کد خبر 1506576
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲
تنش در رخکتن پی‌اس‌جی؛ جدایی امباپه با قهر و غضب

برخی از بازیکنان خاص تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن بر این باورند که اظهارات ستاره این تیم، بی‌احترامی به باشگاه پاریسی است!

به گزارش مشرق، کیلیان امباپه در جریان مراسم نشریه فرانس فوتبال که به منظور اهدای جایزه به بازیکنان منتخب برگزار کرد، گفته بود که بردن توپ طلا در باشگاهی مثل پی‌اس‌جی چالش‌برانگیز است و در ادامه هم تیم پاریسی را تفرقه‌اندار توصیف کرده بود.

ناصر الخلیفی، رئیس پاریسی‌ها نیز درباره عقد قرارداد جدید با امباپه گفته که «غیرممکن است او بتواند به عنوان بازیکن آزاد از پی‌اس‌جی جدا شود.»

در این بحبوحه گفته می‌شود رختکن پی‌اس‌جی با اظهارات امباپه برآشفته شده و واکنشی منفی نشان داده و ۶ بازیکن مشخص این تیم، از جمله دو تن از تازه‌واردهای این باشگاه، به مدیریت پاری‌سن ژرمن اعتراض کرده و اظهارات امباپه را بی‌احترامی به این باشگاه توصیف‌ کرده‌اند.

آرام‌سی گزارش کرده که گفته می‌شود الخلیفی به شدت خشمگین بوده و این سوال را مطرح کرده که اگر امباپه چنین اعتقادی دارد، چرا پی‌اس‌جی را ترک نمی‌کند!

لوئیس کامپوس، مشاور پی‌اس‌جی که نقشی چشمگیر در مکاتبات بین باشگاه و امباپه ایفا می‌کند، خود را در موقعیتی دشوار می‌بیند. امباپه هم مستقیم و غیرمستقیم آشکارا اعلام کرده که تمایلی به تمدید نداشته و قصد دارد سال آینده به عنوان بازیکن آزاد پاریس را ترک کند؛ تصمیمی که پی‌اس‌جی هیچ تمایلی به پذیرفتن آن ندارد.

باتوجه به تشدید تنش در رختکن آبی‌ها، شرایط از آنچه تصور می‌شد پیچیده‌تر شده و باید دید سرانجام مالک قطری چه تصمیمی درباره ستاره تیم قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس