کد خبر 1607417
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
پورموسوی: امیدوارم در لیگ بمانیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان به بقای تیمش در لیگ برتر امیدوار است.

به گزارش مشرق، سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پس از دیدار مس رفسنجان و استقلال خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر، اظهار کرد: خدا را شکر می کنیم که در یک بازی بسیار سخت، برنده از زمین خارج شدیم. به آقای محرم نویدکیا تبریک می گویم که تیم فنی بسیار خوبی دارد و فوتبال جوانمردانه‌ای بازی کردند و کاری به حواشی هم نداشتند. از همه کسانی که کمک کردند که این بازی به این شکل برگزار شود تشکر می‌کنم.

او افزود: مجدداً از بازیکنانم که پس از آن شکست سنگین در آزادی توانستند به خودشان بیایند و یک بازی جانانه را به نمایش گذاشتند خسته نباشید می‌گویم. بازی‌ها به هفته آخر کشیده شد و امیدوارم در هفته آخر با توجه به شرایط میزبانی با شکست حریف در لیگ بمانیم. هر چند کارمان سخت است. بچه‌ها همانطور که بازی با پرسپولیس را فراموش کردند همین امشب این بازی را فراموش می‌کنند چون بازی دشواری در پیش داریم و شاید بتوان گفت فینال اصلی ما ۱۲ خرداد است که امیدوارم بچه‌ها با سربلندی بتوانند از این بازی سخت با برد خارج شوند.

پورموسوی درباره نمایش خوب تیمش در دو، سه هفته اخیر و اینکه چرا این نمایش را از ابتدای فصل نداشت؟ گفت: ما مشکلاتی در نیم فصل اول داشتیم. نمی خواهم به عقب برگردم اما حداقل می توانم بگویم که با توجه به اینکه از لیگ یک آمده بودیم و تغییرات زیادی داشتیم احتیاج به زمان داشتیم. در پنج بازی مهم در دقیقه ۹۴ به بعد گل خوردیم یعنی اگر در همان مسابقات اگر مساوی گرفته بودیم الان در لیگ مانده بودیم. بحث اشتباهات داوری، مصدومیت‌ها، نداشتن زمین تمرین و جذب بازیکنان خارجی بماند. به لطف مدیریت باشگاه و خودباوری بچه‌ها در نیم فصل دوم و هماهنگ شدن تیم، تمام بازیکنانی که در نیم فصل گرفتیم توانستند به ما کمک کنند. با مجموعه بازیکنانی که از نیم فصل و لیگ یک با ما بودند خدا را شکر توانستیم تیم قابل احترام جمع و جور کنیم. یکسری اتفاقات هم گریبانگیر ما شده اما باز هم می گویم باید همه چیز را فراموش کنیم و به هفته آخر تمرکز کنیم.

وی درباره جواد آقایی‌پور گفت: جواد را با ۲۴ سال سن، سال گذشته از آستارا جذب کردیم. پسر بسیار خوبی است. واقعاً سختی کشید و تلاش کرد. خودش را فراموش نکرد و می‌داند کنار همین بازیکنان به تیم ملی رسیده است. بازی قبلی موثرترین بازیکن ما بود و در این بازی توانست خودش گل بزند. جا دارد از او تشکر کنم. بچه سر به زیری است و کار به حاشیه ندارد و به دنبال پیشرفت است.

پورموسوی درباره زمین خوردن بازیکنانش در نیمه دوم و اتلاف وقت‌های مسابقه نیز گفت: فشردگی بازی‌ها تاثیرگذار است. فصل ۱۱ ماه طول کشیده. بازیکنان ۱۱ ماه است که در حال تلاش هستند. علی کاظمی بازی قبلی تعویض اجباری شد و امروز هم بعد از گل سوم اشاره کرد که تعویضم کنید اما به او گفتم مدارا کن. واقعاً فشردگی بازی‌ها به تیم ما که بازیکنانمان محدود هستند آسیب می رساند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    1 0
    استقلال خوزستان محبوب مردم خوزستان و آقای پور موسوی سرمربی عزیز این تیم را دوست داریم و برایشان آرزوی موفقیت داریم
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    0 0
    احتمال موندنش زیاداست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس