کد خبر 1508201
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
اتهام‌زنی جدید وزیر صهیونیست علیه ایران در باکو!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان نشستی مطبوعاتی در باکو، با تکرار ادعاهای واهی خود، بار دیگر استیصال تل‌آویو در مهار گروه‌های مقاومت در کرانه باختری را به ایران نسبت داد.

به گزارش مشرق، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که هم‌اکنون در باکو به سر می‌برد، در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در باکو با اذعان به قدرت نرم و سخت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطینی، برای سرپوش گذاشتن ناکامی صهیونیست‌ها در برابر مقاومت اخیر در جنین، بار دیگر در فرافکنی آشکار، انگشت اتهام خود را علیه ایران دراز کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک شامگاه پنج شنبه گزارش داد که «یوآف گالانت» وزیر جنگ کابینه رژیم صهیونیستی در جریان کنفرانس مطبوعاتی در جمهوری آذربایجان مدعی شد که تل آویو در طی سال گذشته، بیش از ۵۰ حمله برنامه‌ریزی شده از سوی ایران علیه این رژیم را خنثی کرده است.

گالانت با تکرار ادعاهای نخ‌نما و همیشگی در ترویج ایران هراسی، ناکامی اخیر ارتش صهیونیستی در عقب نشینی مفتضحانه از شهر و اردوگاه جنین را به ایران نسبت داد و با اذعان به تسلیحات مدرن و قدرت رزمی و تاکتیکی بالای گروه‌های مقاومت فلسطینی در شهر و اردوگاه جنین ایران را عامل تقویت هسته‌های مقاومت در کرانه باختری دانست.

در خبری مرتبط، در جریان استیصال این رژیم در برابر خیزش هسته‌های جدید مقاومت در کرانه باختری، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی دیروز چهارشنبه در فرافکنی آشکار و تکرار ادعاهای واهی، ایران را متهم به دست داشتن در حمله اخیر به سفارت این رژیم در باکو کرد.

گفتنی است هفته گذشته، ارتش رژیم صهیونیستی از زمین و هوا به شهر جنین در شمال کرانه باختری یورش برد و مبارزان فلسطینی پس از دو روز مقاومت، دشمن صهیونیستی را وادار به عقب نشینی کامل از جنین کردند. بنابر اعلام وزارت بهداشت فلسطین در این حملات ۱۲ فلسطینی به شهادت رسید و دست‌کم ۱۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    1 1
    ایران خواب و خوراک را از مقام های اسرائیل گرفته و بدجور ذهنشون را آشفته کرده💪💪💪. الحمدالله
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    1 1
    ایران بدجور ذهن شون را درگیر و آشفته کرده💪💪💪 الحمدالله
    • BR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      1 2
      زنده بادایران🇮🇷
  • BR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    1 2
    غلط کرده به همراه الهامه.
    • BR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      0 0
      الی جان.
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    0 0
    مقصراصلی خومان هستیم؟که با؟ ارمنستان غاصب برعلیه اذربایجان؟ شیعه متحدشدیم؟ودرشهرحساس و موردمنافشه قاپان کونسلگری بارکردیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس