ضدحمله اوکراین موفقیت کمی داشته است

فرمانده نیروهای آمریکا در اروپا، ضدحمله ارتش اوکراین علیه ارتش روسیه را دارای موفقیت کمی دانست.

به گزارش مشرق، ژنرال «کریستوفر کاوولی» اعلام کرد: باوجود دریافت میلیاردها دلار تجهیزات نظامی از آمریکا و دیگر اعضای ناتو، ضدحمله نظامیان اوکراینی در همه مناطق درگیری با موفقیت کمی همراه بوده است.

وی، روسیه را هنوز دارای دست برتر در میدان های نبرد بین نظامیان اوکراینی و روس ارزیابی کرد.

اسپوتنیک، ضدحمله اوکراین که در تاریخ ۴ ژوئن شروع شد را فاقد هیچ گونه نتیجه ملموس میدانی اعلام کرد و آنرا عامل از بین رفتن بخشی از توان نظامی این کشور دانست.

این رسانه روس به نقل از یک دیپلمات ارشد اروپایی نوشت: نتیجه ضدحمله اوکراین روی همه مسائل از جمله مذاکرات صلح احتمالی بین کی‌یف و مسکو تاثیر خواهد داشت.

«سابرینا سینگ» معاون سخنگوی پنتاگون نیز اخیرا گفته بود: ارزیابی ما از ابتدا تا حدودی واضح بود و می‌دانیم که این مبارزه‌ای سخت خواهد بود. روس‌ها خود را با شرایط وفق می‌دهند و از ابتدای جنگ هم همینطور عمل کردند.

پیشتر روسیه اعلام کرده بود که نیروهای مسلح اوکراین طی ضدحمله خود، خسارات سنگینی را متحمل شده اند.

پس از گذشت ماه‌ها از دستیابی اوکراین به انواع سلاح‌های غربی و آموزش و آماده‌سازی‌ها، کی‌یف از حدود ۳ هفته پیش نخستین مرحله از ضدحمله خود را در جهت بازپس‌گیری مناطق تحت تصرف روسیه آغاز کرد. با این حال گزارش‌های متعدد رسانه‌های غربی از شکست ضدحمله ارتش اوکراین حکایت دارند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    9 3
    وظیفه تک تک شما به عنوان خادمین کاخ کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود واگنر به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد
    • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
      0 0
      انشاالله نابودی روسیه...
    • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      0 0
      وظیفه تک تک شما به عنوان سگان دست آموز کاخ سفید ، بافتن اراجیف و بزرگ کردن کشورهایی مثل روسیه است نا ذهن مردم رو از دشمن اصلیشون یعنی آمریکا منحرف کنید... لطفا کمتر واق کنید...
    • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      0 0
      وظیفه تک تک شما غربگدایان و اغتشاشو ها به عنوان خادمین کاخ قهوه ای جانفشانی در راه اربابهای یانکی گاوچرون تروريست همجنس باز آدمکشتون هست. در نبود بلک واتر به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان همجنس‌بازی و تروریسم بجنگید که اگر خدای نخواسته شکستی برای زلنسکی دلقک صهیونیست همجنس باز نازی کوکائینی و در نتیجه یانکی‌ها در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی پدر خواهید شد.
  • الپ ارسلان تورانی IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    0 0
    ادامه جنگ به معنای ضعیف تر شدن ارباب پوتین
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    0 0
    همین که اکراین داره بیش از یکساله که در مقابل روسیه متجاوز از خودش دفاع می‌کنه خودش کلی موفقیت محسوب میشه.
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    0 0
    هنوز که تمام نشده جوجه روسی رو آخر پاییز میشمرن
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    0 0
    تا روزی که اوکراین تسلیم نشده و پرچم روسیه در کیف بالا نرفته ،تا اون لحظه ،روسیه، شکست خورده تلقی میشود . خلاص .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس