نظامیان صهیونیست حاضر به حضور در مرز با مصر نیستند

پس از عملیات شجاعانه سرباز مصری در مرز میان مصر و فلسطین اشغالی، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، از حضور در مرز با مصر امتناع می‌کنند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، پس از انجام عملیات شجاعانه سرباز مصری در مرز میان مصر و فلسطین اشغالی که به هلاکت ۳ نظامی صهیونیست و مصدوم شدن یک صهیونیست دیگر انجامید، نظامیان گردان باردیلاس ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند حاضر نیستند در این منطقه حاضر شوند و ۱۲ ساعت گشت‌زنی کنند.

بنا بر اخبار افشاشده، نظامیان صهیونیست در سرپیچی از دستورات فرمانده خود، به شکل محرمانه به وی اعلام کرده‌اند که نمی‌توانند در شرایط جوی دشوار مرز مصر و فلسطین اشغالی به مدت ۱۲ ساعت اقدام به گشت‌زنی کنند و درخواست تغییر فوری شرایط را داشته‌اند. نظامیان صهیونیست اعلام کرده‌اند که از نظر آنان گشت‌زنی با این شرایط هیچ سودی نخواهد داشت.

گفتنی است محمد صلاح، سرباز مصری در عملیاتی شجاعانه، با حمله به یک گشتی رژیم صهیونیستی در مرز میان مصر و فلسطین اشغالی، سه تن از نظامیان صهیونیست را به هلاکت رساند و یک نظامی دیگر را نیز زخمی کرد که تمامی این نظامیان، عضو گردان باردیلاس ارتش رژیم صهیونیستی بودند.

این در حالی است که بحث درباره این اقدام شجاعانه سرباز مصری، همچنان در محافل صهیونیستی داغ است و پس‌لرزه‌های آن ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    2 0
    شما از اینها چه توقعی دارید؟؟ مرداشون برای کشتن بچه و زن شجاع هستند یه مرد مقابلشون باشه عین بچه ها خیس میکنن خودشونو
  • IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    0 0
    یهودی های اشغالگر بی ریشه ترسوترین عناصر در جهان هستند چون هویت کشوری ندارند در حالی که بسیار ترسو و بزدل هستند وحشی ترین و بی رحم ترین انسانهای عالم هستند .
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    0 0
    افرین بر سرباز شجاع مصری این نشون میده که پایه های جکومت غیر قانونی صهیونها در جهان ومنطقه روز به روز متزلزل تر میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس