کد خبر 1498287
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
نتانیاهو

رسانه صهیونیستی نوشت وزیر امور خارجه آمریکا، نخست وزیر این رژیم را به سبب پایبند نبودن به وعده‌های خود توبیخ کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه اسرائیلی "اسرائیل الیوم" نوشت طبق جزئیات منتشر شده از گفت و گوی پنج شنبه شب گذشته میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر (رژیم صهیونیستی) و آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا معلوم شد این مقام آمریکایی، نخست وزیر (رژیم اشغالگر) را به علت زیر پا گذاشتن وعده هایش مورد سرزنش قرار داد.

به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری سوا؛ در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا آمده است: بلینکن، ضرورت پایبندی به تعهداتی را بررسی کرد که در نشست‌های منطقه‌ای در "العقبه" و "شرم الشیخ" برای پرهیز از اقدامات تضعیف کننده برپایی دو طرف مطرح شده بود.

این در حالی است که آمریکایی‌ها ادعا می‌کنند شهرک سازی‌های مجدد اسرائیل در شهرک "حومش" با وعده برپا نکردن شهرک‌های جدید در تضاد است.

همچنین وزارت امور خارجه (آمریکا) اعلام کرد بلینکن و نتانیاهو درباره تقویت عادی سازی روابط میان اسرائیل و عربستان گفتگو کردند.

دو طرف همچنین درباره ایران به طور مفصل گفتگو کردند و نتانیاهو بار دیگر بر این موضع قاطع خود تاکید کرد که بازگشت به توافق هسته‌ای با ایران، برنامه هسته‌ای این کشور را متوقف نمی‌کند و اسرائیل به هیچ توافقی با تهران متعهد نخواهد شد و به تلاش برای دفاع از خود ادامه خواهد داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس