یورش‌ وحشیانه شهرک‌نشینان به روستای ام‌صفا در غرب رام‌الله+ فیلم

شهرک‎نشینان صهیونیست در ادامه جنایات خود، با حمایت نظامیان اشغالگر صهیونیست به شکلی وحشیانه، روستای ام‌صفا در رام‌الله را مورد یورش قرار دادند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، شهرک‌نشینان جنایتکار صهیونیست در ادامه جنایات خود، با حمایت نظامیان اشغالگر صهیونیست، به روستای ام‌صفا واقع در رام‌الله یورش بردند.

منابع محلی اعلام کردند که نزدیک به ۷۰ شهرک‌نشین صهیونیست با حمایت تعداد زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی، فلسطینیان ساکن این منطقه را مورد تعرض و تیراندازی قرار دادند. در نتیجه این جنایات، ۱۰ خانه و ۷ خودرو متعلق به فلسطینیان توسط شهرک‌نشینان صهیونیست به آتش کشیده شد و تیم خبری تلویزیون فلسطین نیز که برای پوشش این تجاوز در محل، حضور داشت هدف گلوله شرهک‌نشینان قرار گرفت.

بر اساس گزارش منابع فلسطینی، نیروهای آتش‌نشانی توانستند، حریق ۳ خانه را در روستای ام‌صفا خاموش کنند و یک کودک فلسطینی را نجات بدهند.

در این اقدام وحشیانه شهرک‌نشینان صهیونیست، یک خانواده هشت نفره فلسطینی در خانه خود در میان شعله‌های آتش گرفتار و دچار حالت خفگی شده بودند که با تلاش نیروهای آتش‌نشانی نجات یافتند.

به دلیل دشواری رسیدن خودروهای آمبولانس به این روستا، عملیات امدادی روی تمامی فلسطینیان نجات‌یافته از این حادثه، توسط خودروهای آتش‌نشانی صورت گرفت و حال آنان مساعد گزارش شده است.

همچنین، شهرک‌نشینان صهیونیست، یک آمبولانس را در نزدیکی روستای ام‌صفا که در حال انتقال یک بیمار از بیت ریما به رام‌الله بود با سنگ مورد هجوم قرار دادند که در جریان این جنایت، راننده آمبولانس مصدوم شد.

منابع محلی گزارش دادند در جریان این یورش وحشیانه شهرک‌نشینان، یکی از نظامیان اشغالگر صهیونیست نیز مصدوم شده است.

همچنین نظامیان اشغالگر صهیونیست با یورش به شهرک عرابه در جنوب شهر جنین، یک جوان فلسطینی را به ضرب گلوله مصدوم و سپس بازداشت کردند. از چگونگی جراحات وارده بر این جوان فلسطینی اطلاعاتی در دست نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس