حزب‌الله در جنگ آینده روزانه ۲۰۰۰موشک به سوی اسرائیل پرتاب می‌کند

یکی از افسران صهیونیست درباره تقویت توانمندی حزب‌الله لبنان هشدار داد و گفت درصورت آغاز جنگی جدید روزانه ۲۰۰۰ فروند موشک از سوی حزب‌الله به سوی اراضی اشغالی پرتاب می‌شود.

به گزارش مشرق، جاک نیریا افسر سابق یگان اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد: در صورت آغاز جنگ جدید با حزب‌الله لبنان، روزانه ۲۰۰۰ فروند موشک به سوی اسرائیل (اراضی اشغالی) پرتاب می‌شود.

وی افزود: در روزهای اخیر رصد مواضع حزب‌الله نشان می‌دهد که عزم آنها برای اجرای عملیات نفوذ به الجلیل (شمال اراضی اشغالی) بیش از گذشته، جدی‌تر شده است.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی نیز طرح‌هایی در زمینه اقدام عملیاتی علیه حزب‌الله لبنان دارد، افزود: حزب‌الله لبنان طرحی برای سیطره بر بخشی از الجلیل شمالی را دارد که شامل مناطق کریات شموتا تا نهاریا می‌شود.

این افسر صهیونیست ادامه داد: این طرح و برنامه‌ای است که حزب‌الله از سال ۲۰۱۱ داشته و در نظر دارد با استفاده از پنج یگان از نیروهای ویژه رضوان در سه محور وارد الجلیل شوند، به نظر من آنها در نبرد آینده از این راهکار عملیاتی استفاده خواهند کرد.

وی افزود: ایران در نظر دارد میان جبهه‌های مختلف علیه اسرائیل هماهنگی ایجاد کرده و آنها را به یک جبهه واحد تبدیل کند تا اسرائیل را در محاصره قرار دهد، اما ما نیز در حال آماده‌باش قرار داریم و در هر زمان که مناسب بدانیم به حزب الله حمله می‌کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس