کد خبر 1509220
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
درخشان: به موفقیت پرسپولیس در آسیا امیدوارم/ داشتن عزت‌اللهی آرزوی هر تیمی است

کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به حفظ شاکله پرسپولیس و بازیکنانی که جذب شده‌اند، به موفقیت تیم در آسیا امیدوارم.

به گزارش مشرق، حمید درخشان در خصوص شرایط پرسپولیس، اظهار داشت: به نظر من وقتی فردی کُت مدیریتی می‌پوشد باید به وظایفش به درستی عمل کند اما متاسفانه مدیران قبلی اقداماتی داشتند که اکنون دودش به چشم پرسپولیس می‌رود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حواشی ایجاد شده در خصوص علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان این تیم نیز گفت: به نظرم اقدام بیرانوند به‌عنوان یک بازیکن ملی‌پوش، غیرحرفه‌ای بود اما خوشحالم در پرسپولیس ماندنی شد و امیدوارم مثل فصل گذشته بدرخشد. در فوتبال همه چیز پول نیست و این کار بیرانوند باعث شد هواداران از او دلخور شوند و اگر از پرسپولیس می‌رفت دچار حاشیه می‌شد که این امر افت او در طول فصل را به دنبال داشت.

درخشان درباره حضور احتمالی سعید عزت‌اللهی در پرسپولیس هم گفت: هر تیمی آرزو دارد بازیکن باکیفیتی مثل عزت‌اللهی را در اختیار داشته باشد. پرسپولیس به بازیکن شوت‌زن و موفق در نبردهای هوایی احتیاج داشته و عزت‌اللهی همه این فاکتورها را دارد. او در سال‌های اخیر لژیونر بوده و تجربه‌اش به طور قطع به تیم کمک می‌کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: خوشحالم که مدیریت باشگاه پرسپولیس بازیکنان فصل قبل را حفظ و با آن‌ها تمدید کرد. البته در فصل نقل انتقالات هم بازیکنان خوبی را جذب کرد که می‌توانند به پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا کمک کنند. امیدوارم امسال پرسپولیس نتیجه خوبی را در لیگ قهرمانان آسیا بگیرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    2 0
    امیدوار نباش، سال هاست که پرسپولیس همینه و به نتیجه نمیرسه. حتی اون زمان که سلطانیفر آپشن اسپک رو هم تو فینال آسیا خریده بود و همه دیدن وقتی شیری توپ رو با دست زد و یا نوراللهی تو محوطه جریمه پنالتی کرد داور نگرفت، اما حکمت الهی بر این بود که بعد از اون همه بریز و بپاش و خرید 7 بازیکن تیم ملی تو یه روز و پرواز بدون ویزا و با هواپیمای چارتر به قطر و قدرت بدنی فراتر از آسیای بازیکنان پرسپولیس، VAR فراموش شد!!!
    • سعید IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      0 2
      تیمی که تو لیگ نایب نایب قهرمان شده نباید در مورد آسیا نظر بده
  • آسمان آبی دوستاره داره IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    2 1
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🍅🍅🍅🥫 ۶۰ساله همینو میگید.💙🌟🌟💙

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس