صدور کیفرخواست متهمان پرونده مسمومیت الکلی البرز در آینده نزدیک

معاون اول قوه قضاییه با اشاره صدور کیفرخواست متهمان پرونده مسمومیت الکلی البرز در آینده نزدیک گفت: یکی از متهمان پرونده مسمومیت الکلی در حال حاضر متواری است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق در جریان سفر به استان البرز بیان کرد: یکی از برنامه‌های قوه قضائیه مبارزه جدی با کسانی است که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند.

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: امنیت می‌تواند مربوط به حوزه اجتماعی، فرهنگی، بهداشت و سلامت مردم باشد که پرونده مسمومیت اخیر برخی از شهروندان در استان البرز به دلیل مصرف مشروبات الکلی مربوط به حوزه امنیت بهداشت و سلامت مردم و بسیار خطرناک است.

وی با بیان اینکه شاید افرادی که مرتکب این اقدام شدند توجهی به آن نداشته باشند که جان سایرین در خطر است، گفت: طبق آخرین گزارشی که دریافت کردم در جریان بررسی این پرونده ۹ نفر که تعدادی از آن‌ها سرشبکه هستند و تولیدکننده دستگیر و ۱۷ نفر نیز فوت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق با اشاره به تلاش شبانه روزی همکاران قضائی در دادگستری کل استان البرز در خصوص این پرونده، بیان کرد: یکی از متهمان در حال حاضر متواری است و به دنبال دستگیری این متهم هستیم.

وی افزود: با قید فوریت پرونده به نتیجه خواهد رسید و کیفرخواست آن صادر خواهد شد و متهمان برای محاکمه به دادگاه خواهند رفت.

معاون اول قوه قضائیه خطاب به کسانی که مرتکب این اقدام شدند، گفت: ممکن است این افراد برخی از رفتارهایی که مرتکب شدند، مشمول فساد گسترده باشد که این مهم مجازات بسیار سنگینی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق تاکید کرد: قوه قضائیه برنامه ویژه برای برخورد با کسانی که امنیت سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، دارد. بدون هیچ اغماضی با این افراد برخورد خواهد و این پرونده نیز جزو این موارد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    3 1
    این حرفها یعنی چی؟؟؟؟؟ متاع خوب بدن دست مصرف کننده؟؟؟؟؟ به خدا قسم طبق قانون باید هم اون مصرف کننده رو تنبیه کنن و هم تولید کننده و توزیع کننده ولی گویا قوه قضائیه فقط دنبال محصول ناب تولیدی می گرده نه اجرای قانون و عدالت دین و شرع برای متخلف چه مصرف کننده الکل و چه تولید کننده
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    4 1
    همه شاکیان رو هم یکی ۸۰ تا شلاق بزنید آدم بشن، جریمه هم بکنید ۱.خرید خمر ۲.شرب خمر
  • سهیل IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    مشروب حرام است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس