کد خبر 1506533
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
امباپه با پی‌اس‌جی‌ تمدید نخواهد کرد

براساس گزارش منابع خبری، ستاره تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد تمدید با باشگاه پاریسی را نداشته و به فکر ترک پاریس به مقصد مادرید است.

به گزارش مشرق، منابع خبری شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان گزارش کرده‌اند که کیلیان امباپه به‌رغم تهدید اخیر ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن ژرمن، قصد ندارد قراردادش که ژوئن ۲۰۲۴ به اتمام می‌رسد را تمدید کند.

براساس اعلام منابع، امباپه این‌بار به طور جدی در فکر جدایی از پاریس بوده و مقصد محتمل او رئال مادرید است. به گفته منابع، تهدیدهای الخلیفی نه باعث هراس مرد فرانسوی شده و نه او را تحت تاثیر قرار داده است.

او هم‌اکنون برای تعطیلات سه روزه در کامرون به سر می‌برد. در این بین، رئال امیدوار است که بتواند توافقی که حدودا بیش از ۲۰۰ میلیون یورو برآوردشده را به سرانجام برساند اما منتظر است تا امباپه یا پی‌اس‌جی نخستین حرکت را پیش از آغاز مذاکرات رسمی انجام دهند.

مادریدی‌ها نمی‌خواهند ماجرای تابستان پارسال تکرار شود؛ زمانی که امباپه در دقیقه آخر تصمیم به تمدید با پی‌اس‌جی گرفت و آب سردی روی سر بالانشینان سانتیاگو برنابئو ریخت.

استراتژی فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید حرکت با چراغ خاموش است و ترجیح می‌دهد که امباپه یا پی‌اس‌جی دست به‌کار شوند.

منابع ای‌اس‌پی‌ان گفته‌اند که مذاکرات بین امباپه و پی‌اس‌جی بی‌نتیجه بوده است. گفته می‌شود امباپه در صورت تمدید یک‌ساله با پی‌اس‌جی، پاداش وفاداری به ارزش ۷۰میلیون یورو دریافت خواهد کرد اما مادریدی‌ها اطمینان دارند که این رقم نمی‌تواند امباپه را برای ماندن در پاریس وسوسه کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس