اظهارات جنجالی بن غفیر علیه فلسطینی‌ها با توسعه غیرقانونی شهرک‌ها

وزیر کابینه تندرو نتانیاهو بار دیگر تهدید به کشتار گسترده مردم فلسطین در کرانه باختری و گسترش شهرک‌های صهیونیست نشین کرد.

به گزارش مشرق، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از روند احداث شهرک صهیونیستی «جفعات افیتار» در اظهاراتی تروریستی و تحریک آمیز بار دیگر از کشتار فلسطینیان و تخریب منازل آنان در کرانه باختری حمایت کرد.

وبگاه روسیا الیوم جمعه شب گزارش داد که ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از مراحل احداث شهرک صهیونیست «افیتار» در جنوب نابلس با حمایت از شهرک نشینان افراطی در حضور شماری از مقامات محلی و صهیونیست‌های افراطی گفت: موضع من در حمایت از شما آشکار است و از احداث شهرک در اینجا حمایت می‌کنم.

وی بار دیگر با حمایت از شهرک سازی‌ها در سرتاسر سرزمین‌های اشغالی از عملیات نظامی و کشتار هزاران فلسطینی و تخریب کاشانه آنان تاکید کرد و این شیوه را تنها راه تثبیت و تقویت امنیت خود و شهرک نشینان دانست.

گفتنی است در روزهای اخیر در پی عملیات قهرمانانه تیراندازی مبارزان فلسطینی در کرانه باختری که به هلاکت ۴ شهرک نشین و زخمی شدن ۴ صهیونیست دیگر در شهرک اشغالی عیلی در شمال رام الله منجر شد، شهرک نشینان تندرو با حمایت نظامیان هفت منطقه دیگر برای گسترش شهرک نشینی در سرتاسر کرانه باختری اشغال کرده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس