کد خبر 1506790
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
نامه تهدیدآمیز پاریسن ژرمن به امباپه لو رفت

باشگاه پاری سن ژرمن نامه‌ای به کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، فرستاده و در آن هشدار تهدیدآمیزی به او داده است.

به گزارش مشرق، امباپه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال هم مانند دو سال گذشته به چهره اصلی بازار داغ شایعات تبدیل شده است.

این بازیکن چند روز قبل اعلام کرد که قصد ندارد قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کند و به این ترتیب در تابستان ۲۰۲۴ به عنوان بازیکن آزاد از این باشگاه جدا خواهد شد.

این تصمیم با واکنش تند مدیران باشگاه پی اس جی روبرو شد و آنها از همان ابتدا موضع‌شان را در قبال این موضوع روشن کردند: تمدید قرارداد تا تابستان ۲۰۲۵ یا فروخته شدن این بازیکن در همین تابستان.

با این وجود، این ستاره فرانسوی بارها در طول چند روز اخیر تاکید کرده که حاضر نیست پی اس جی را در این پنجره نقل و انتقالاتی ترک کند و قصد دارد در فصل ۲۴-۲۰۲۳ هم با پیراهن همین تیم به میدان برود.

نامه تهدیدآمیز پاریسن ژرمن به امباپه لو رفت

حالا اتلتیک بخشی از نامه ارسالی از سوی پی اس جی به امباپه را که به ادعای آنها در تاریخ سوم جولای (۱۲ تیر) برای او فرستاده شده منتشر کرده که به نظر می‌رسد لحن تهدیدآمیزی در آن نهفته است.

در این بخش از نامه آمده است:« جدایی از این باشگاه تنها در صورتی امکان پذیر است که تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۵ به حضور در این تیم ادامه دهی یا به باشگاه دیگری فروخته شوی و این همان قراری است که مشخصا بین ما گذاشته شده بود.

همه بازیکنان بزرگ مانند تو به همین شکل از باشگاه‌شان جدا شده‌اند: برجای گذاشتن میراثی همیشگی و کمک متقابل به باشگاهی که به تو کمک کرد و از زمانی که تو نوجوان بودی از خانواده‌ات حمایت کرد.»

نامه تهدیدآمیز پاریسن ژرمن به امباپه لو رفت

اظهارات این ملی‌پوش فرانسوی در چند روز اخیر و خصوصا صحبت‌هایی که روز گذشته درباره این که حضور در پی اس جی به او برای پیشرفت و کسب توپ طلا کمکی نخواهد کرد باعث دلخوری و عصبانیت مدیران این باشگاه و بسیاری از هم تیمی‌های امباپه شده است.

مدیران این باشگاه معتقد هستند که او توافقی محرمانه با رئال مادرید انجام داده و قصد دارد در تابستان ۲۰۲۴ به عنوان بازیکن آزاد و به جبران بدقولی سال گذشته‌ و تمدید قراردادش با پی اس جی راهی سانتیاگو برنابئو شود و قصد دارند مانع چنین اتفاقی شوند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس