بن غفیر

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا درباره کابینه این رژیم، شدیداً انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی تلویزیونی به انتقادات رئیس جمهور آمریکا از افراطی‌گری این رژیم علیه فلسطینیان در کرانه باختری واکنش نشان داد.

وبگاه روسیا الیوم شامگاه یکشنبه گزارش داد که ایتمار بن غفیر، وزیر تندرو رژیم صهیونیستی در مصاحبه تلویزیونی با کانال ۱۴ عبری در واکنش به انتقاد جو بایدن در مسلح کردن شهرک نشینان علیه فلسطینیان کرانه باختری به شدت تاخت.

وی با حمله تندآمیز به مواضع جو بایدن که توزیع (عامدانه) سلاح میان شهرک‌نشینان اشغالی توسط مقامات صهیونیستی را «تندروی» در حق ساکنان کرانه باختری نامید، مدعی شد: «اسرائیل بخشی از قلمرو آمریکا نیست» که در امور داخلی این رژیم مداخله کند.

وزیر تندرو کابینه نتانیاهو با خطاب قرار دادن رئیس جمهور آمریکا بدون اشاره به تندروی و خشونت وحشیانه مداوم این رژیم علیه فلسطینیان مدعی شد: اگر بایدن توزیع سلاح در میان «اسرائیلی‌ها» را تندوری می‌نامد، پس وی را برای سفر به شهر قدس و الخلیل دعوت می‌کنم تا از نزدیک، این تندروی ما را به علت عشق به «اسرائیل» درک کند.

انتقادات تند و تیز وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضد مواضع جو بایدن علیه سیاست‌های خشونت‌آمیز این رژیم در شرایطی مطرح شد که رئیس جمهور آمریکا پیشتر یکشنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری «سی ان ان» گفته بود که واشنگتن کماکان سیاست تشکیل دو دولت مستقل فلسطینی و «اسرائیلی» را یگانه راه‌حل پایدار بحران در خاورمیانه می‌داند.

همچنین، رئیس جمهور آمریکا در ادامه با انتقاد از توسعه شهرک سازی سران این رژیم در کرانه باختری، سیاست سران این رژیم را بخشی از معضل سازش و حل و فصل اختلافات در اراضی اشغالی دانست.

صدها هزار اسرائیلی روز گذشته در بیست و هفتمین هفته از تظاهرات اعتراضی علیه اصلاحت قضائی نتانیاهو در تل‌آویو و مناطق مختلف اراضی اشغالی، قبل از اولین قرائت لایحه بحث برانگیز اصلاحات قضائی در کنست، تظاهرات کردند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حسین IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    1 0
    بدبخت یکروز آمریکا ازتون حمایت نکنه از صفحه روزگار محو میشین
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    1 0
    سلام. تمام برنامه های مزدوران صهیونیست ها را با استفاده از نرم افزارها هوشمند تحت نفوذ مقاومت قرار گیرد. رفت و آمد قایقها و کشتی ها ولنج ها با استفاده از هوش مصنوعی رصد کنند‌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس