کد خبر 1507527
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
رئال به خاطر امباپه از کوره در رفت

پاری‌سن‌ژرمن به هیچ وجه حاضر نیز خواسته امباپه را بپذیرد و قصد دارد این بازیکن را به شدت تحت فشار قرار دهد.

به گزارش مشرق، پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد در صورت عوض نشدن تصمیم کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، او را به نیمکت تبعید کند. امباپه همچنان حاضر به پذیرش پیشنهاد پاری سن ژرمن برای تمدید قراردادش تا سال ۲۰۲۵ نیست و تمایلی به جدایی از این باشگاه در تابستان امسال هم ندارد.

مدیران پی‌اس‌جی از تصمیم و رفتارهای این بازیکن به شدت عصبانی هستند و به او هشدار داده‌اند که یا باید قراردادش را هرچه زودتر تمدید کند یا به باشگاهی دیگر منتقل شود چون آنها حاضر نیستند جدایی او به عنوان بازیکن آزاد را بپذیرند. حالا دانیل ریولو، خبرنگار RMC Sport، مدعی شده که مدیران پی‌اس‌جی به هیچ وجه حاضر نیستند از این موضع کوتاه بیایند و در صورتی که این ستاره فرانسوی حاضر به تغییر نظرش نباشد باید با تبعات این تصمیم مواجه شود.

این خبرنگار در این باره گفت: «می‌توانم امشب این را به شما بگویم که امباپه فصل آینده در پی‌اس‌جی حضور خواهد داشت. حتی اگر آنها بدترین شرایط را ایجاد کنند و او را نیمکت‌نشین کنند هم امباپه در این تیم خواهد ماند. او آماده است تا این شرایط را بپذیرد. هر تیمی می‌تواند بدون امباپه هم قهرمان شود، اما مسئله این است که به لوئیس انریکه گفته شده که امباپه را در تیمش خواهد داشت اما حق استفاده از او را ندارد و باید این بازیکن را نیمکت‌نشین کند. این سناریویی است که ما در حال حاضر با آن روبرو هستیم.»

حق وفاداری هم می‌دهیم، فقط برو!

طبق اعلام لوپاریزین، پی‌اس‌جی حاضر شده تا پاداش وفاداری امباپه را به او بدهد تا او دیگر بهانه‌ای برای ماندن نداشته باشد. ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، هفته پیش در مراسم معرفی سرمربی جدید تیمش، لوئیس انریکه، به صورت ضمنی به کیلیان امباپه اولتیماتوم داد و گفت او به هیچ وجه رایگان پاریس را ترک نخواهد کرد.

الخلیفی کمی بعد از نشست خبری با لوئیس انریکه در مصاحبه‌ای اختصاصی با نشریه لوپاریزین شرکت کرد و این بار به صراحت به امباپه اولتیماتوم داد و گفت او تنها ۲ هفته برای تمدید زمان دارد و بعد از آن درهای خروج به روی او باز خواهد شد.

امباپه سالانه ۷۲ میلیون یورو حقوق دریافت می‌کند که اگر فصل آینده در پایتخت فرانسه بماند، ۸۰ میلیون یورو هم پاداش وفاداری دریافت خواهد کرد. اما اگر او جدا شود، این مبلغ را از دست می‌دهد. به همین دلیل او فقط در صورتی حاضر به جدایی در این تابستان می‌شود که باشگاه حاضر شود ۸۰ میلیون یورویی پاداش وفاداری را به صورت یکجا به او بپردازد، مسئله‌ای که تا هفته قبل کاملا غیرممکن به نظر می‌رسید.

لوپاریزین نوشت که پی‌اس‌جی حاضر است هر کاری انجام دهد تا امباپه همین تابستان راهی باشگاهی دیگر (رئال مادرید) شود، چرا که به این اطمینان رسیده است که او تمایلی برای تمدید ندارد. امباپه همچنان روی موضع قبلی خود پافشاری می‌کند و می‌خواهد فصل بعد در پاریس بماند و سپس به عنوان بازیکن آزاد جدا شود اما سیاست پی‌اس‌جی چیز دیگری است. حالا آنها حاضر شده‌اند ۸۰ میلیون یورو پاداش وفاداری را به او بدهند تا دیگر بهانه‌ای برای ماندن نداشته باشد. گویا دیگر جایی در پاریس برای کیلیان نیست.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس