کد خبر 1503487
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
اسرائیل

رییس نهاد سایبری رژیم صهیونیستی بار دیگر در سخنانی هراس خود را از خطر سایبری ایران که می‌تواند متوجه این رژیم شود، ابراز کرد.

به گزارش مشرق، گابی پارتینوی، رییس نهاد سایبری رژیم صهیونیستی که به مناسبت هفته اینترنت در دانشگاه تل‌آویو سخنرای می‌کرد، گفت: ایران تهدید و خطر اصلی ما در صحنه داخلی است.

به گزارش خبرگزاری شینوآ، او در عین حال تهدید کرد هر کسی که اقدام به انجام حملات سایبری علیه رژیم صهیونیستی می‌کند، باید هزینه‌های آن را بپردازد.

پارتینوی که به مناسبت هفته اینترنت در دانشگاه تل‌آویو سخنرانی می‌کرد، اعتراف کرد: ایران خطر بزرگ سایبری محسوب می‌شود. این مقام صهیونیست با اشاره ضمنی به ایران و حزب الله ادعا کرد که طرف‌هایی که شهرک‌نشینان صهیونیست را تهدید می‌کنند، هزینه آن را پرداخت خواهند کرد.

این برای نخستین بار نیست که مقامات رژیم صهیونیستی ترس خود را از قدرت‌های سایبری ایران عنوان می‌کنند. پیشتر نیز مقامات این رژیم ایران را به عنوان یکی از بزرگترین تهدیدها سایبری عنوان کرده بودند.

چندی پیش نیز حسام الدین ملک محمدی، کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل بنا به اذعان آمارهای جهانی، قدرت سایبری جمهوری اسلامی ایران را جز ۵ کشور اول دنیا دانست. او در این باره گفت که امروز فضای سایبر و جنگ‌های سایبری بر جنگ‌های زمینی، دریایی و هوایی سایه افکنده و در حوزه جنگ‌های فضایی نیز جایگاه ویژه برای خود باز کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدصالح چگینی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    4 0
    دست ازپلیدی ها بشویید ای اسراییل که امدن منجی نزدیک است دست ازریاکاری برداریدازظلم وحرامخواری وتصاحب اموال یتیمان ومظلومان حذرکنید که بزودی منجی باعشق ومحبت ومهرخواهدامد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس