مانور ارتش رژیم صهیونیستی در شمال بلندی‌های اشغالی جولان سوریه

با وجود تنش‌های اخیر در بلندی‌های اشغالی جولان سوریه، ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری یک مانور نظامی در شمال این منطقه خبر داد.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی از امروز دوشنبه مانور نظامی خود را در مناطق شمالی بلندی‌های اشغالی جولان سوریه و منطقه سهل الحوله آغاز می‌کند.

بنا به اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، این مانور نظامی تا روز پنجشنبه آتی ادامه پیدا خواهد کرد. قرار است تجهیزات نظامی ارتش اشغالگر در مناطق مذکور، مستقر شده و صدای انفجارهایی در پی برگزاری این مانور نظامی، به گوش برسد.

این مانور نظامی توسط ارتش رژیم صهیونیستی در حالی برگزار می‌شود که مناطق مذکور به تازگی شاهد وقوع درگیری بوده است. شهروندان سوری در بلندی‌های جولان اشغالی، اخیراً با برگزاری تظاهراتی، اعتراض خود را نسبت به حضور این نظامیان و همچنین اجرای پروژه نصب توربین‌های بادی توسط تل آویو در جولان سوریه نشان دادند. این اعتراضات به وقوع درگیری با اشغالگران صهیونیست انجامید.

رژیم صهیونیستی در جنگ شش‌روزه سال ۱۹۶۷ بخش‌های زیادی از جولان سوریه را به اشغال خود در آورده و پس از آن از عقب‌نشینی از این منطقه خودداری کرده است.

علاوه بر آن چندی قبل، شهروندان لبنانی در نزدیکی مزارع شبعا برای نشان دادن اعتراض خود نسبت به ورود نظامیان صهیونیست به خاک لبنان، با آنها درگیر شده بودند.

همچنین چند هفته قبل، حزب الله لبنان ۲ چادر در داخل مزارع شبعا نصب کرده که باعث ایجاد ترس و وحشت میان صهیونیست‌ها شده است به طوریکه مقامات این رژیم، از طریق کانال‌های سیاسی و واسطه‌ها، برای جمع کردن این چادرها تلاش می‌کند.

روز پنجشنبه نیز حزب الله لبنان اقدامات رژیم صهیونیستی در مرزها از جمله ایجاد سیم خاردار و دیوار سیمانی در اطراف شهرک الغجر را محکوم کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    بایدن می داند اوکراین به کشور دوم اسرائیل برای فتح واشغال اروپا تبدیل شده ، وبایدن می خواهد که اوکراین به وسیله روسیه به تدریج نابود شود و زیرساخت‌هایش ویران شود. تا اسرائیل نابود نشود اوکراین هم نابود نخواهد شد چون الان اسرائیل است که اوکراین را نگه داشته وحمایت نظامی ومستشاری می کند. وقت نابودی اسرائیل است ، کشورهای بی عرضه عربی باید به اسرائیل حمله همه جانبه کنند . این رژیم کاملا منزوی ست واگر جنگی در بگیرد آمریکا واروپا پشتش را خالی می کنند و اسرائیل منزوی وبدون پشتیبانی آمریکا قطعا نابود شدنی ست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس