کد خبر 1501765
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
‌

رئیس کل دادگستری هرمزگان از شناسایی و دستگیری ۲ نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی مسموم در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

به گزارش مشرق، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان ظهر امروز اعلام کرد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب حاجی آباد، مأموران انتظامی در عملیاتی غافلگیرانه ضمن شناسایی یک محل تهیه، نگهداری و فروش مشروبات الکلی دست ساز در این شهرستان، ۲ نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی مسموم را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع به علت مسمومیت حدود ۱۱ نفر در این رابطه، به دستور مقام قضایی، تحقیقات فنی و پلیسی از متهمین بلافاصله از همان لحظه دستگیری آغاز شده است.

قهرمانی در ادامه افزود: تحقیقات و اقدامات دستگاه قضایی و پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر متهمین این پرونده ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه برای پیشگیری از آسیب‌های بیشتر اطلاع رسانی از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان نیز صورت گرفته است، بر لزوم اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و نظارت جدی خانواده‌ها بر رفتارهای فرزندانشان نیز تأکید کرد و آموزش پیامدهای سوء مصرف مشروبات الکلی به نوجوانان و جوانان، توجه به آموزه‌های دینی و مراقبت در استفاده از فضای مجازی را در این راستا، حائز اهمیت برشمرد.

بر اساس اعلام رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بر اثر مصرف مشروبات دست ساز حاوی الکل متانول تاکنون ۱۱ نفر در شهرستان حاجی آباد مسموم و راهی بیمارستان شده اند.

هفته گذشته مسمومیت الکلی در استان البرز 15 نفر را به کام مرگ کشاند و بیش از 150 نفر را در بیمارستان بستری کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    2 0
    اونی که هوشیارت میکنه دوستته یا اونی که میگه مدهوش شو و حالشو ببر؟ و در مدهوشی هم بگویند: خر برفت و خر برفت؟ اونی که گریه ات میندازه خیرتو میخواد یا اونی که میخنده تو روت میگه دمت گرم؟ دوست میگه: هی گفتمت دشمن میگه: می خواستم بهت بگم! اینو این جماعت نخواهند فهمید تا سرشان بخورد به سنگ!
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    0 0
    ظاهرا این طرح ضدامنیتی جدید سرویس های بیگانه داخل ایران برای بازآفرینی و تنفس مصنوعی به اغتشاشات سال گذشته ست
  • سهیل IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    1 0
    بزارید الکل تولید کنن، نباید فقط مافیا الکل تولید کنن که مشروب حرام است، هرکس می‌خورد باید پای لرزش بنشیند به نیروی انتظامی و قوه قضائیه چه ربطی دارد؟ چرا اژه ای برای الکل قلابی داغ شده و بیانیه صادر می‌کند اما در برابر زورگیران و کتک خوردن مردم و پلیس بیانیه ای صادر نمیکند؟
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    0 1
    اگر الکل اتانول بهداشتی در اختیار مردم باشه افراد صالح استفاده نمیکنند و افراد غیر صالح استفاده میکنند ولی در خفا و نمیمیرند. چه بسا دانشمند غیر مسلمان و غیر صالح مصرف کند و بمیرد و به پیشرفت جهان ضرر بزند مثل انشتاین و ادیسون و بیل گیتز و ایلان ماسک که الکل و مشروب میخوردند ولی نوع سالم
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      0 0
      اینا فقط یه عده ای رو مردم ایران میدونن عرق خورها مردم ایران نیستن
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    0 0
    رهاشون کنین تا این دائم الخمرهای آشغال جامعه را ازبین ببرند!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس