حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری

منابع خبری سه‌شنبه شب گزارش دادند، در پی حمله شهرک‌نشینان به فلسطینیان در شمال کرانه باختری ۳۶ فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش مشرق از خبرگزاری سما فلسطین، هلال احمر فلسطین اعلام کرد در پی حمله شهرک نشینان به شهرک «حواره» واقع در جنوب نابلس که با حمایت نظامیان صهیونیست انجام شد، ۳۶ فلسطینی زخمی شدند.

شبکه کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد، شهرک نشینان در حواره به سمت خودروهای شخصی فلسطینیان سنگ پرتاب کردند.

منابع محلی نیز گزارش دادند که شهرک نشینان در حواره یک خودروی اورژانس را که برای انتقال زخمی‌ها به محل اعزام شده بود، به آتش کشیدند.

بر اساس این گزارش، شهرک نشینان به روستای «اللبن» واقع در شرق نابلس نیز یورش بردند و با فلسطینیان درگیر شدند.

منابع درمانی فلسطینی نیز اعلام کردند، در پی حمله صهیونیست‌ها در پست ایست و بازرسی «بیت فوریک» واقع در شرق نابلس ۱۵ فلسطینی زخمی شدند.

در همین حال جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی نیز که در پی تحولات امروز (سه‌شنبه) در کرانه باختری تشکیل شده بود به پایان رسید و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی کابینه رژیم اشغالگر تصمیم به افزایش سرکوب و بازداشت فلسطینیان در کرانه باختری گرفته است.

چهار نفر از شهرک‌نشینان عصر امروز سه‌شنبه بر اثر تیراندازی در نزدیکی شهرک «عیلی» واقع در شمال رام الله کشته شده و هفت نفر دیگر زخمی شدند.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که مجری عملیات هنگام تیراندازی چند بار خشاب عوض کرده و این گویای اوج شکست امنیتی برای رژیم صهیونیستی است.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهونیستی هم گزارش داد که مجریان عملیات تیراندازی در شهرک عیلی، ۳ نفر بودند.

رسانه‌های صهیونیستی پیش تر گزارش داده بودند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی حادثه امنیتی «عیلی»، نشست امنیتی فوق العاده برگزار می‌کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس