شکاف واشنگتن با تل‌آویو/ تعویق نشست «نقب» با چاشنی شهرک سازی!

رسانه‌های عبری زبان فاش ساختند که آمریکا نشست «نقب» در مراکش را به دلیل طرح رژیم صهیونیستی برای افزایش شهرک سازی‌ها به تعویق انداخته است.

به گزارش مشرق، منابع عربی یکشنبه شب گزارش دادند که آمریکا نشست «نقب» را به دلیل طرح رژیم صهیونیستی برای افزایش شهرک سازی‌ها به تعویق انداخته است.

خبرگزاری سما فلسطین شامگاه یکشنبه گزارش داد که روزنامه «یدیعوت آحارونوت» فاش کرد که «نشست نقب» که قرار بود ماه آینده در مغرب برگزار شود با تصمیم آمریکا و در واکنش به تصمیم کابینه رژیم اشغالگر مبنی بر احداث ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای صهیونیست‌ها در کرانه باختری، به تعویق افتاده است.

نشست نقب قرار بود ابتدای ژوئیه / ‏تیر با مشارکت کشورهایی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند به همراه آمریکا در مغرب برگزار شود که پیش از این سه بار به دلایل مختلفی به تعویق افتاده بود.

بر اساس گزارش یدیعوت آحارونوت، دولت آمریکا روز یکشنبه پیامی به رژیم صهیونیستی فرستاده و به این رژیم اطلاع داده که این تأخیر بدون تعیین تاریخ جدید به دلیل اعلام طرح ساخت ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در قدس اشغالی، الخلیل، رام الله، البیره، نابلس، سلفیت، جنین و طولکرم بوده است.

اولین نشست نقب ماه مارس ۲۰۲۲ به دعوت «یائیر لاپید» وزیر خارجه وقت رژیم صهیونیستی و با حضور وزرای خارجه آمریکا، امارات، مغرب، بحرین و مصر در نقب برگزار شد.

کمیته عالی ساخت و ساز رژیم صهیونیستی روز یکشنبه جلسه‌ای را برای ارائه طرح ساخت بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی جدید در شهرک‌های صهیونیستی کرانه باختری برگزار کرد.

در همین رابطه، کانال ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این طرح در چارچوب طرح ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای شهرک نشینان در کرانه باختری اجرا خواهد شد و قبلاً در جلسه وزارت مسکن رژیم صهیونیستی تصویب شده بود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی خوش روان IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 0
    امریکا هنوز هم نفهمید انچه باعث شد چین محبوبیت بیشتری نسبت به امریکا در خاورمیانه بدست اورد طرفداری بی چون چرا از اسرائیل بوده !!!!! چموشی اسرائیل باعث شد امریکا به عنوان میانجی نامردی در بین ملل مسلمان وعرب شناخته شود پس اسرائیل ضربه اصلی به امریکا را زد !!!!!! امریکا در همه جا از این رژیم فاسد حمایت کرد تا حالا مشروعیت خود را از دست داده وهیچ کشوری مشروعیت قضاوت امریکارا قبول ندارد !!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس