفدار مشارکت حداکثری هستند اما می‌گویند نباید از فلان جناح کسی وارد صحنه شود و در عمل حداقل مشارکت را می‌خواهند؛ در صورتی که در جناح سیاسی غیر اصولگرا هم افرادی هستند که نگاه براندازانه ندارند و اهل نماز و روزه و مقلد رهبر انقلاب هستند.

باهنر یادآور شد: البته تکلیف مخالفان نظام و اغتشاشگران مشخص است اما در ساحت دموکراسی باید رقبای خود را که مقید به چارچوبهای نظام هستند به رسمیت بشناسیم و این موضع نظام است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید هم‌افزایی و ارتقای وحدت و همدلی در جریان اصولگرا، گفت: باید از رقابت‌های درون جناحی غیرضرور بپرهیزیم و خودخواهی و خودمحوری را کنار بگذاریم و با انسجام بیشتر باهم کار کنیم.

وی به بیانیه اخیر جامعه اسلامی مهندسین اشاره و اظهار کرد: این بیانیه در پاسخ به مطالبه شرعی و قانونی رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و اعلام کردیم که دست اندرکاران انتخابات برنامه خود را در خصوص پاسخ به مطالبه رهبری اعلام کنند و باز هم این موضوع را دنبال می‌کنیم. در جلسه اخیر جامعه اسلامی مهندسین هم احمد وحیدی وزیر کشور حضور داشت و مباحث خوبی مطرح شد.

عضو شورای وحدت با اشاره به حساسیت انتخابات یازدهم اسفند دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: امسال حضرت آقا نخستین فردی بودند که موضوع انتخابات را پیش کشیدند و ۴ موضوع مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت را تذکر دادند که باید روی آن کار شود.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین درباره ورود رهبر معظم انقلاب به موضوع انتخابات گفت: دشمنان در ۴۰ سال گذشته پاشنه آشیل کشور را ایجاد فاصله میان ملت با امام امت تلقی و سعی می‌کنند این ارتباط را کمرنگ کنند.

باهنر با تاکید بر نرخ مشارکت بالا در انتخابات یازدهم اسفند، به گره زدن میزان حضور مردم انتخابات و مشروعیت نظام اشاره کرد و گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن، شب‌های قدر، سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب در مشهد و نماز عید فطر که شکوه عظیمی داشت نشان دهنده مشارکت گسترده مردم بود و این حضور زبان آنهایی که دنبال تخریب بودند را قفل کرد. اما رسانه‌های معاند و کینه‌توز بدون اشاره به این موارد، با یک نگاه تک بعدی فقط انتخابات را ملاک مشارکت تلقی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    1 0
    اصولگرا ؟؟ یا چند پهلو گرا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس