کد خبر 1498492
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
1

حمله پویا مولایی با خودرو و ایجاد درگیری با ماموران پلیس در شهرستان ایذه، منجر به شهادت محمد قنبری، نیروی انتظامی شد.

سرویس سیاست مشرق- یکشنبه‌شب همزمان با مراسم تولد کیان پیرفلک در محل دفن او در شهرستان ایذه، شخصی به نام پویا مولایی، پس از پایان مراسم با خودرو به دو عامل نیروی انتظامی حمله کرده و شهید محمد قنبری را به شهادت رساند.

پویا مولایی، پسر عموی زینب مولایی، مادر کیان پیرفلک بود. پویا مولایی گویا پس از به قتل رساندن شهید قنبری، یه مرتبه دیگر از پیکر شهید عبور کرده و در ادامه به سمت سرباز وظیفه حمله‌ور شده است. شهید محمد قنبری در این واقعه به شهادت رسیده و سرباز وظیفه نیز مجروح شده است. قاتل هم پس از این اقدامات توسط نیروهای انتظامی به ضرب گلوله مجروح و پس از انتقال به بیمارستان، فوت شده است.

اما آنچه که سایت های معاند و سایبری هایشان در شبکه های اجتماعی روایت میکنند، نشان میدهد که این افراد هر سوژه ای را برای ضربه رسانه ای به نظام جمهوری اسلامی استفاده میکنند. معاندین طبق گذشته جای شهید و جلاد را عوض کرده و پویا مولایی را مظلوم این جنایت معرفی کردند.

سایت ها و سلبریتی های معاند جنایت شهرستان ایذه را به طرز عجیبی تحریف کردند. آنها مدعی شدند که پویا مولایی، یک جوان بی گناه ۲۱ سال در حال گذر در خیابان بوده که بی دلیل مورد اصابت گلوله مامورین فراجا قرار گرفته است.

برخی از این منابع تلگرامی نیز مدعی شدند که «پویا در حال سفر به روستای پدری و خونه باغی در«پرچستان» بوده که در مسیر خونه‌باغ، می‌بینه که مأمورها راه را بستند. چون سرعت خودرو بالا بوده و مأمورها سر پیچ مستقر بودند دیر متوجه شد و نتوانست بموقع ترمز بگیره و ماشینش به یکی از مأمورین برخورد کرده. چند متر جلوتر از اتومبیل پیاده و تسلیم شده اما نیروهای امنیتی که داخل یک خودروی «ال نود» نشسته بودن پیاده شدن و پویا رو به گلوله بستند.»

 کاسبان خون در ایذه را بشناسید + فیلم و عکس

پس از انتشار این متن و ادعای اینکه اطرافیان پویا مولایی نیز آن را تایید و بازنشر داده‌اند، برخی فعالان انقلابی فضای مجازی آن را برسی کرده و مدعی شدند که نوع ادبیات در متن منتشر شده و همچنین تصاویر آپلود شده، احتمال میرود این تصاویر و ادعا ها ساختگی و فتواپ باشد. در ابتدا ادعا شده بود که این متن توسط خواهر پویا مولایی تایید و بازنشر شده که پس از بررسی مشخص شد که این ادعا نیز ساختگی‌ است.

در تصویر آپلود شده یکی از توئیت های پوریا زراعتی که ادعا کرده این متن توسط خانواده پویا مولایی بازنشر شده، به طور ناشیانه و البته مبتدی، این متن با نشانی اکانت اطرافیان پویا مولایی فتوشاپ شده است.

 کاسبان خون در ایذه را بشناسید + فیلم و عکس

 کاسبان خون در ایذه را بشناسید + فیلم و عکس

در ادامه برخی واکنش‌ها و استوری‌ سایبری‌های معاند نیز مشخص کرد که آنها ناخواسته به جنایت پویا مولایی اعتراف کردند. در تصویر زیر، واکنش سازمان منافقین را مشاهده میکنید که به وضوح ادعا میکند که مولایی یک نیروی فراجا را به قصد قتل زیرگرفته و به آن نیز افتخار کردند.

 کاسبان خون در ایذه را بشناسید + فیلم و عکس

 کاسبان خون در ایذه را بشناسید + فیلم و عکس

در پایان این متن همچنین ادعا شده بود که «هیچ آثاری از گلوله روی ماشین پویا نیست. یعنی نیروهای امنیتی به کسی که تسلیم شده شلیک کردن و او را به رگبار بستند.تمام گلوله‌ها به بالاتنه پویا اصابت کرده که نشون میده زمان شلیک گلوله از طرف نیروهای ج.ا ایستاده بوده.»

اما برسی خودرو آسیب دیده پویا مولایی نشان میدهد که روی بدنه ماشین آثار اصابت گلوله وجود داشته و مامورین پس از اقدام تروریستی خودرو درحال حرکت پویا مولایی را مورد اصابت تیر قرار دادند. به این معنی که پویا از خودرو پیاده نشده و تسلیم شدنی در کار نبوده است. تصاویر متعدد گلوله ها بر بدنه خودرو و اظهارات مامورین حاضر در صحنه نشان می دهد اگر اقدام به موقع پلیس نبود او جان افراد بیشتری را می گرفت.

 کاسبان خون در ایذه را بشناسید + فیلم و عکس

حالا جماعتی که این ادعاهای عجیب و ضدونقضی را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند مدعی شدند که خواهر پویا این متن را از اینستاگرام حذف کرده و آنها نیز به تاثی از او متن را پاک کردند. رسانه معاند ۱۵۰۰ تصویر، که از اولین منتشرکنندگان این متن بود، به این بهانه این متن را پاک کرد.

 کاسبان خون در ایذه را بشناسید + فیلم و عکس

علاوه بر این‌ها، استوری‌های پیشین پویا مولایی نشان میدهد که او پیش از این اقدام، در گذشته، استوری توهین‌آمیزی نسبت به اهل‌بیت منتشر کرده است.

ادعاهای فعالان رسانه ای معاند توسط خود آنها تکذیب شده و با اینحال همچنان در فضای مجازی مشغول قهرمان‌سازی و مظلوم نمایی از پویا بختیاری هستند. اما آنچه که از این جنایت برجای ماند شهادت محمد قنبری و داغ پنج فرزند او بود که در شبکه های اجتماعی نیز با واکنش هیا زیادی روبه رو شد. بسیاری از کاربران بابت سکوت مادر کیان پیرفلک و فراخوان ها و التهاب آفرینی در فضای مجازی انتقاد کردند. برخی از کاربران نیز تصاویر فرزندان شهید قنبری را منتشر کردند.

 کاسبان خون در ایذه را بشناسید + فیلم و عکس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 64
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    59 12
    خونخوارهای اعظم در ایذه رسوا شدن. خدا ازشون نگذره. رحمت الله و مهدی فاطمه بر آن شهید پلیس
    • ناشناس IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      10 1
      مادر کیان باید بازداشت و محاکمه شود
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      53 9
      یک قاتل احمق به هلاکت رسیده که لباس زیبای بختیاری ها را ناشایسته به تن کرده است!!!
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      1 1
      پرفسور نوشته لذت سرد شدن شما گرما بخش ماست مرگ برای همه است خوش بحال شهید قنبری حداقل بزار کفن اون پرفسور نادری و این جانی وحشی پویا داعشی خشک بشه بعد نطق کن
    • ناشناس IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      2 0
      آقای قوه قضاییه چند تا بچه دیگه باید یتیم بشن تا با فتته گیری امثال خانوم مولایی برخورد کنی ؟؟؟ #شهید_محمد_قنبری
    • ناشناس IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      0 0
      آقای قوه قضاییه چند تا بچه دیگه باید یتیم بشن تا با فتته گیری امثال خانوم مولایی برخورد کنی ؟؟؟ #شهید_محمد_قنبری
    • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      1 1
      اصلن این زن نمیخاد بفهمه بابا والا بلا پسر تو رو تیر ناحق یکی از سارقین مسلح که در همون محل با پلیس درگیر شده بود ،کشت ،همون سارق هم پلیس رو نشون رفته بود تیر در رفته به پسر تو خورده ،حالا بیاین به این لجباز اینو ثابت کنید، اگر بحث قصاصه که همون سارق هم رفت بالای دار خودتم که ظاهراً در دادگاهش بودی خانم، دیگه این انتحاری زدن و مسخره بازیا چیه دیگه اخه ؟
    • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      3 1
      مردم کاسبای خون رو میشناسن. از یه لیبریتی گرفته تا منافق. مسئولین خودشونو زدن به خواب. هر چی بیشتر مماشات کنن وضع بدتر میشه و هزینه شو مردم میپردازن
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    36 5
    این خانواده چقد حالشون خوب بوده واقعه رو شرح دادن در چنین مواقعی و از دست دادن برادر یا پدر حال آدم اینقدر بد میشه که اصلا نمیخوای به فوتش فکر کنید چه برسه شرح دهی والا من بعداز چند سال هنوز نمیتونم فوت برادرم را شرح بدم اینا دیگه چه آدمایی هستن
    • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      1 0
      به این نوع افراد دراکولا یا خونخوار میگویند که از خون فرزند خودشان هم ارتزاق می‌کنند لعنت به هر چی پدر و مادر بی همه چیز ...
  • ناشناس IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    44 5
    روحت شاد جوانمرد 🌹🌹🌹 #شهید محمد قنبری
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      5 0
      دم پلیس شجاع گرم که با نفله کردن قاتل حسابی دلمون را خنک کرد وگرنه قوه قضائیه و و........ انفعال و درماندگی دیوانمون می کرد
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    4 0
    بجز تروریستها،داعشی ها،طالبانی ها دیگه کی به سربازها و مدافعین امنیت یک کشور حمله و انها رو به شهادت میرسونه؟؟؟
  • ناشناس IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    3 2
    تقصیر قوه قضاییه هم هست اگه محمد قبادلو رو اعدام می کردید اینقدر این تروریست ها هار نمی شدند دقیقا مثل قبادلو حمله کرده خداروشکر همونجا به هلاکت رسیده وگرنه اگه بازداشت می شد معلوم نبود کی براش کیفر خواست صادر می شد !!! #شهید_فرید_کرم_پور#شهید_محمد_قنبری
  • ناشناس IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 0
    #شهید_فرید_کرم_پور#شهید_محمد_قنبری#شهدای_مظلوم_فراجا
  • ناشناس IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    4 0
    لعنت خدا بر زینب مولایی راد
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    امیرآرشام خوب معروف شده
  • ناشناس IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    3 1
    اشکان خطیبی گفته یه مو از مادر کیان کم بشه ایران قیامت میشه !!!😂😂😂 تو اگه خیلی مرد بودی از کشور فرار نمی کرد !😅
  • م ل اراکی آلمان IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    32 6
    کمی به چشمان این جوانک قاتل و تروریست نگاه کنید. خباثت و شرارت از اونها میباره.
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    3 2
    مقصر همه این اتفاقات جمهوری اسلامی هست. مردم ایران را مقابل هم قرار میدهند، هر دو انها فرزند ایران هستند و بس
    • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      1 0
      چرا با این مادر کیان برخورد نمیشه گستاخی و شرارت را از حد گذرونده خون این شهدا به گردن شه خدا لعنت کنه این زن خبیث را
    • امیر IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      0 0
      نخیراین قاتلان خونخواران وطن فروش رافرزندمملکت نمی دانیم پلیس درهرکجای دنیا حافظ امنیته چرا فقط تو ایران به پلیس توهین میشه؟ ؟؟علتش اینه ماهواره فرهنگ غربی ( هرزگی بی بندوباری شهوترانی) روتوایران رواج داده کسایی که جنبه ندارن فکر میکنن این یعنی آزادی متأسفانه زن شده وسیله تفریحی واسه مردای چشم چران. مادرکیان هم یک هنده جگرخواره.واگرحکومت واقعا اسلامی بود این جانور( زینب مولایی) باید.سنگساربشه.
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    2 3
    روح شهید پویا مولایی شاد
    • آرش IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
      0 0
      تو جهنم با کفتار پویا مولایی مهشور میشی شهید یعنی چی؟ شهید اونایی اند که اگه نبودند مادرت تورو به دنیا نیاورده بود و کنیز صدام و برده مسعود رجوی بود
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    2 0
    لطفا مادر پویا را به عنوان مباشر در جنایت دستگیر کنید
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      1 0
      قبولش سخته ولی قراین نشان میدهد که با احتمال قوی عامل اصلی کشته شدن کیان پیر فلک و مجروحیت شدید پدر کیان پیر فلک در داخل خودرویشان، بدلیل تیراندازی توسط خود مادر کیان پیرفلک به این دو نفر بوده - وگرنه دلیلی نداشته که خود مادر پیر فلک در داخل خودرویی بوده که یک نفر کشته شده و یک نفر شدیداً مجروح شده ولی مادر کیان پیر فلک که داخل همان خودرو بوده حتی یک خراش هم برنداشته باشه.
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    سلبریتی،اصلاحطلب و اونور آبی ها بعضی هارو ... میکنن که تو جنگجو،قهرمان،شجاع هستی برو بکش،وقتی هم که نفله شون میکنن.میگن میگن طرف مطلوم،سربه زیر،هنرمند،آزارش به کسی نمی رسید.
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    26 5
    ما این حیوانات بی شرف رو میشناسیم! شما اینا رو باید به آقای اژه ای و مسئولین قوه قضاییه بفهمونید
  • جعفر فتحی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    شبکه‌های شیطانی انگلیس شهادت مامور بی‌گناه با پنج فرزند کوچک را نمی‌بینند و از یک جاهل که تحت تاثیر موج رسانه‌ای باعث این جنایت شده به نیکی یاد می‌کنند و قصد دارند نور حقیقت را با دهانهایشان خاموش کنند!
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 1
    زدین بچه مردمو کشتین طلبکارم هستین
    • IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      0 0
      همه ی قاتلا و جانی ها بالاخره بچه ی یکی هستند،نکنه انتظار داری برای وحوش داعشی نقل و نبات هم پخش کنند .
  • اسلامی IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    ریشه تروریست باید خشکانده بشه ملت امنیت می خواهند . ما تحمل از بین رفتن مردان و زنان امنیتی و انتظامی به دست یک مشت ارذل نداریم . کاری نکنید که خود ملت راسا اقدام به حذف تروریست ها و خانوادشان بکند.
  • هادی TR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 0
    عامل اصلی شهادت این افسر و مرگ اون جوون احمق قوه قضائیه است. نداشتن اقتدار و ول کردن مادر پلشت کیان پیرفلک در فضای یله و ول مجازی توسط قوه قضائیه عامل تمام این هزینه هاست.
  • مهیار IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 0
    مادرکیان پیرفلک تاامروز لااقل در مرگ سه نفر متهم ردیف اوله،چرا مجازات نمیشه این تالی مریم رجوی تروریست خونخوار ؟!!!!!!...
  • ناشناس IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    مادر شهید قنبری : پسرم هیچ وقت از کمک کردن به مردم کوتاه نمی آمد و برای اسلام رفت و شهید شد . #شهید_محمد_قنبری روحت شاد باشرف 🌷🌷🌷🌷🌷
  • ناشناس IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    روحت شاد شهید مظلوم
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    اگر از ماشین پیاده میشد موقع رگبار بایر گلوله به همه کاش میخورد، نه فقط بالا تنه اون هم یک طرف بدن. این نشون میده ضارب در خودرو نشسته بوده که سینه به پایینش تخت محافظت داشبورد بوده و تیر نخورده
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    حالا فهمیدین خیلی این بیشرفها که مهسا مهسا می گفتن لیاقتشون سرب داغ بوده.
  • حسن IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    چراپلیس ما اینقدر بایدمظلومانه شهیدشوند.محکم تودهان این مادر وپدر پیرفلک که فتنه میکنند وپلیس مارا شهید میکنند بزنید.ملت باشماست.
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    جای بی گناه و گنهکار را عوض نکن چون درک درستی بخاطر قوم و قبیله ای بودن نداری
  • عبدالله IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    نیروهای امنیتی به این نجاسات امان ندهند. و شدید و قاطع گوشمالیشون بِدن . تا حال اربابان خارجیشون هم گرفته بشه.
  • سیروس IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    این یارو ارازل اوباش که لباس لری پوشیده و مامور زحمتکش انتظامی شهید کرده .صد در صد جز کلوپ و انجمن همجسگرا و فراماسوناست شک نکنین .یک مشت مخنث همجسباز شدن اپوزسیون .مرگ بر وطن فروش منافق .درود سلام بر شهدا
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 0
    لعنت بر مادر کیان پیر فلک
  • حیدر IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 0
    باید کل تیروطایفه مولایی و پیر فلک را در معرض تهدید و مرگ قرار داد اینکار شدنی هس هرچند مردم هیچوقت قدر امنیت و ناموسشون رو نمیدونند وگرنه نمیگذاشتن کسی به مامور انتظامی تعرض کنه حق مردم همین زورگیرهای بی رحم ومتجاوزین به ناموسشون هست
  • علی IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    16 4
    دم نیروی انتظامی گرم
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    16 4
    پلیس وبسیج وحزب الله مظلوم و تنها وبی پشت و پناه در برابر جنایتکاران رهاشده اند.... کجاست قاضی القضاة باغیرت؟!
    • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      1 1
      قبولش سخته ولی قراین نشان میدهد که با احتمال قوی عامل اصلی کشته شدن کیان پیر فلک و مجروحیت شدید پدر کیان پیر فلک در داخل خودرویشان، بدلیل تیراندازی توسط خود مادر کیان پیرفلک به این دو نفر بوده - وگرنه دلیلی نداشته که خود مادر پیر فلک در داخل خودرویی بوده که یک نفر کشته شده و یک نفر شدیداً مجروح شده ولی مادر کیان پیر فلک که داخل همان خودرو بوده حتی یک خراش هم برنداشته باشه. خونسردی مادر کیان پیرفلک و حالات روحی اش و صحبتهایش تقویت کننده این موضوع است.
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری، چقدر بده بخدا بعضیا واقعا اینجور کینه شتری دارن و حرف حق نمیپذیرن ،یکی نیست به این بگه پیر فلک خدا لعنتت کنه الهی گناه این سروان و اون سرباز آخه چی بود ؟؟! و گناه پنج طفل بیگناهش ؟؟گناه خانواده اش در ماجرای تو واقعا چی بود؟؟ خدا تو و پسرعموت رو نبخشه الهی که بناحق زدی کسی رو کشتی که اصلن توی ماجرای پسر تو هیچکاره بود هیچ گناهی نکرده بود
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    1 0
    واقعا وظیفه دادستان کل در کشور چیه
  • DE ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    1 0
    ظاهرا این خانواده از قبل برنامه ریزی کرده بودن یک همچین سناریویی را ، وگرنه چطور ممکن است بجای عزاداری ،کل خانواده با رسانه های معاند مصاحبه یا در فضای مجازی ارتباط برقرار کنند . تسلیت به خانواده سروان دهقان شهیدامنیت و مبارزه با اراذل و اوباش
  • عمیر IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    3 1
    ریخت ننه ی فلک زده رو دیدید؟ ترکیب عقب افتادگی و رذالت و بلاهت
  • حسن + يك IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    اقا تنها راه مقابله يا اوباش همينه
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    نکات زیر را توجه کنید: 1- چرا در حادثه تروریستی کشته شدن کیان پیر فلک و مجروح شدن پدرش ، مادر کیان پیرفلک سالم ماند؟ 2- مگر مادر کیان پیر فلک در آن خودرو نبوده؟ 3- چرا مادر کیان پیر فلک جنازه کیان پیر فلک را قایم کرد و خودش سریع دفنش کرد و اجازه نداد جنازه کیان پیر فلک کالبد شکافی شود تا مشخص شود که کیان پیر فلک با چه گلوله ای کشته شده است؟ (هدفش میتواند پنهان نگهداشتن واقعیت بوده باشد) 4- چرا نیروی انتظامی احتمال با تیر زدن کیان پیر فلک و پدرش را توسط مادر کیان پیر فلک از داخل خودرویشان بررسی نکردند؟ 5- این احتمال قوی وجود دارد که مورد اصابت قرار گرفتن کیان پیر فلک و پدرش توسط مادر کیان پیر فلک بوده است.
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
      0 0
      آخه شما با چه عقل و منطقی این حرفهای احمقانه رو می زنید به گزارش پلیس فاصله شلیک به ماشین 12 تا 18 متر و نوع سلاح کلاشینکف بوده. ابتدا از این فاصله چند تیر به سپر جلوی ماشین می زنند .بعد که پدر کیان می خواست با ماشین دور بزند و به سمت میدان هلال احمر برود، در حال دورزدن سمت چپ ماشین یعنی راننده و کیان تیر خوردند
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    تولد خوش گذشت
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    کسی نمیخواد خواهر پویا مولایی رو ساکت کنه، گفته راحتتون نمیزارم ،قوه قضائیه هم معلوم نیست چی کار میکنه، چند نفر دیگه باید بمیرن تا اژه‌ای یه دستور بده خدا میدونه
  • سعید IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    2 0
    حالم از این خانواده بهم میخوره.
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    خدا لعنت کنه باعث و بانی این اتفاقات. باید کسی راکه باعث این اتفاقات است را لعنت کنیم نه کسی که قربانی داده ویاخود قربانی شده است
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    وقتی تو یه خانواده یه نفر به این صورت ازدنیا می ره ومرتب درباره چگونگی فوتش باشک وتردید صحبت میشه حس انتقام وتنفر زیاد میشه به خصوص الان که این قدر رسانه های غرض دار روی آن هم مانور می دهند .دراین میان یک یاچند نفر که احساسات وهیجانات خود را نمی توانند درست هدایت کنند فاجعه به بار می آورند وجان خود ودیگران را به خطر می اندازند .( موقع شدت سختی ومصیبت طرف خدا رفتن انسان را ازخیلی رفتارها که باعث آزار خودمون ودیگران میشه دور وحفظ می کنه.)
  • IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 0
    داداج اینکه فیلم نداشت همش عکسه و جای گوله رو کنسول ماشینی که معلوم نیست ماشین مورد نظر تو این ماجرا بوده
  • هفت لنگ بختیاری از طایفه سهید IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 0
    اسم بختیاری ها را این منافقین کوردل نمی توانن خراب کنن به والله پایش بیوفته رهبر دستور بده ده ها هزار بختیاری کفن پوش باشجاعت وبصیرت اماده جان فدایی هستن.بنده از ایل سهید هستم
  • ... IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 0
    من هم ب نوبه خودم متاثر شدم برای شهید قنبری روحش شاد و یاد و نامش گرامی باد
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 0
    خدالعنت کنه مادرکیان پیرفلک رو خون همه ی شهدا گردن این زن ملعونه
  • سارا IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    0 0
    تف به خانواده پیر فلک ومولایی به اشد مجازات باید برسن این حیوانات داعشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس