یکی از متهمان اصلی پرونده کلاهبرداری بهنام خودروسازان دستگیر شد

دادستان مرکز استان هرمزگان گفت: یکی از متهمان اصلی پرونده کلاهبرداری "شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان" که نمایندگی این شرکت در تهران را برعهده داشته است، دستگیر شد.

به گزارش مشرق از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، علیرضا احمدی منش روز پنجشنبه در توضیح این خبر افزود: در پی استمداد مالباختگان "شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان" از دستگاه قضایی استان و پس از طرح شکایت این افراد در دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس، به دستور مقام قضایی عملیات شناسایی و دستگیری مدیران و عوامل اصلی این تخلف بزرگ در واگذاری خودروهای لیزینگی به اتهام کلاهبرداری در دستور کار ویژه دادستانی مرکز استان هرمزگان قرار گرفت.

وی گفت: به دستور مقام قضایی و در پی اقدامات دقیق اطلاعاتی با اعزام تیم مجرب پلیس آگاهی بندرعباس به استان خراسان رضوی، طی یک عملیات پیچیده و غافلگیرکننده، مخفیگاه نفر دوم "شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان" در یکی از محلات سبزوار، شناسایی و نامبرده توسط مأموران انتظامی دستگیر شد.

دادستان مرکز استان هرمزگان اضافه کرد: فرد دستگیر شده برادر مدیرعامل و نماینده اصلی "شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان" در تهران بوده است که با وعده فروش انواع خودرو با اختلاف بسیار زیر قیمت بازار به خریداران و پس از خالی کردن حساب های خود، متواری شده بود.

وی گفت: ۲ نفر دیگر از متهمان این پرونده که قصد خروج از کشور را داشتند، پیش از این دستگیر شده اند.

احمدی منش یادآور شد: اقدامات قضایی برای دستگیری مدیرعامل شرکت مذکور به عنوان متهم اصلی این پرونده و بازگرداندنش به کشور با اعلان قرمز به پلیس اینترپل در حال پیگیری است که نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد.

او گفت: تاکنون در مجموع پنج تن از اعضای این گروه کلاهبرداری دستگیر شده‌اند و ‌تلاش برای احقاق حقوق مالباختگان به صورت مستمر ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 0
    خوبه. خدا را شکر. نه به مماشات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس